Musiikki miehiä.
Mestari on myös taiteellinen
40
518
Vastaukset
- Anonyymi
Konsertteja voi tulla tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Voi vittu.
- Anonyymi
KyrpäSeReijässOon on hyvä biisi.
- Anonyymi
Nämä on tosi taiteellisia,kosulan molemmat tupettajat. K-reijässä on,ylilautalaulu ja se vi...tu vi...tu haesta jätkä vi....tu ovat esimerkkejä legendaarisista sävelistä , suoraan kosulasta.
- Anonyymi
Artisti ilmeisesti vetoaa suhun kun tunnet heidän tuotantoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuossa edellä juuri kirjoitin,kuinka vakuuttavaa taiteelliset tuotannot ovat mielestäni olleet,eli olen seurannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tämä on selvää fanittamista ja palvontaa, vaikka sitä ei nämä pussipolviset jullikat myönnä.
- Anonyymi
On paskempaakin mitä tuetaan valtion rahoilla.
- Anonyymi
Piereskelis Porilaisten Marssin tahdilleen. Siinäpäs harjoiteltavaa, tai onhan sitä oktaaveja harjoiteltu jo videoillkakin.
- Anonyymi
Yritin kattoo yhtä videota. Istu pöydän ääressä kaljatölkki nokan alla. Urahteli sillon tällöin jottain.
Ei uppoa meikäläiseen.- Anonyymi
Karmeeta kiisseliä tuon ukon laulut.
- Anonyymi
Kaljaa on hyvää.
- Anonyymi
Huonoa esimerkkiä nuorille
- Anonyymi
Mukava video.
- Anonyymi
Luulisi aikuisen miehen sen verran pystyvän ohjelmia tehdessään persesilmän turahduksia pidättelemään ettei ihan joka videolla peräsuoli naukaise!
- Anonyymi
Se on jo väljä, niin ei pysty pidättämään
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut kenenkään tv-toimittajan piereskelleen lähetyksissä?
- Anonyymi
Onko Tuusniemi maailman musiikin Pers Reikä sieltä ei taida löytyä sävelkorvallista henkilöä
- Anonyymi
Täyttä moukkamaisuutta julkinen piereskely on ja kuuntelijoiden vähättelyä.
Haisevaa paskaa siinä piereskelijä kuulijoiden korville heittää. - Anonyymi
Se on aivan varma, että vielä koittaa ryhtiliikkeen aika kun riittävän pitkään on sähläreitä kumarreltu.
- Anonyymi
No älähän nyt jatka vaan kumartelua kun mielesi kuitenkin sitä tekee.
- Anonyymi
Mjoo, on mestari munannut muuallakin itsensä, kuin Ylilaudalla, Tik Tokissa, Masinisteissa, Konekansassa ymymym. https://konekansa.net/threads/konekansan-youtube-ukot.46000/page-58
- Anonyymi
Kannattaa lukea Konekansaa vaikka keskustelusta 38 ==> siihen asti kun MM "suivaantuu" arvosteluun.
- Anonyymi
Älä spurgu keksi satuja.
- Anonyymi
Tuoltahan ne on ylempää kaikki luettavissa, joilla kiinnostusta riittää, ja taitaa riittää. Mainostahan tämä on "spurguilta".
- Anonyymi
On taiteellinen varsinkin perseveivarin tieliikenne turvallisuudessa vastaan tulijoita kohtaan ja yleensäkin. Rautalangalla ja mersun istuin jousella tehdään jarru remppaa. Varokaa tuota siiderissä ajelijaa, poliisit hoi.
- Anonyymi
"Ei ole kyllä vasiten kaadettu, eläpä selkää puukota vaikka miten kateellinen olet."
Siinä joviaalin, lupsakkaan ja elämässään menestyneen metsämanin laatimaa tekstiä Konekansan keskustelusivuilla. - Anonyymi
Eikö ihmisen pitäisi olla kiitollinen ja nöyrä menestyksestään jossa on paljon hyvää tuuriakin mukana?
Jo se, että syntyy tilallisten ainoaksi perintöpojaksi takaa repun täyteen evästä jo elämän ensi metreillä. - Anonyymi
Siinä on kyllä maaiaismies parhaimmillaan kun Mani menee uikkareissa uimaan.
- Anonyymi
Meillä kaikilla on ihmisiä kotiseudulla, kuunnelkaa joskus heidän elämäntarinaa.
Eilen tapasin kaupungilla mummon joka kertoi olevansa kahdeksan lapsisen perheen toiseksi vanhin, pienestä metsämökistä kansakoulun päätyttyä maailmalle lähtenyt.
Samalla reissulla tapasin miehen joka teki elämäntyönsä yrittäjänä ja vieläkin tekee bisneksiään.
Kertoi tehneensä koko kesän kuolinsiivousta mökillään, hävittänyt kaiken roinan ja rihkaman mitä oli vuosikymmeniä nurkkiinsa kerännyt.
Perikunta pääsee helpolla kun jaettavana pankkitilillä on vain euroja, ei ole roina riesana.
Mies oli silmin nähden onnellinen.- Anonyymi
Jotkut on onnellisia kun saa kerätä koko ikänsä kaiken roinan ja roskan talteen rakennusten nurkkiin. Jo ajatuskin että tyhjä pahvilaatikko tai vanha resu jääkaappi pitäisi viedä kierrätykseen, saa voimaan pahoin.
- Anonyymi
Keskustelevatko isä ja poika koskaan tulevaisuudestaan videoillaan?
Onko esim. polttopuun hankintaketju ja talon lämmitys kehitetty tulevaisuutta varten?
Metsämanikin elää vielä humpatipappaa aikaa ja kuvittelee että kaikki loppuu kuolemaan ja sillä selvä.
Mätkähtää länkkärin rappusilta hengetönnä maahan ja matka mullan alle alkaa.
Mutta kun ei se niin mene.
Entä sitten kun juhlat loppuvat, koittaa arki ja vanhuus eikä länkkärin koppiin edes pääse?
Eikö tilit pidä tehdä selviksi silloin järki päässä säteilee?
Vanhana ja voimattomana päätöksien tekokin on vaikeaa ja lisäksi vanhana sinä olet yksin ja tarpeeton.- Anonyymi
Nyt jo pitää aika ähinää nousu länkkäriin. Rh:hon nousu ei enää onnistu.
- Anonyymi
Varautuminen ajoissa vanhuuteen on viisasta.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Rahamies voi sit ostaakin palveluja.turvaa on.
- Anonyymi
"Rahamies voi sit ostaakin palveluja.turvaa on."
Entä rojumies?
- Anonyymi
Nice "tankero english", taitoa vaativaa, missä nykyään, Ameriikassako? https://www.youtube.com/watch?v=tJLrUXtYfio
- Anonyymi
Kun ihmisen pää alkaa olla tillin tallin niin ei semmoista horiskoista ole bisneksen tekijöiksi.
- Anonyymi
Nyt pitäisi perustaa lauluduo tuon akan kanssa, kun Anja ja Jannekin kadonneet tanhuvilta. Ääni alakin mukailee Anjaa, soittaja pitäisi löytää vielä ja sille soppaa. https://www.youtube.com/watch?v=f7zrvqSVJzk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569