Aiotko juhlistaa

Anonyymi-ap

Venetsialaisia jotenkin? 😍🎆✨

71

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Tavallaan joo.

      • Anonyymi

        Millä muilla persoonilla sä meinaat venetsialaisten aikaan täällä trollailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä muilla persoonilla sä meinaat venetsialaisten aikaan täällä trollailla?

        Varmaan susimies lohduttelee itseään esim originellina, haluatko lisätä muita nikkejä listaan?


    • Anonyymi

      Sellaiset voi järjestää.

      • Anonyymi

        Olis kiva kyllä hänen kanssaan nautiskella kesän viimesistä illoista 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva kyllä hänen kanssaan nautiskella kesän viimesistä illoista 🥰

        Eiköhän pääse taas reissuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän pääse taas reissuun.

        toivon teille sitä samaa epäonnea ja kurjuutta mitä muut ovat takianne ja touhujenne takia kärsineet, ja mitä ootte tuhonnut. Tuskin siis vietätte, olette tuhonneet ja pilanneet jo monta kesää. Pitäneet sairaassa pelissänne ja tuhonneet elämää, vieneet muille, toivottavasti tuo heille paljon pahaa.

        Eri toteen kaikille mutta erityisesti siihen yhteen sukuun, mutta toki muillekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän pääse taas reissuun.

        minnekäs meinasit mennä? jos siis haluat vastata 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minnekäs meinasit mennä? jos siis haluat vastata 😊

        Tänään menin lähelle mastoa.


    • Anonyymi

      Joo pääsee pämppäämään!

      Seuraavaksi onkin sitten jo parit pikkujoulut, sitten joulu, uusivuosi, loppiainen, pääsiäisenä lammasta ja perseet, parit synttärit, sitten onkin jo vappu (muutaman päivän takuuputki) sitten juhannus josta alkaa viiden viikon putki!

      Näin kesän lopuksi on hyvä huuhtoa murheet alas kunnon pitkän viikonlopun juhlilla!
      Kippis!

      • Anonyymi

        Mitä se yleensä kelleen kuuluu kenenkään toisten asiat, pitäis vaan pitää huolta omista asioista eikä vaan oo kiinnostunut toisten tekemisistä. Sais vaan tuijotella sitä omaa napaansa. Siksi mua ei kiinnosta kenenkään asiat kun jotkut ovat niin uteliaita...oma napa paras napa. Let's tuijottelemaan sitä 👇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se yleensä kelleen kuuluu kenenkään toisten asiat, pitäis vaan pitää huolta omista asioista eikä vaan oo kiinnostunut toisten tekemisistä. Sais vaan tuijotella sitä omaa napaansa. Siksi mua ei kiinnosta kenenkään asiat kun jotkut ovat niin uteliaita...oma napa paras napa. Let's tuijottelemaan sitä 👇

        Sitä saa samaa takas.Ota vastuu.
        Ei kannata alkaa syytteleen jos vastaa täällä kaipausviestiin piruillessa kiusatakseen.
        Jatkaa sitte vielä ja oho huomaakin ettei ihminen ollutkaan mikään pöljä ja antoi itseään kiusata noin vain.


    • Anonyymi

      Ajattelin nukkua.

    • Anonyymi

      En. Siellä missä vietin nuoruuteni ei silloin sellaisia ollut. Onko ne vain jollain paikkakunnalla?

      • Anonyymi

        Ainakin kalajoen ja kokkolan suunnilla on ollut tapana sellaisia viettää ja taitaa vaasakin tuohon kuulua. Mutta voi olla että itsekin oon ihan vain kotona.


    • Anonyymi

      Kyllä ja rapujuhlat tiedossa isolla porukalla.

      • Anonyymi

        Psykopaatit koolla? Tervepäinen ihminen ei halua keittää mitään eläimiä elävältä, ei edes syödä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatit koolla? Tervepäinen ihminen ei halua keittää mitään eläimiä elävältä, ei edes syödä niitä.

        Joo,en arvosta ravun kiduttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,en arvosta ravun kiduttajia.

        Taitaa ravunsyönnissä tärkeintä olla snapsit ja ravut on ihan sivuseikka😁


    • Anonyymi

      Susitrolliäijä jälleen poistelemassa ihmisten kommentteja ⚠️

    • Anonyymi

      en tykkää vouhottaa tämmösiä. en innostu koskaan kun muut innostuu. olen tylsä ja yksikseni mielummin kun pilaamassa tunnelmaa.

    • Anonyymi

      Sandy and Dan💔

    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa venetsialaiset kaupunnissa 🤔

    • Anonyymi

      En. Mutta ehkä ensi vuonna hänen kanssa..

    • Anonyymi

      En tiedä,riippuu vähän säästä.

    • Anonyymi

      En, ihan kotona menee saunoessa ja rentoutuessa. Normaali viikonloppu, paitsi nukun todennäköisesti ikkunat kiinni, koska kaupunki ympärillä juhlii venetsialaisia kyllä.

    • Anonyymi

      Nii mäki UU

      • Anonyymi

        jahas, selvä 🤔😘


    • Anonyymi

      Lähden huomenna illalla mökille. Voi kun muru tulisi mutta ei se elämä niin mene.🧡🧡

      • Anonyymi

        Miksi et pyytäisi häntä? 🩷


    • Anonyymi

      Mä oon koko viikonlopun netan kanssa makkarissa💦💦

    • Anonyymi

      Taas ois erityispäivä mut eiköhän tääkin oo täysin turhaan odotettu mitään.

    • Anonyymi

      Töissä menee...

    • Anonyymi

      Ainoa tapa miten tuollaista teennäistä juhlaa juhlistaisin olisi niin että hän ottaisi yhteyttä ja haluaisi touhuta jotain yhteistä kivaa.

      • Anonyymi

        Ihan samoin ajatuksin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samoin ajatuksin täällä.

        Me olemme erilaisia kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme erilaisia kuin muut.

        Sellainen olo minulla on ollut jo kauan hänestä ja minusta. Hyvällä tavalla erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen olo minulla on ollut jo kauan hänestä ja minusta. Hyvällä tavalla erilaisia.

        Mutta joissain asioissa liian samanlaisia, kuten vaikkapa itsepäisyydessä.


    • Anonyymi

      2018 vetsialaiset muistan ikuisesti vaikka ei ehkä uskoisi 😂😍Koska hän oli siellä ja sen jälkeen tulikin vuosien kaipuu 😿💔 Se katse ja kosketus oli jotain niin maagista ❤️🤩🥹🌈 T.ap

    • Anonyymi

      Kyllä mä menen Kallavedenrantaan yöksi 💞

      • Anonyymi

        aaaaa, sepä mukavaa 😊toivottavasti on lämmin yösija❤️


    • En aio.

      • Voishan sitä mennä raketteja tähyileen ulos😊🎇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voishan sitä mennä raketteja tähyileen ulos😊🎇

        Ahaa. Susitrolliäijä muuttui kameleonttina jälleen Prinsessaks. Varmaan lähdössä avaruusaluksella taas Kuuhun 🚀🌔😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Susitrolliäijä muuttui kameleonttina jälleen Prinsessaks. Varmaan lähdössä avaruusaluksella taas Kuuhun 🚀🌔😇

        Onkohan sulla lääkitys ihan kunnossa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voishan sitä mennä raketteja tähyileen ulos😊🎇

        Oikeinko ulos portaille uskallat.?


    • Anonyymi

      Juu, ajattelin ottaa Vinettoa!

      • Anonyymi

        ai viiiniä vai sitä jäätelöä? ;) Itsekin voisin pitkästä aikaa maistella valkkaria taikka roseeta. Punkku on pahaa ja siitä tulee huono olo joten ei sitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai viiiniä vai sitä jäätelöä? ;) Itsekin voisin pitkästä aikaa maistella valkkaria taikka roseeta. Punkku on pahaa ja siitä tulee huono olo joten ei sitä. :D

        T.norsu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai viiiniä vai sitä jäätelöä? ;) Itsekin voisin pitkästä aikaa maistella valkkaria taikka roseeta. Punkku on pahaa ja siitä tulee huono olo joten ei sitä. :D

        En taida maistellakaan mitään,ja oon kotona. T. Ap


    • Anonyymi

      Kaverit on laivalla, minä himassa. Plää h

      • Anonyymi

        Mä en ees tiiä missä oon. Joko kämpällä tai sit lähden kotipaikkakunnalle tai siis kaupunkiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ees tiiä missä oon. Joko kämpällä tai sit lähden kotipaikkakunnalle tai siis kaupunkiin..

        Lähetään eväsretkelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetään eväsretkelle?

        aika surkea ilma ja vesisadetta luvattu koko viikonlopuksi. mutta koskas aattelit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika surkea ilma ja vesisadetta luvattu koko viikonlopuksi. mutta koskas aattelit? :)

        No siltä näyttää. Taitaa sohvan nurkka kutsua 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siltä näyttää. Taitaa sohvan nurkka kutsua 🙂

        Joo, väsyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, väsyttää...

        Ostin herkkuja, siispä menee leffailuksi.


    • Anonyymi

      Venetsia on tuolla veteen vajonnut kaupunki Italiassa mitä maurit aikanaan miehitti ja niin käy kun maa vajoaa ja muuttuu hiekaksi on järistyksiä. Venetsia tosiaan on ITALIASSA eikä suomessa. Ja ne jotka ei omista venettä edes eivät moista juhli. Mikään juhlan aihe ei kesän loppuminen edes ole saati veteen hajoava Venetsian kaupunki.

      • Anonyymi

        Ei mitään tekemistä Venetsian kanssa venetsialaisissa, tahvo! 😂


    • Anonyymi

      Jep, lyömällä peräsimen tiskiin aamusta alkaen.

      • Anonyymi

        Strike strike strike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Strike strike strike?

        🖕🖕🖕


    • Anonyymi

      Onnea sinulle venetsialaisten kanssa parahin m-nainen. Toivottavasti löytyy joku vetävä italiaano venetsiaano sieltä petiäsi lämmittämään 😘

    • Kai sitä mökille vois mennä tähyileen, näkyykö muilla mökkiläisillä hienoja valoja pimeydessä 🐼

      🐻

      • Anonyymi

        Menkää mutta ihan aidolle mökille ei rivitalo osakkeeseen tai kerrotaloon .


      • Anonyymi

        Pistäs jo pupukirsinettakäsinukkeperformanssi pystyyn 💦💦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkää mutta ihan aidolle mökille ei rivitalo osakkeeseen tai kerrotaloon .

        Kyllä on ihan käsinveistettyä hirttä vuodelta 1974. Sauna on konehirrestä tehty :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistäs jo pupukirsinettakäsinukkeperformanssi pystyyn 💦💦

        Vaikea laittaa, kun en oikein tiedä noista mitään. Netan olen nähnyt joskus mainittavan tuolla jossain suden ketjussa. :)


    • Anonyymi

      En itseasias. Ajattelin iltapäiväst alkaen nauttii omast ajat su iltaa asti. En tee mitää muut ku chillaan ja syön luolas.

    • Anonyymi

      Koskaan juhlinut Venetsialaiset grillaan makkaraa ja juon alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe