Sinua nainen taitaa nolottaa

Anonyymi-ap

Ainakin pari asiaa. Se että olet kaivannut yli 25 vuotta ja se että eksyit tekemään sen tänne. Ei se mitään,päämäärä on tärkein,ei se miten sinne pääsee.

14

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks pitäisi nolottaa mikään? Tämä on elämää ja jos elää aidosti, niin silloin ei nolota mikään tuollainen. Jos mulla tunteet tulee peliin ja rakastun, niin ei se lähde pois.

    • Anonyymi

      Kuka sua on kaivannut 25v😂😂😂

      • Anonyymi

        Niinpä 🤣 taitaa aloittaja olla ainut, joka on kuvitellut täällä sen 25 vuotta jonkun kaipaavan häntä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 🤣 taitaa aloittaja olla ainut, joka on kuvitellut täällä sen 25 vuotta jonkun kaipaavan häntä 😅

        🤣🤣🤣🤣😅👍juuri niin sehän se vituttaa


    • Anonyymi

      siis mitä selität

    • Anonyymi

      En ole ollut tällä yhtä pitkään, mutta tiedän nyt henkilöitä jotka oikeasti ovat olleet. Ja mitä heille joskus on tehty, ja mitä hirveää siitä seurasi muille. Itse kuulun heidän uhreihin, paljon hirveää vahinkoa, mutta en pahimpiin, ne ovat kuolleet, ja vaikka exä rikkoi paljon minua vastaan, tekivät sille vielä pahempaa, sysäsi tosin naistensa minulle paljon myös pahaa, niin kuin muutkin.

      Toivottavasti tuo kaikki tulee heille kaikille huonona, ja on jo tullutkin, ja ovat kostaneet sitäkin. Eniten hirvittää nuo sairaat fanaatikot, jotka haluavat jakaa väkisi ihmisten elämää, vievät ja varastavat ja tuhoavat vuosia, eikä heiltä oikein saa mitään. Ei aitoja ihmissuhteita vaan heidän kieroa toimintaa. Hirvittäviä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ihan ihme läppää mikset mene puhumaan suoraan asioitas. Mitä sä täällä uliset?


    • Anonyymi

      Älä höpötä omiasi.

    • Anonyymi

      En sentään 25 vuotta, about 15 v.

    • Anonyymi

      Ei nolota yhtään.
      Tosin en mä kyllä täällä ole tuota aikaa ollut.
      Outoa?

    • Anonyymi

      Ap otitko tämän huomioon :
      Itse olen kirjoitellut kaipaavani J alkavaa miestä 15 mutten ole sanonut sitä et kohde on vaihtunut 4 ..
      On 4 eri J ... oikeastaan 5 joita olen kaipaillut
      Heitä jokainen on ollut pitkä ja vaalea...
      Minua kirjoittaminen on auttanut
      Joten en häpeä sitä yhtään .
      Naiselta

    • Anonyymi

      Sori eksä, mut en täällä sua kaipaa vaan tuoreempaa tapausta. Tiedän, että sun on vaikea uskoa, kun olin sillon niin rakastunut vuosia. En ole ikävöinyt sua vuosiin, enkä häpeä tänne kirjoitteluani. Tuo vähättelevä tapasi on todella ikävä.

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni tällaistakin potaskaa uskoo kun sitä joku vain kirjoittaa tänne.

    • Anonyymi

      En ole koskaan kaivannut ketään miestä palstalla enkä oikeastaan oikeassa elämässä jos ei ole ollut henkilön kanssa oikein mitään yhteistä.
      J kirjaimella alkavaa henkilöä en ole koskaan kaivannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe