Juho Eerola tule pois kaapista

Anonyymi-ap

Mikähän Juho kanta tunnin junaan,Ratamoon ,pensa aleen ja eläkeläisten kyykyttämiseen ?

13

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juho ei tiettävästi tykkää yhtään niistä.

    • Anonyymi

      • Rakkaalla lapsellani oli Hippo-kisat. Asetin perheeni etusijal-
      1e, enkä mennyt töihin.

      SAK rules 👍💪

    • Anonyymi

      Juho turnu Eerola on taantunut ,ei esiinny enää tarkoitushakuisesti keltaisen lehdistön lööpeissä

      https://juhoeerola.wordpress.com/arvot/


      Teemat ja arvot
      Kasvatustieteen opinnot jäivät kesken, mutta aliupseerikoulun sain suoritettua. Samoin lähihoitajan tutkinnon.
      Työuraa olen tehnyt vuodesta 1999 lähtien erilaisissa humanitääriseen maahanmuuttoon liittyvissä tehtävissä veronmaksajien piikkiin Suomi24Kotkassa.

      Minulla on (ainakin?) kaksi lasta ja siviilisäädyltäni olen helposti erottuva. Ja lisätä yritän Suomen asukasluku maantieteellisesti eri alueilla Suomessa, terveisiä Marille.

    • Anonyymi

      Perussuolaisten Juho Eerolaa epäillään kiihottumisesta Marista avustaja Ulla Pyysalon jätettyä.

      Eerolaa retkutettiin ;. Ihan tavallinen kaveri, saaks sulle soittaa

      Milloin sulla on kesäloma? Saako sulle soittaa? Reilu vuosi sitten olin aivan tavallinen heppu ilman mitään korkeaa asemaa.

      Näin kuolasi Marin perää Suuri Venäjän Ystävä Turnu Kierola, pakoteet pois , viina vapaaksi ja Vtu viisi senttiä alemmas.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä ihan täysin Persujen uusi ”Iskulause .KÖYHÄT KYYKKYYN.

    • Anonyymi

      Eiköhän Eerola kohta hehkuta hallituksen Ratamo saavutusta.

    • Anonyymi

      Eerola ei tule ulos kaapista,

    • Anonyymi

      Juho ei ole halukas eheytys hoitoon.

      • Anonyymi

        yksi kuva netissä taisi vähän pilata Juhon mainetta. Ehkä?


    • Anonyymi

      Juho Kierola os Eerola tulee taas ulos kaapista kunnallisvaaleissa kuten kävi Hyvinvointialue vaaleissa, valittiin ja jäi pois päätöksenteosta. Että sellainen äänestäjien pettäjä.

      Eduskunnassakaan ei enää soita suutaan, soittaa Puna Huoraa avustajiensa kanssa konttorissaan Olli Cekkosen ja Illari Won Steenin sekä oluen seurassa.

      Kuva ois kiva
      https://i.imgflip.com/93v2dz.jpg

    • Anonyymi

      Juho Eerola
      2006-10-04 21:47:57

      tosiaan... kirjoitti:

      säälittävää venkoilua sulla, iän kaikkisesti näköjään. milloin tunnet pillkumieheksi kutsutun mutta et tunne kuitenkaan. milloin mitäkin, etkö vois jo lopettaa ton lapsellisen lässyttelyn siellä ruudun takan?

      kun olet niin kova että soitat poskeas ym niin näytä että olet niin kova että osaat ja ennen kaikkea pystyt lopettamaan ton lapsellisen idioottimaisen jauhannan.

      mikset sä voi jo lopettaa kun pilkkumiehesi lopetti eikä jaksanut enää? pitääkö sulle ostaa hame ja tuoda se sulle karaoke pöydän taakse sanoen että jokainen nainen tarvii tälläisen ja kokoa XXXL vai käykö ihan lapio ja ämpäri?

      ..kirjoita itsestäni näitä juttuja. Silloin keväällä kyllä vastasin nimimerkillä "Redin karaokeisäntä" sille pilkkumiehelle, joka väitti minun muka perheellisenä miehenä iskevän muita naisia tms. Se ei pitänyt paikkansa ja siksi vastasin. Nimimerkkini ei kuitenkaan ollut suojattu ja huomasin äkkiä jonkun muunkin sillä kirjoittavan.
      Tämän jälkeen olen huomannut "redin karaokeisännästä" tulleen tälle palstalle jonkin asteisen ilmiön, jolla kuvataan tietynkaltaista miestä ja joka usein annetaan selityksenä jos jollekin asialle. Minun kanssa niillä jutuilla ei varsinaisesti ole tekemistä, mutta ei ne kyllä minua haittaakaan. Lähinnä huvittavat. Minun puolestani "redin karaokeisäntä" saa tarkoittaa uskotonta, itsensä täyteistä naistennaurattajaa. Kunhan vain muistetaan, että todellisen "minun" kanssa sillä ei ole tekemistä.
      (Paitsi vähän.)
      En ollut eilen Kapussa pilkkuun asti, eikä ollut se toinenkaan karaokeisäntä.
      Äänestä EI JATKOON
      http://persuista.blogspot.fi/2012/06/olipa-kerran-mari.html

    • Anonyymi

      Juho on nyt eheytys hoidossa .

    • Anonyymi

      Kierola ulosti tänään Eduskunnan istunnossa diipa daapaa piti näyttäytyä, toisti kaikkien tiedossa olevaa VT 15 remonttia, unohti kehua kunnallisvaalien näkökulmasta Kotkan sisääntulo tien remonttia.

      Näistä on ennakot olleet jo olemassa hallituksista riippumatta. Virkamiehet esittää tärkeys järjestyksessä.

      Sulat tästäkin pois Kierolan perseestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe