Sipulit nostin kuivamaan

Anonyymi-ap

Itku tuli sinua muistellessa.

18

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itken sinua muistellessa ilman sipuliakin.

• Anonyymi

Minä itken kun muistelen sipulia.

• Anonyymi

Minulta saisit vanhaa kysyttyä rypässipulia. Juuri nostin kuivamaan parinviikonkuluttua listin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta saisit vanhaa kysyttyä rypässipulia. Juuri nostin kuivamaan parinviikonkuluttua listin.

Taitaisi olla liikaa minulle, itken niitä vanhoja vieläkin.🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaisi olla liikaa minulle, itken niitä vanhoja vieläkin.🥲

No voi piruollen kun meni taas vikaan. Itse on syö sipulia juuri ollenkaan, ehkä hieman lihapulliin ja murekkeeseen litistelen. Mukava niitä kasvatella ja tutuille jakelen, vieläkin vuodenvahoja jäljellä ja komeita ovat.

• Anonyymi

Harmi kun en ole mitään

• Anonyymi

siltä varalta ettei tule puhdastaa korvausta, oletko päättänyt jo kenet uhrataan, minä olen, se tarvitaan siihen summaan, ja karmalla mennään :)

Ryhdytte viimein saamaan kaikkea pahaa teoistanne.

• Anonyymi

En minä sipulinlistintään mitään karmaennustajaeukkoja hakenut.

• Anonyymi

Itseasiassa se on jo käynnistynyt, ei minun toimesta, minä odottelen puhdasta ja hyvää :) Te saatte varmaan aika paljon pahaa teoistanne mitä hirveimmistä. Ilo tietää että pentujenne elämät uhrataan samoiten, kun täyttävät 18 v. Heillä on tärkeä osansa, paskan kannossa :) ja heitäkin tarvitaan :)

• Anonyymi

Tapa ittes lutka

• Anonyymi

Uhkailetko sä oikeen? Lapsiakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman ei ok. mutta kyllä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman ei ok. mutta kyllä se.

👿👿👿👿👿👿👿👿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hymiömies näköjään uhkailee lapsiakin muista nostaa iso haloo jospa tällä kertaa oppisivat jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa ittes lutka

Sä oot koo säälittävä ihmisperse tunnistelemassa tekstejä järjenvastaisesti oletko myös lapsista kiinnostunut kun sekaaannut näihin gubbekirjootulseen niin pieteetillä? Sitä saa mitä tilaa, eli siinä tuli viimeinen sana siltä osin. Mitä lie koneelta löytyy

• Anonyymi

Mä jo nostin viikko sitten onnettomat sipulit

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe