"Ammattilehden haastattelussa Suomalaisen autoteollisuuden keulahahmo: Sisu-Auton Timo Korhonen"
https://www.youtube.com/watch?v=T2tfS0LDtHs
Pillipiiparin ja takuueläkeläisen jeesusteluista ja öyhötyksestä ei tule takuulla loppua tämän jälkeen :)))
Nyt syö ylilutia ja mielikuvitusmajuria ihan rotan lailla! Korhosten menestystarinaa haastattelussa!
39
332
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä liittyy keskustaan? Persutrolli.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole persutrolli. Mistäs sinä sellaista keksit?
- Anonyymi
Monta kepua melkein töissä tehtaalla. Puhtaasti kepupalstan kamaan.
Jos avaaja tarkoittaa liittää minut tuohon, hän on väärässä: vain poikani menestys on kyseessä. Minä sinnittelen vain eläkkeilläni😉
En koskaan availe täällä poikani firman asioista enkä tartu muidenkaan noista asioista aloittamiin, se ei olisi sopivaa, vaikka jotain niistä tietäisinkin. Nyt teen poikkeuksen siksi, kun tuossa linkissä tulee esille satojen miljoonien kaupat. Satoja miljoonia menee firmaltakin, kun hankkii noiden autojen valmistukseen tarvittavat tarpeet ja maksaa palkat niitä valmistaville yli sadalle työntekijälle Karjaan tehtaalla ja varmaan suurelle määrälle eri puolilla maata oleville alihankkijoille.
Tämän jälkeen en enää puhu poikani firman asioista yhtään mitään, se olisi sopimatonta minulta.- Anonyymi
Kuka sinulta kieltää oikeuden olla ylpeä poikasi menestyksestä? Vaatimattomuus on tietysti itsekehua kauniimpaa, mutta suurinta hölmöyttä on olla antamatta kiitosta sille, kenelle se kuuluu. Oli kateelliset sitten mitä mieltä hyvänsä asiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinulta kieltää oikeuden olla ylpeä poikasi menestyksestä? Vaatimattomuus on tietysti itsekehua kauniimpaa, mutta suurinta hölmöyttä on olla antamatta kiitosta sille, kenelle se kuuluu. Oli kateelliset sitten mitä mieltä hyvänsä asiasta.
Olen tietysti hyvilläni ja onnellinenkin poikani menestyksestä ja saatanpa olla siitä sisäisesti ylpeäkin, mutta en halua ylpeillä julkisesti. Omalla kovalla työllään ja omilla avuillaan poikani on saavuttanut sen, mitä hänellä on. Hänelle itselleen olen kyllä antanut kaikista saavutuksistaan tunnustusta ja varmaan näyttänyt itsekin niistä myös vähän ylpeilevän, mutta sellaista en halua tehdä tällä areenalla.
Näethän, millaisia täällä on ja miten minä ihan jo omana itsenänikin olen heidän ajatustensa keskeisenä kohteena. En halua poikani joutuvan samaan asemaan – vaikkei se häntä haittaisi edes sitä vähää kuin heiltä saamansa huomio haittaa minua.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Olen tietysti hyvilläni ja onnellinenkin poikani menestyksestä ja saatanpa olla siitä sisäisesti ylpeäkin, mutta en halua ylpeillä julkisesti. Omalla kovalla työllään ja omilla avuillaan poikani on saavuttanut sen, mitä hänellä on. Hänelle itselleen olen kyllä antanut kaikista saavutuksistaan tunnustusta ja varmaan näyttänyt itsekin niistä myös vähän ylpeilevän, mutta sellaista en halua tehdä tällä areenalla.
Näethän, millaisia täällä on ja miten minä ihan jo omana itsenänikin olen heidän ajatustensa keskeisenä kohteena. En halua poikani joutuvan samaan asemaan – vaikkei se häntä haittaisi edes sitä vähää kuin heiltä saamansa huomio haittaa minua.Viisas päätös sinulta, tehdas on tosiaan poikasi ja perhepiirin ei ole siitä sopivaa puhua. Tahtomattaan ja tarkoittamattaan voi aiheuttaan hankaluuksia, jos ei muuta, niin vähintään väärinkäsityksiä ja turhia juoruja. Mutta voit tosiaan olla ylpeä poikasi saavutuksista ja hyvästä syystäkin. Palstan "potilaalla ja VKK litteän maan" suvulla on halpoja soutuveneitä valmistava tehdas, tosin pulla-ossille eivät myy ja tuottavat myös vaihtoehtotieteen kirjallisuutta ja ensimmäisessä osassa kerrotaan litteästä maasta ja Väyrysen presidenttikaudesta...
- Anonyymi
Upeita sotilasmaastureita ja tuotanto on loppuunmyyty. Se syö soittokuntalaista pillipiiparia, kun niiden kyytiin pääsee ainoastaan jo urallaan kapteenksi ylenneet tai ylemmät. Soittokuntalainen yrittää eteeenpäin rämällä polkupyörällään)-)))
- Anonyymi
Oikea SOTILAS on aina oma itsensä Kapi. Osaa taistella ja johtaa taistelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkikapteeni Saksa taisi olla toista mieltä johtamistaidoistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen samaa mieltä. Ei Saksalla ole kompetenssia arviointiin Kapi. Miksi muuten pilaat saittia?
