Suomi ei elä raakuista.
Suomi elää metsästä
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Olipahan taas yksi tekemällä tehty kohu. Tulipahan taas tällä teatteriesityksellä selväksi, mikä on vihervasemmiston suhtautuminen metsätaloutta kohtaan. Ainakin itsellä investointihalut Suomeen väheni entisestään.
- Anonyymi
EU suojelee kohta kaikki suomen metsät, koska turvenuijat eivät ymmärrä omaa etuaan vaan sontivat miehekkäästi omaan pesäänsä.
- Anonyymi
Antaa suojella. En jää sitä Suomeen odottamaan. Metsää on muuallakin myytävänä.
- Anonyymi
emmääkää lähe ulukomaille,
kun ei siellä sua maitua,
nnnniiiiihhhh...
- Anonyymi
Lindtmannikin oli jo raakkumas kovempia rangaistuksia luonnon rikkojille.
- Anonyymi
Eikö sitä metsää olisi pystynyt hakkaamaan ylittämättä tuota raakkujokea? Vastatkaa!
- Anonyymi
Kyllä olisi. joen kummallekin puolelle olisi pitänyt perustaa oma työmaansa.
- Anonyymi
Onko anarkistinen sanomasi se, että laki ei sido metsäteollisuutta?
- Anonyymi
Häpeällistä se on myydä tässä mitassa oman maan metsää ja puita ulkomaaneläville, minun mielestä. On jo pitkään unohdettu kohtuus kaikessa. Kansa turpoo järjettömän kokoiseksikin ahneuksissaan. Pieni puute ja niukkuus olisi poikaan rahvaalle!
- Anonyymi
Tarkoitatko, että Suomi ei voisi elää metsästä, jos raakkuja ei tapettaisi?
Ehei, kyllä metsän hyödyntäminen on täysin mahdollista ilman, että tuhotaan raakkuja tai muita uhanalaisia eläimiä, kasveja tai ympäristöä. Usko pois, se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283123Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2812982Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2401707
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61510- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2081295Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi351096Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081