Ainakin pari asiaa. Se että olet kaivannut yli 25 vuotta ja se että eksyit tekemään sen tänne. Ei se mitään,päämäärä on tärkein,ei se miten sinne pääsee.
Sinua nainen taitaa nolottaa
15
394
Vastaukset
Miks pitäisi nolottaa mikään? Tämä on elämää ja jos elää aidosti, niin silloin ei nolota mikään tuollainen. Jos mulla tunteet tulee peliin ja rakastun, niin ei se lähde pois.
- Anonyymi
Kuka sua on kaivannut 25v😂😂😂
- Anonyymi
Niinpä 🤣 taitaa aloittaja olla ainut, joka on kuvitellut täällä sen 25 vuotta jonkun kaipaavan häntä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä 🤣 taitaa aloittaja olla ainut, joka on kuvitellut täällä sen 25 vuotta jonkun kaipaavan häntä 😅
🤣🤣🤣🤣😅👍juuri niin sehän se vituttaa
- Anonyymi
siis mitä selität
- Anonyymi
En ole ollut tällä yhtä pitkään, mutta tiedän nyt henkilöitä jotka oikeasti ovat olleet. Ja mitä heille joskus on tehty, ja mitä hirveää siitä seurasi muille. Itse kuulun heidän uhreihin, paljon hirveää vahinkoa, mutta en pahimpiin, ne ovat kuolleet, ja vaikka exä rikkoi paljon minua vastaan, tekivät sille vielä pahempaa, sysäsi tosin naistensa minulle paljon myös pahaa, niin kuin muutkin.
Toivottavasti tuo kaikki tulee heille kaikille huonona, ja on jo tullutkin, ja ovat kostaneet sitäkin. Eniten hirvittää nuo sairaat fanaatikot, jotka haluavat jakaa väkisi ihmisten elämää, vievät ja varastavat ja tuhoavat vuosia, eikä heiltä oikein saa mitään. Ei aitoja ihmissuhteita vaan heidän kieroa toimintaa. Hirvittäviä ihmisiä.- Anonyymi
Ihan ihme läppää mikset mene puhumaan suoraan asioitas. Mitä sä täällä uliset?
- Anonyymi
Älä höpötä omiasi.
- Anonyymi
En sentään 25 vuotta, about 15 v.
- Anonyymi
Ei nolota yhtään.
Tosin en mä kyllä täällä ole tuota aikaa ollut.
Outoa? - Anonyymi
Ap otitko tämän huomioon :
Itse olen kirjoitellut kaipaavani J alkavaa miestä 15 mutten ole sanonut sitä et kohde on vaihtunut 4 ..
On 4 eri J ... oikeastaan 5 joita olen kaipaillut
Heitä jokainen on ollut pitkä ja vaalea...
Minua kirjoittaminen on auttanut
Joten en häpeä sitä yhtään .
Naiselta - Anonyymi
Sori eksä, mut en täällä sua kaipaa vaan tuoreempaa tapausta. Tiedän, että sun on vaikea uskoa, kun olin sillon niin rakastunut vuosia. En ole ikävöinyt sua vuosiin, enkä häpeä tänne kirjoitteluani. Tuo vähättelevä tapasi on todella ikävä.
- Anonyymi
Kuinkahan moni tällaistakin potaskaa uskoo kun sitä joku vain kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
En ole koskaan kaivannut ketään miestä palstalla enkä oikeastaan oikeassa elämässä jos ei ole ollut henkilön kanssa oikein mitään yhteistä.
J kirjaimella alkavaa henkilöä en ole koskaan kaivannut. - Anonyymi
Ei nolota vaikka 5v tulee täyteen joskus. Eipä mulla tässä muitakaan ollut mielessä näinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422866Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302529Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362428Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202367Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421782Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241325Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741099
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017