Kun olen pahoillani siitä viimekertaisesta. Kaikki energia oli kohdillaan ja voima oli ulospäin, mutta silti en ymmärtänyt kuinka tosissasi olit. Arvaa vaan harmittaako minua varsinkin nyt, kun energia laskee ja se etsii jotain mitä ei ole. Ja pahinta että kärsimme molemmat siitä.
Sinä olet täydellinen. En tiedä onko joku sulle kehdannut muuta väittää. Onko sinulle uskoteltu selityksiä ja keinoja kaikkeen vaivaan? Onko sinua kohdeltu kuin jotain viallista ja kerrottu joka puolelta mitä teet väärin ja kuinka kaikki vaikuttaa kaikkeen? Onko sanottu ettet ole muka terve???
Minä sanon kuitenkin, että olet terve ja äärimmäisen kaunis nainen. Kaikki johtuu sinun puhtaan valkoisesta sydämestäsi, joka on luonut sinusta herkän ja sensitiivinen yksilön. Olet käynyt läpi uskomattoman haasteen ja pelkkää rakkautta sinulle on siitä annettu. Pelkkää rakkautta vain, joka on maailman arvokkainta asiaa koko maailmassa.
Minä näen tämän kaiken vain muistelemalla sinua. Mutta tuskaasi jos voisin jotenkin lievittää, niin tekisin sen aivan varmasti. Minä olen sinua varten aina. Niin valtava ikävä sinua. Tahtoisin olla nytkin kanssasi ja tuntea yhdessä kaiken mitä koet. Ymmärtää sinua ja saada kosketus elämääsi. Minusta on erittäin tärkeää olla sinulle joku, johon aina voit luottaa ja lähelle tulla. Valtavasti kaipaan sinua...
Toivottavasti nähtäisiin mahdollisimman pian. Tarvitsen sinua kuten sinä tarvitset minua.❤️🩹
🌻🌻🌻
Voi nainen...
15
528
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniit sanat on kirjoitettu tuohon.
Tulee kyynel kun lukeekin niitä ❤️❤️❤️- Anonyymi
Kyyneleitäsi keräisin nytkin poskiltasi. Silitän päälaesta ja hieron hellästi kipeästä niskastasi. Lasken lämpimän käteni alaselällesi ja tunnen sen valtavan kärsimyksen lähtevän sinusta. Hellästi lähennyn huuliasi ja hellän pitkän suudelman sinulle annan.
Olen tässä ja pidän sinusta huolta🤍
- Anonyymi
😍 oletkohan se sinä, jota joka soluni kaipaa, ja kun kaikki kirjoittamassasikin täsmää? Jos oot hän J niin pyyhittäiskö kyyneleet ja vaihdettaisko ne ilonkyyneliin? Tuu mun luo, haluun pidellä sua 🥰♥️🪷
- Anonyymi
J saa vastata jos resonoi kommenttisi.
En ole J, aloittaja siis.
- Anonyymi
Kaunista ja sai minun silmäni kyyneliin.
- Anonyymi
Keho paranee tunteella. Tuntemalla kaikki tapahtuu.❤️
- Anonyymi
Kaunista ❤️❤️❤️❤️🤗
- Anonyymi
Rakkautta tämä on.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta tämä on.❤️
Niin on minunkin puoleltani jos hän olisit... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on minunkin puoleltani jos hän olisit... ❤️
Kyllä hän sinua rakastaa. ❤️
- Anonyymi
Onko viikko viime näkemästä kun et ottanut minua todesta? Kysyn vaikka taitaa olla omistettu Veeralle
- Anonyymi
Yli viikko ja kyllä otin hänet todesta. Et ikinä usko miten hän katsoi minua ja ymmärsin vasta myöhemmin vasta miksi. Sydämeni sulatti hän...❤️🔥
Tämä aloitus on kirjoitettu naiselle, jolla on kaksiosainen nimi.❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli viikko ja kyllä otin hänet todesta. Et ikinä usko miten hän katsoi minua ja ymmärsin vasta myöhemmin vasta miksi. Sydämeni sulatti hän...❤️🔥
Tämä aloitus on kirjoitettu naiselle, jolla on kaksiosainen nimi.❤️Vähän yli viikko vai paljon yli viikon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli viikko vai paljon yli viikon?
Melkein kolmeviikkoa siitä katseesta...
- Anonyymi
Kappas vaan ...
Paljon mielenkiintoista juttua.
Onkohan samoja 🌻🌻🌻 kun vuos sitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987