Mistähän asetuksista lähtisi etsimään ongelmaa kun yhtäkkiä FBssä tehdyt julkiset julkaisut ei minulle näy? Eli haetaan miehen kanssa puhelimella satunnaisia tuttuja ja julkkiksia yms henkilöitä niin hänellä näkyy julkiset päivitykset kansikuvat profiilikuvat yms. Ja minulle näkyy vain henkilön nimi ja "julkaisua ei saatavilla ". Eli yhtäkkiä minulla katosi kaikki yritysten ja hlöiden päivityksen näkyminen? Ja estämisestä ei voi olla kyse koska kyseiset henkilöt ei edes tunne meitä kumpaakaan. Osaako joku auttaa?
FB julkiset julkaisut ei näy
9
577
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käytät Facebook alustaa älypuhelimella, päivitä sovellus, jos päivityksiä on saatavilla. Kirjaudu ulos ja uudestaan sisään.
Jos käytät Facebook:ia selaimella, tarkista päivitykset selaimen osalta.
Poista mainosten esto, jos se on päällä.
Kokeile toista selainta.
Jos nämä ei auta, on kyseessä jokin Facebookin vika. Ehkä se korjautuu itsestään.- Anonyymi
Puhelinta on käynnistetty uudelleen monta kertaa, kirjauduttu ulos, päivitetty koko puhelin, vaihdettu FB salasana, kokeiltu netissä ja sovelluksessa ja aina sama tulos 😠 En tajua mikä tähän nyt tuli...
- Anonyymi
ANTAKEE BANAANI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinta on käynnistetty uudelleen monta kertaa, kirjauduttu ulos, päivitetty koko puhelin, vaihdettu FB salasana, kokeiltu netissä ja sovelluksessa ja aina sama tulos 😠 En tajua mikä tähän nyt tuli...
Silloin kyse on Facebookin viasta. Facebookin tuki voi auttaa:
Näin ilmoitat, jos jokin ei toimi Facebookissa
Kirjaudu Facebookiin tietokoneella.
Klikkaa profiilikuvaasi Facebookin oikeasta yläkulmasta.
Valitse Ohje ja tuki, valitse sitten Ilmoita ongelmasta ja toimi näytön ohjeiden mukaisesti.
- Anonyymi
M_eneee H_oitooon
- Anonyymi
Oletko kädetön?
- Anonyymi
Kyllä. Muuten en kyselisi apua täältä.
- Anonyymi
Nei ne sun pervojuttuja julkaise!
- Anonyymi
Ei tässä ole kyse minun julkaisuista vaan toisten tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781