Ajan silti hakemaan kaljaa. Ei kiinnosta olen hyvä kuski.
Ajo kielto ei mua estä
26
358
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sentään, en arvosta noin toimivaa ihmistä!
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Polkupyörällä vai?
- Anonyymi
Sähköpotkulauta kätevämpi.
- Anonyymi
Muista ajaa pimeellä, niin kukaan ei näe :)
- Anonyymi
Varo ettei käy niiku entiselle mansen miehelle😁
- Anonyymi
Eihän sitä kortilla ajella.
- Anonyymi
kyl ja muista et vauhti korjaa virheet
- Anonyymi
Jep. Kaasu pohjaa jumala ohjaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kaasu pohjaa jumala ohjaa!
no oha se näi
- Anonyymi
Muista ajaa ylinopeutta, ettei promillet kerkeä nousemaan.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣😅
- Anonyymi
Minulle kävi joskus silleen, että ajoin kännissä ihmisen yli autolla. Soitin sitten hätäkeskukseen ja kerroin, että ajoin kännissä ihmisen yli autolla niin se kuoli. Hätäkeskuksessa sanottiin, että varmista vielä, että se on kuollut. Ammuin sitä sitten vielä muutaman kerran päähän revolverilla.
- Anonyymi
niin pääs käymään..
- Anonyymi
Kiitos tästä 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä 😂😂😂
Tykkään heittää välillä sairastakin mustaa huumoria. Hyvä, että jotkut tykkää. 😂
- Anonyymi
Ajat ylinopeutta ja jalkakäytävällä, jos jatkat ilmoitan asiasta poliisille, ja samalla muustakin.
- Anonyymi
Kenelle trollille provoilet.
Eikö näistä teksteistä jo huomaa ihmisten henkisiä sairauksia. Laittakaa koneet kiinni ja pysykää kotona tai ainakin turvavälit liikenteessä. Ei ole pakko lähteä puskista peräänajoon. Pääsette vähän helpommalla. - Anonyymi
Ite ajat jalkakäytävällä. Tässä ollaan suurinpiirtein ajeltu jo nelisenkymmentävuotta. Enemmänkuin puolet työajoja. Ei ole yhtään sakkoa kertynyt. Yksi huomautus poliisikameralta, joten tarkkaile omia ajotaitojasi, äläkä kiinnitä noillaperustein toisen ajamisiin huomioitasi.
- Anonyymi
Oikea asenne
- Anonyymi
Miten kävi?
- Anonyymi
Trolli vastaa pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli vastaa pian.
Ehkäpä mies käväisi kioskilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä mies käväisi kioskilla
Aika monikin mies varmaan.
- Anonyymi
Ole varovainen ettet joudu vankilaan, Siellä on kamalan ahdasta nykyisin ja erilaisia jengejä. Et sinä sinne halua.
- Anonyymi
Illalla Jeesus taunuksel kauppaan kurvasi kaks 24 bagii kova jano tullut kesken sunnuntain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997