Juho Eerola tule pois kaapista

Anonyymi-ap

Mikähän Juho kanta tunnin junaan,Ratamoon ,pensa aleen ja eläkeläisten kyykyttämiseen ?

28

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juho ei tiettävästi tykkää yhtään niistä.

• Anonyymi

• Rakkaalla lapsellani oli Hippo-kisat. Asetin perheeni etusijal-
      1e, enkä mennyt töihin.

SAK rules 👍💪

• Anonyymi

Juho turnu Eerola on taantunut ,ei esiinny enää tarkoitushakuisesti keltaisen lehdistön lööpeissä

https://juhoeerola.wordpress.com/arvot/

Teemat ja arvot
      Kasvatustieteen opinnot jäivät kesken, mutta aliupseerikoulun sain suoritettua. Samoin lähihoitajan tutkinnon.
      Työuraa olen tehnyt vuodesta 1999 lähtien erilaisissa humanitääriseen maahanmuuttoon liittyvissä tehtävissä veronmaksajien piikkiin Suomi24Kotkassa.

Minulla on (ainakin?) kaksi lasta ja siviilisäädyltäni olen helposti erottuva. Ja lisätä yritän Suomen asukasluku maantieteellisesti eri alueilla Suomessa, terveisiä Marille.

• Anonyymi

Perussuolaisten Juho Eerolaa epäillään kiihottumisesta Marista avustaja Ulla Pyysalon jätettyä.

Eerolaa retkutettiin ;. Ihan tavallinen kaveri, saaks sulle soittaa

Milloin sulla on kesäloma? Saako sulle soittaa? Reilu vuosi sitten olin aivan tavallinen heppu ilman mitään korkeaa asemaa.

Näin kuolasi Marin perää Suuri Venäjän Ystävä Turnu Kierola, pakoteet pois , viina vapaaksi ja Vtu viisi senttiä alemmas.

• Anonyymi

Perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä ihan täysin Persujen uusi ”Iskulause .KÖYHÄT KYYKKYYN.

• Anonyymi

Eiköhän Eerola kohta hehkuta hallituksen Ratamo saavutusta.

• Anonyymi

Eerola ei tule ulos kaapista,

• Anonyymi

Juho ei ole halukas eheytys hoitoon.

• Anonyymi

Aloittaja luulee olevansa piilossa, mutta eihän kuuluisa otsolan trolli halua edelleenkään tunnustaa tyhmyyttään. Tosi tyhmä. Oli niin tyhmä, että antoi tyhmyyttään naapurikaupungin herralle ison omaisuuden ja nyt nokihoonaaja nillittää katkerana täällä kun elämä sillä nettitrollina.

• Anonyymi

Juho Kierola os Eerola tulee taas ulos kaapista kunnallisvaaleissa kuten kävi Hyvinvointialue vaaleissa, valittiin ja jäi pois päätöksenteosta. Että sellainen äänestäjien pettäjä.

Eduskunnassakaan ei enää soita suutaan, soittaa Puna Huoraa avustajiensa kanssa konttorissaan Olli Cekkosen ja Illari Won Steenin sekä oluen seurassa.

Kuva ois kiva
      https://i.imgflip.com/93v2dz.jpg

• Anonyymi

Juho Eerola
      2006-10-04 21:47:57

tosiaan... kirjoitti:

säälittävää venkoilua sulla, iän kaikkisesti näköjään. milloin tunnet pillkumieheksi kutsutun mutta et tunne kuitenkaan. milloin mitäkin, etkö vois jo lopettaa ton lapsellisen lässyttelyn siellä ruudun takan?

kun olet niin kova että soitat poskeas ym niin näytä että olet niin kova että osaat ja ennen kaikkea pystyt lopettamaan ton lapsellisen idioottimaisen jauhannan.

mikset sä voi jo lopettaa kun pilkkumiehesi lopetti eikä jaksanut enää? pitääkö sulle ostaa hame ja tuoda se sulle karaoke pöydän taakse sanoen että jokainen nainen tarvii tälläisen ja kokoa XXXL vai käykö ihan lapio ja ämpäri?

..kirjoita itsestäni näitä juttuja. Silloin keväällä kyllä vastasin nimimerkillä "Redin karaokeisäntä" sille pilkkumiehelle, joka väitti minun muka perheellisenä miehenä iskevän muita naisia tms. Se ei pitänyt paikkansa ja siksi vastasin. Nimimerkkini ei kuitenkaan ollut suojattu ja huomasin äkkiä jonkun muunkin sillä kirjoittavan.
      Tämän jälkeen olen huomannut "redin karaokeisännästä" tulleen tälle palstalle jonkin asteisen ilmiön, jolla kuvataan tietynkaltaista miestä ja joka usein annetaan selityksenä jos jollekin asialle. Minun kanssa niillä jutuilla ei varsinaisesti ole tekemistä, mutta ei ne kyllä minua haittaakaan. Lähinnä huvittavat. Minun puolestani "redin karaokeisäntä" saa tarkoittaa uskotonta, itsensä täyteistä naistennaurattajaa. Kunhan vain muistetaan, että todellisen "minun" kanssa sillä ei ole tekemistä.
      (Paitsi vähän.)
      En ollut eilen Kapussa pilkkuun asti, eikä ollut se toinenkaan karaokeisäntä.
      Äänestä EI JATKOON
      http://persuista.blogspot.fi/2012/06/olipa-kerran-mari.html

• Anonyymi

Eerola on naisten mies , lapset ja vaimot katoaa. Kuormasta ei pitäisi syödä, etenkään maahan muuttokuormasta.

• Anonyymi

Juho on nyt eheytys hoidossa .

• Anonyymi

Kierola ulosti tänään Eduskunnan istunnossa diipa daapaa piti näyttäytyä, toisti kaikkien tiedossa olevaa VT 15 remonttia, unohti kehua kunnallisvaalien näkökulmasta Kotkan sisääntulo tien remonttia.

Näistä on ennakot olleet jo olemassa hallituksista riippumatta. Virkamiehet esittää tärkeys järjestyksessä.

Sulat tästäkin pois Kierolan perseestä.

• Anonyymi

Lähihoitaja on Putin fani.

• Anonyymi

Olin menossa Kalamarkkinoille mutta lehdessä sattui mainos, Eerola humpuukkitelttoineen on siellä huijaamassa kalan ystäviä, ei kiitos turnu.

• Anonyymi

Tulkaa vain reippaasti kuulemaan ja jututtamaan kansanedustajaa . On mukava mies.

• Anonyymi

Kateus ja katkeruus on aloittajan elämänsuola. Kun tästä trollitehtailjasta itsestä ei ollut politiikassa mihinkään ja munasi pahoin omat mahdollisuutensa, niin kyllähän se tekee kipeetä.

• Anonyymi

Olipa kerran Jari. Kyllä jaksaa trollata ja sitten sanoo enhän se miä vaan ne muut.

• Anonyymi

Kusettava petosjytky-hallitus luo suomeen 500 000 uutta työtöntä. PS ja se kirottu petturipurra petti aivan täysin !

• Anonyymi

Nyt lähtee nikotiini pussivalmistaja Suomesta Ruotsiin , kun Persuille se ei käy , että RKP.n Henrikson ajoi asiaa hyvin. "Kateus vie kalatkin vedestä"

• Anonyymi

Purra aiheuttaai Suomen talouden romahduksen.

• Anonyymi

Heittäkää Perss pellet voltti ja kääntäkää palttoota

Aittakumpu (persu) tyrmäsi persujen ihmiskäsityksen viime vuonna

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010774930.html

"Aittakummulle oli ”vaikea ymmärtää perussuomalaisten vähättelevää suhtautumista lähimmäisten ihmisarvon kyseenalaistaviin teksteihin ja kuviin”.

Hän viittasi perussuomalaisten puheenjohtajan Riikka Purran kommenttiin tämän vanhoista kirjoituksista. ”Vihainen tekstini on vain vihaista tekstiä”, Purra oli sanonut.

”Ihmisarvoa kyseenalaistavia tekoja ei pidä millään muotoa vähätellä, saati, että niitä hyväksyttäisiin”, Aittakumpu linjasi.

Hänen mukaansa maahanmuuton ongelmista pitää puhua, ”mutta se tulee tehdä jokaisen ihmisarvoa kunnioittaen ja ilman rasismia”.

Purra pyysi vanhoja kirjoituksiaan anteeksi hieman Aittakummun kirjoituksen julkaisun jälkeen.

Kirjoituksessaan Aittakumpu arvosteli hallitusohjelmaa ”kokoomuksen sanelemaksi”. Hän piti uhkana palveluiden karkaamista maaseudulta ja heikoimmassa asemassa olevien tilanteen huononemista.

”On epäoikeudenmukaista, että samaan aikaan, kun kevennetään kaikkein varakkaimpien verotusta ja keskioluen verotusta, leikataan maataloudesta, lapsiperheiltä, vammaisilta ja opiskelijoilta sekä kiristetään lääkkeiden verotusta.”

LUOJA VARJELE MEITÄ PERSUILTA

• Anonyymi

Aloittaja on tunnettu nokihormeja hoonaava narsurosvo, joka ei edes asiaa kiistä heheheh....

• Anonyymi

Aloittaja on säälittävä luuseri. Ei koskaan opi. Munannut on jarssu itseltään ison jättiomaisuuden eikä siitä koskaan toivu, piste. Kansanedustajakaan ei sitä enää armopaloilla työllistä.

• Anonyymi

haaahahaa siiri ei enää todita mitään valheita hihihii, on siinä eläinrääkkääjällä pulmaa kerrakseen hahahhaaaa....

• Anonyymi

Uho Eerola heräsi tänään YLE livessä kun naapurissa istuva sai puheenvuoron. Itsekin piti yrittää näyttää julkisuuteen että minäkin, minäkin istun täällä ja tilasi ympäripyörän puheenvuoron. Ainoa mikä jäi mieleen oli syntyvyys Suomessa, täyttäkää maa.

J.Uho Eerola kilautti Marille kun oli päässyt Isollekirkolle Isoon taloon.Vain tyttöystävä puuttui kun Lappeenrannan blondi vitsi avustaja erosi. Piti mennä someen kun kokemusta ja taitoja on Suoli24Kotka foorumilta, milloin sulla Mari on kesäloma, olen ihan tavallinen kundi. Omasta mielestään.
      http://persuista.blogspot.fi/2012/06/olipa-kerran-mari.html

Älä Mari välitä vanhempiesi sätkyistä. Äänestä ketä tahdot. Kiinnostaisiko sinua joskus jutella ihan kasvotusten sisuista ja persuista ja ihan vaikka mistä? SIIS MISTÄ PRINSSI JUHO?

• Anonyymi

mari olikin jari hameessa :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10481
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2639
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      222
      2114
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1933
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1120
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1114
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      979
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      929
    9. 170
      925
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      872
    Aihe