Itku tuli sinua muistellessa.
Sipulit nostin kuivamaan
18
315
Vastaukset
- Anonyymi
Itken sinua muistellessa ilman sipuliakin.
- Anonyymi
Minä itken kun muistelen sipulia.
- Anonyymi
Minulta saisit vanhaa kysyttyä rypässipulia. Juuri nostin kuivamaan parinviikonkuluttua listin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta saisit vanhaa kysyttyä rypässipulia. Juuri nostin kuivamaan parinviikonkuluttua listin.
Taitaisi olla liikaa minulle, itken niitä vanhoja vieläkin.🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaisi olla liikaa minulle, itken niitä vanhoja vieläkin.🥲
No voi piruollen kun meni taas vikaan. Itse on syö sipulia juuri ollenkaan, ehkä hieman lihapulliin ja murekkeeseen litistelen. Mukava niitä kasvatella ja tutuille jakelen, vieläkin vuodenvahoja jäljellä ja komeita ovat.
- Anonyymi
Harmi kun en ole mitään
- Anonyymi
siltä varalta ettei tule puhdastaa korvausta, oletko päättänyt jo kenet uhrataan, minä olen, se tarvitaan siihen summaan, ja karmalla mennään :)
Ryhdytte viimein saamaan kaikkea pahaa teoistanne.- Anonyymi
En minä sipulinlistintään mitään karmaennustajaeukkoja hakenut.
- Anonyymi
Itseasiassa se on jo käynnistynyt, ei minun toimesta, minä odottelen puhdasta ja hyvää :) Te saatte varmaan aika paljon pahaa teoistanne mitä hirveimmistä. Ilo tietää että pentujenne elämät uhrataan samoiten, kun täyttävät 18 v. Heillä on tärkeä osansa, paskan kannossa :) ja heitäkin tarvitaan :)
- Anonyymi
Tapa ittes lutka
- Anonyymi
Uhkailetko sä oikeen? Lapsiakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman ei ok. mutta kyllä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman ei ok. mutta kyllä se.
👿👿👿👿👿👿👿👿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hymiömies näköjään uhkailee lapsiakin muista nostaa iso haloo jospa tällä kertaa oppisivat jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapa ittes lutka
Sä oot koo säälittävä ihmisperse tunnistelemassa tekstejä järjenvastaisesti oletko myös lapsista kiinnostunut kun sekaaannut näihin gubbekirjootulseen niin pieteetillä? Sitä saa mitä tilaa, eli siinä tuli viimeinen sana siltä osin. Mitä lie koneelta löytyy
- Anonyymi
Mä jo nostin viikko sitten onnettomat sipulit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"799011Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1625682Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1355107Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään253939Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853490Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta563418Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1032781Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402761En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102751- 241777