Siksi meistä ei tullut mitään. Kavereillakin on kauniimmat naiset, saisin hävetä sua.
Nainen, ei mun äiti pitäisi sinusta
33
615
Vastaukset
- Anonyymi
Ai sää pidät naisista?
- Anonyymi
Alkaa mennä aika pateettiseksi taas menosi..-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa mennä aika pateettiseksi taas menosi..-sivusta
Raukalla meni hermo ku muija onkin varattu jo
- Anonyymi
Voi poikarukka. Eihän kenenkään tarvi väkisin tykätä kenestäkään.
- Anonyymi
Mutta sinulla ei ole kaunista naista? Mistäköhän johtuu?
- Anonyymi
Luonteesta?
Villi arvaus - Anonyymi
Luultavasti siitä että moni heistä ei pysty tarjoamaan mitään pintaa enempää itsestään
- Anonyymi
Komppaan! Olin tulossa sanoo samaa! 😂👌
- Anonyymi
Ei se haittaa vaikka en ole kaunis enkä edes hänen silmissä. Sitten sille ei voi vaan mitään. Onhan niitä kauniita naisia varmasti maailma pullollaan ja ihan varmasti hänen naisensa on kaunis ja varsinkin hänelle ja hyväksyttävä. Elämä on.
- Anonyymi
Miksi sun äiti ei pitäisi ja mitä vikaa mun ulkonäössä on?
- Anonyymi
Sie saatat näyttää ehkä, ihan liian kepeältä, niin.?
Hihha, kikakika.......
https://m.youtube.com/watch?v=TeGAz1pzYq4
- Anonyymi
Mä olen kyllä kaunis ja hänen äitinsä piti minusta.
- Anonyymi
Kiitos, viimeinenkin tapa koittaa pysyä pinnalla poistui olemasta. Toivottavasti jää hyvä mieli.
- Anonyymi
Kyllä sitä rumien kanssa paremmin toimeen tulee. Voi olka oma rento ittensä. Kauniit on vähän semmosia kermaperse hienohelmoja. Joka asia on, että hyi ja yöks. Huumorikin aika heikoissa kantimissa. Hymyillään semmosta kireää tekohymyä.
- Anonyymi
Heh, tuo hyi ja yöks tuo mieleen erään kauniin naisen. Oli uskomattoman nirso ja yök kaikelle melkein. Sitten oli toinen puoli ja moni ns normaali olisi pitänyt niitä asioita mitä nirso kaunotar teki ällöttävinä (en avaa mitä ne oli).
- Anonyymi
Minun kaivattuni äiti kyllä pitää minusta ja minä myös hänestä.
Mutta tuon kyllä uskon olevan totta, että hänen kavereilla varmasti on kauniimmat naiset.
Ehkä hän sitten välttelee minua juuri sen takia, kun häpeää minua niin paljon. - Anonyymi
Äitilles ja kavereillesiko seurustelukumppanin otat kuinkas ajattelit itse sen kanssa si tulla toimeen
- Anonyymi
Eli laitat omat sukulaissuhteesi parisuhteesi edelle? Moni liitto voi lopulta kaatua myös tuohon, joten sinänsä voi naiselle olla jopa parempi valita mies, joka ei ole sentään ihan noin riippuvainen äidistään.
- Anonyymi
Minun äitini olisi ihan innoissaan kaivatustani, mutta minä olenkin nainen ja ihastunut hyvään mieheen. 😊
- Anonyymi
Mitähän tähän miehen monologiin sanoisi, en harrasta anoppikokelaiden tapaamisia?
- Anonyymi
juu okei 😂
- Anonyymi
Ilkeästi sanottu jollekin! Ulkonäkö ei vaikuta yhtään mihinkään, mutta totta et suhde puolison äitiin on tärkeä, onneksi olen onnekas tässä, kemia lähti heti pelaan!
Ei sitä äidiltä kysellä kenen kanssa ollaan.
- Anonyymi
Tässä olen samaa mieltä, mutta positiivista on se et välit toimii! Ei joudu välituleen..
- Anonyymi
Ei takuulla.Äiti laitetaan nyrkin ja hellan väliin.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olen samaa mieltä, mutta positiivista on se et välit toimii! Ei joudu välituleen..
Ainahan se on positiivista jos tyttökaveri ja oma äiti tykkää toisistaan. Sillon on helpompi jatkoa ajatellen olla. Toisaalta, niiden on pakko tykätä taikka esittää tykkäävänsä joka tapauksessa ja hyväksyä toisen kumppani. Koska sen valinnan tekee itse, eikä muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei takuulla.Äiti laitetaan nyrkin ja hellan väliin.
Hävetkää! Eihän sinuakaan olisi ilman äitiä ja monesti käy valitettavasti niin, ettei se puolisoaan välitä niin paljon kuin äiti! Olen niin pahoillani
- Anonyymi
Sun äitisi ei elä kauan.Tunnen niin luissani.
- Anonyymi
Vanhuus ei oo mukavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuus ei oo mukavaa
Ei kukaan vanhuuteen kuole.
- Anonyymi
Anna äitis päättää vielä kaikki muukin kuule varmista oikein ettei sinua ole koskaan olemassakaan
- Anonyymi
Ihminen joka näin ajattelee on itselleni sitä toista porukkaa, joiden kanssa syvällinen keskustelu ja yhteys ei toimi.
Ihmisten kauneus tai ulkonäkökriteerit eivät ole minun juttuni . Voi olla kaunis tai ruma, se ei itseäni niin haittaa.
Ulkonäkö joko oma tai toisen on yhteiskunnallinen hyöty-työkalu ja toisista hyötyminen ei kuulu omiin kauneuskäsitteisiini.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244226- 803627
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.703100Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392952- 1552823
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532626Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452177
- 351932
- 521928