Ossi, oikea SOTILAS ja hyvä johtaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen samaa mieltä. Ei Saksalla ole kompetenssia arviointiin Kapi. Miksi muuten pilaat saittia?
Ossi, oikea SOTILAS ja hyvä johtajaMenepäs sanomaan tuo itse musiikkimajuri Saksan nokan eteen. Kumpiko ottaa jalat alleen, majuri vaiko yliluti?
- Anonyymi
Miten tämä liittyy keskustaan? Persutrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepäs sanomaan tuo itse musiikkimajuri Saksan nokan eteen. Kumpiko ottaa jalat alleen, majuri vaiko yliluti?
Ei ole Kapi sinullakaan kompetenssia arvioida ketään johtajana! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILAS ja hyvä johtajaSaksa on muuten musiikkieverstiluutnatti, etkös sinäkin ollut jonkin sortin luti soittokunnassa? Sellainen pula-ajan luti? Hän Kapin tapaan eteni urallaan ja Suomen nuorimpana Saksasta tuli Puolustusvoimain ylikapellimestari. Saksa oli usein kapellimestarin Presidentin linnassa itsenäisyyspäivinä ja tunsi useamman presidentin oikein hyvin. Toki tunnethan sinäkin useita presidenttiä ja parhaiten ehkä ryssän presidentit, mutta yksikään presidentti ei tunne sinua. Minulla oli kunnia olla tuttava Sauli Niinistön kanssa, hänhän on enemmistön mielestä Suomen paras presidentti Natoon liittymisen johdosta, mutta kyllä Ryti ja Mannerheim on omaa luokkaansa edelleen, mutta lähimpänä heitä Sauli Niinistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin on kuten Kapille annat tunnustusta: "Oikea SOTILAS on aina oma itsensä Kapi"
Oikeassa olet. Kapi on aina oma itsensä eli oikea SOTILAS! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksa on muuten musiikkieverstiluutnatti, etkös sinäkin ollut jonkin sortin luti soittokunnassa? Sellainen pula-ajan luti? Hän Kapin tapaan eteni urallaan ja Suomen nuorimpana Saksasta tuli Puolustusvoimain ylikapellimestari. Saksa oli usein kapellimestarin Presidentin linnassa itsenäisyyspäivinä ja tunsi useamman presidentin oikein hyvin. Toki tunnethan sinäkin useita presidenttiä ja parhaiten ehkä ryssän presidentit, mutta yksikään presidentti ei tunne sinua. Minulla oli kunnia olla tuttava Sauli Niinistön kanssa, hänhän on enemmistön mielestä Suomen paras presidentti Natoon liittymisen johdosta, mutta kyllä Ryti ja Mannerheim on omaa luokkaansa edelleen, mutta lähimpänä heitä Sauli Niinistö.
Kekkonen ylivoimaa, parasta.
Mutta. Miten tämä liittyy keskustaan? Persutrolli. - Anonyymi
Mitä sinä pillipiipari oikein räyhäät? Huono käytöksesi on merkki kelvottomasta upseerista, narsisti. Liity Venäjän armeijaan. Siellähän sympatiasi muutenkin ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksa on muuten musiikkieverstiluutnatti, etkös sinäkin ollut jonkin sortin luti soittokunnassa? Sellainen pula-ajan luti? Hän Kapin tapaan eteni urallaan ja Suomen nuorimpana Saksasta tuli Puolustusvoimain ylikapellimestari. Saksa oli usein kapellimestarin Presidentin linnassa itsenäisyyspäivinä ja tunsi useamman presidentin oikein hyvin. Toki tunnethan sinäkin useita presidenttiä ja parhaiten ehkä ryssän presidentit, mutta yksikään presidentti ei tunne sinua. Minulla oli kunnia olla tuttava Sauli Niinistön kanssa, hänhän on enemmistön mielestä Suomen paras presidentti Natoon liittymisen johdosta, mutta kyllä Ryti ja Mannerheim on omaa luokkaansa edelleen, mutta lähimpänä heitä Sauli Niinistö.
Älykkyydeltään alemman keskitason töllänä hosupetteri Niinistö edelleenkin vain on. Isompi kuva hänellä täysin hahmottamatta.
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkyydeltään alemman keskitason töllänä hosupetteri Niinistö edelleenkin vain on. Isompi kuva hänellä täysin hahmottamatta.
Ossi, oikea SOTILASMutta ota Ossi huomioon. Saksa on everstiluutnantti ja sinä et. Saksalla on siis todistetusti sinua enemmän kyvykkyyttä. "Eihän sitä muuten everstiluutnantiksi pääsisikään....."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILAS ja hyvä johtajaKaikki Saksan puolesta... ja Saksassa tulee sakot!
On se kauheaa tuo demokratia kun kansa äänestää väärin!
Tämä epidemia lisääntyy Suomessa, Tanskassa, Ruotsissa ja nyt jo Saksassakin. Kaikissa Euroopan maissa alkaa mitta olla jo täysi. Jo riittää loisiminen, raiskaukset, puukotukset ja rosvoilu. Eurooppa ja länsimaat ovat oman lainsäädännönsä vankeja ja rampauttaneet itsensä röyhkeiden hyväksikäyttäjien armoille. Jos tämä on demokratiaa, niin jotain muutosta on tultava.
-
Saksalaispoliitikolle sakot natsien tunnuslauseesta
Vaihtoehto Saksalle -puolueen aluejohtaja tuomittiin tiistaina 14. toukokuuta 13 000 euron sakkoihin.
Saksan Thüringenin osavaltion AfD:n johtaja Björn Höcke on yksi Saksan suosituimmista äärioikeistopoliitikoista.
Henni Jokinen
Keskiviikko 15.5.2024 klo 2:52
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0435a4cc-3d13-4871-8d21-4c456644f321
Äärioikeistolaisen Vaihtoehto Saksalle -puolue AfD:n (Alternativ für Deutschland) Thüringenin johtaja Björn Höcke, 52, on saanut tuomion sanottuaan julkisesti natsien käyttämän iskulauseen.
- Anonyymi
Hienoa Kapi, kun saat jälkikasvustakin olla ylpeä.
- Anonyymi
Punavihreä jallittaa Kapia. Ei keskustan palsta ole siihen sovelias paikka.
- Anonyymi
Ei Sisun tarvitsisi olla punakommarin hampaissa, jota Pankkolängvitsi edustaa.
- Anonyymi
No mutta kuinkas mielikuvitusmajuri, kun olet haukkunut itse Korhosta SDP-upseeriksi? Lyökö kellotapulissasi ohilyöntejä? Lataamoonhan sinut olisi pitänyt kuskata jo ajat sitten jatkuvasti päätäsi riivaavien kommunisti-mörköjesi vuoksi. Ja asiahan ei todellakaan ole mikään uusi juttu kohdallasi!
"Pankkomajuri mielisairauden kourussa. Valitettavasti kepupalsta saa kärsiä mielesairaan kepukannattajan terrorista."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15046660/pankkopojalla-lahti-taas-iso-pyora-heittamaan!#comment-91591365 - Anonyymi
Tulihan se kommari sieltä!
- Anonyymi
Kummallahan hihna enemmän sutii Kapi? HO HOO, HO HOO! Yli 20 vuotta lestaa yms huutaneella vai minulla?
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallahan hihna enemmän sutii Kapi? HO HOO, HO HOO! Yli 20 vuotta lestaa yms huutaneella vai minulla?
Ossi, oikea SOTILASJo neljännen kerran tänään paloi Rapamaha-Ossin käämit!!!! LOL!!! Sinulla ei sudi, koska hihna on pudonnut paikaltaan jo 20 vuotta sitten;-))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo neljännen kerran tänään paloi Rapamaha-Ossin käämit!!!! LOL!!! Sinulla ei sudi, koska hihna on pudonnut paikaltaan jo 20 vuotta sitten;-))))))))
Eikö sinulla enää ole muuta elämässä kuin muiden kimpussa roikkuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla enää ole muuta elämässä kuin muiden kimpussa roikkuminen?
Viides kerta samana päivän, eli melkein kuin hävittäjä-ässä! Niin se metsä vastaa, kuin sinne huutaa, mutta soittokunnassa metsät ei tullut sinulle tutuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viides kerta samana päivän, eli melkein kuin hävittäjä-ässä! Niin se metsä vastaa, kuin sinne huutaa, mutta soittokunnassa metsät ei tullut sinulle tutuksi.
Ellei Ossi tuossa iässä ala rauhoittua, saattaa kylmä pieru tulla Ossille ennen Kapia.
- Anonyymi
Pulla-ossin lapsukaiset, tosin isän niillä on toinen, valmistavat halpoja veneitä ja mela perään, mutta pulla-ossilla ei riitä tulot edes niihin. Pulla-ossi on hyvin hyvin vihainen.
- Anonyymi
Ossi murjottaa tönössään ja syö viime talvena kaivamiaan perunoita. Ossilla on paha olla, Ossilla ei ole hyvä olla.
- Anonyymi
Pulla-ossi on karu, mutta herkkä kuin nuori neiti.
- Anonyymi
Tutu-Ossi.
- Anonyymi
Ossia syö köyhyys, mutta hoiti uransa niin huonosti ja joutui Suomen nuorimpana ylilutina eläkkeelle.
- Anonyymi
Kauheaa!
Oikea SOTILAS, Ossi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheaa!
Oikea SOTILAS, OssiOikea POTILAS siis!
- Anonyymi
Miksi littumaan isännän eli pulla-ossin ura meni niin pahasti pieleen, että laittoivat jo ylilutina eläkkeelle? Olikohan sillä punaposkisten soittokuntalaisten kanssa turhan paljon saunomisenvalvonta vuoroja..? Moni VKKlainen on vähän sellainen "lestahtava"..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027