Meidän suuresta ja kaikkien ihailemasta rakkaustarinasta

Anonyymi-ap

Ei mitään tullut, eli lyödään piste sitten yhdessä.

18

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan teillä pupu ja prinsessa täällä. Siinä on se vuossadan rakkaustarina.

      • Anonyymi

        Nyt puutuit asiaan mistä et tiedä mitään. Olen pitänyt sinua fiksuna, mutta tollo taidatat olla. Tästä lähtien olet mielestäni vain säälittävä, vähä-älyinen epäonnistuja. Etsit täältä vain sääliä huonoon oloosi, älä vittuile miehille kun et ole.


    • Anonyymi

      just näi

    • Anonyymi

      Sama täällä mutta yksipuolinen kiinnostus ja hän varattu niin siksi ei voi mitään tulla. Tietysti parempi jos on kummallakin tunteita, vaikkakaan ei tullutkaan ilmeisesti teille mitään yhdessäoloa tmv.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣😂🤣🤣😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Taidat olla hälinäkeiju todella yksinäinen ja katkera ihminen. Sivusta tiät kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hälinäkeiju todella yksinäinen ja katkera ihminen. Sivusta tiät kyllä

        Aina vois valita myös sen, ettei väittäisi perättömiä siellä kioskissa. Lisäys


    • Anonyymi

      No moni on kieltämättä kysellyt, että ollaanko yhdessä. Haluaisin olla ja kaipaan seuraasi. Harmi että se aika vaan oli vähän väärä ja pikku virhe tehtiin heti alussa.

      • Anonyymi

        Pitää olla selvää että tästä voi ehkä kehkeytyä suhde ja aloittaa varovaisesti. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla selvää että tästä voi ehkä kehkeytyä suhde ja aloittaa varovaisesti. Sivusta

        Totta kyllä. Mutta se aika on väärä ja ei ole takuita kehkeytyykö suhde. Sitä ei tiedä kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kyllä. Mutta se aika on väärä ja ei ole takuita kehkeytyykö suhde. Sitä ei tiedä kukaan.

        Joskus pitää saada omat solmut avattua ennenkuin voi yrittää. Takuita ei ole koskaan mutta pitää tietää onko se yrityksen arvoinen lopputulemasta piittaamatta.


    • Anonyymi

      Voin laittaa pisteen, mutta pian tulee pilkku.

    • Anonyymi

      Rakkaustarinoita on monia, ja eniten niitä ihailee rakastuneet itse :) Täällä asiat ovat vaan kauniita tai rumia mielikuvia. Suunnitelmia, haaveita, kauniita mietteitä, muusaa taiteilijoille, ehkä jotain flirttiä. Tänne tullaan aina eri aikaan, ihmiset sekoittuu, paljon pahaa mieltä, en ymmärrä miksi tämmöistä tehdään.

      Edes postikortti on tätä parempaa, sekin on oikeasti konkreettista. Tämä ei ole.

    • Anonyymi

      Kupista kahvia jää maku suuhun, muisto kasvoista, hymy huulille. Täältä jää vain aavemainen olotila, pelästyneitä ja sairaita ihmisiä, vailla totuutta vailla selitystä, vailla epäreiluja mietteitä odotanko vai jatkanko elämää, kirjoitanko vai poistunko, moraalia ja kamppailua itsensä kanssa. Pelkoa mielenterveydestä, pelkoa maineesta, pelkoa, rikollisista, pelkoa yksinäisyydestä, ihmetystä, katkeruutta, kateutta, epätodellisia mietteitä ja viimein herääminen.

      • Anonyymi

        En mä jaksa odottaa toisen ihmisen heräämistä. Tässä on tosi kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksa odottaa toisen ihmisen heräämistä. Tässä on tosi kyseessä

        Miksi et puhu itte mitään siihen viittavaa jos kohdataan.
        Pysyt etäällä... Silloin pysyn minäkin
        Ei se rakkaus tyhjästä synny. Tekoja mies... mieluusti pian
        Naiselta


    • Anonyymi

      Kenen?

    • Anonyymi

      G spot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe