Kun näkee kaivattunsa vuosien jälkeen on hän muuttunut. Enemmän tai vähemmän.
Pelottaako jos hän ei enää aiheuta samaa tunnetta kuin ennen?
Nolottaako se kun itse voi olla muuttunut niin paljon ettei hän enää ole susta kiinnostunut?
Onko jo myöhäistä tai joko on viimeinen mahdollisuus ovella ......
Ikävä kun vanhenee
18
451
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pelota. Sitte se on niin. Miksi nolottaisi. Ei ole mitään syytä hävetä itseäni. Ei hänen tarvitse olla millään tavalla kiinnostunut. Tietenkin toivon perus ystävällistä käytöstä niinkuin muiltakin.
Jos kovin paljon muuttuu, niin ei varmaankaan enää aiheuta samaa tunnetta kuin joskus ennen, jos todella menee monia vuosia ja muuttuu tunnistamattomaksi.
- Anonyymi
Itse en kaipaa enää ketään menneisyydestä.
Parempi niin. Mikä on mennyt se on mennyt.
Nyt on aika uuden ihastuksen ja mikä parasta, tunne on molemminpuolinen. - Anonyymi
Pakko olla tosi nuori, jos miettii nolottamisia. Kun ikää tulee niin kasvaa ihmisenä eikä mieti mitään turhia. Elää vain. Kyllä sinullekin se aika vielä koittaa.
- Anonyymi
Mikä on se tunne, kun huomaa ettei kaivattu enää katso sua ihastuneena?
bored? ikävä, ikävystynyt? mikä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
bored? ikävä, ikävystynyt? mikä?Ei mikään. Sitten vaan menee eteenpäin. Miksi sellaisia pitäisi jäädä mietiskelemään? Elämäähän tämä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
bored? ikävä, ikävystynyt? mikä?Keski-ikä 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
bored? ikävä, ikävystynyt? mikä?Väärin.Monet luovuttaa oman itsensä hoitamisen pitkissä parisuhteissa.Se latistaa fiilinkiä.
- Anonyymi
Molemmat on itse ansaittu.
- Anonyymi
Ei nyt tule kyllä oikein ketään mieleen tällä hetken, kehen olisi enää ihastunut edes vuoden takaa.
- Anonyymi
No eipä se mitään itseppähän sä raivoat ja saat minut kaikkoamaan oma vika se on kun et halua olla nätisti yhteydessä ja vaikka nähä liikaa vaadittu pistä viestiä minulle
- Anonyymi
Sun käytös on se aa ja oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun käytös on se aa ja oo
Ai tämän samaa litaniaa aloituksiinsa kirjoittelevan palstaäijän? Ookoo
- Anonyymi
Ei oikein juu tuollaiset raivooja ihmiset kiinnosta ei se vanhemisesta johdu etten olis kiinnostunut
- Anonyymi
Siitä samasta se lähtee
Mihi jäätiin
- Anonyymi
Yhtä ihana nainen kuin kymmennen vuotta sittenkin, kun häneen menin ihastumaan. Sairaus saattaa muuttaa häntä toki seuraavan kymmenen vuoden aikana, mutta eiköhän hän ole yhtä ihana vielä silloinkin. Tuskin olen sittenkään hänen, mutta eipä siinä mitään, kun unelmointi on ilmaista.
Itse tunnen meneväni parempaan suuntaan tässä vuosien myötä, tai ainakin kiinnostuneita on paljon enemmän. Ihan positiiviset tunteet on tulevaisuuden suhteen. - Anonyymi
Jos ulkonäön muutos on ylitsepääsemätön, niin on turha yrittää lämmitellä vanhaa, mutta on ihmisessä kuitenkin niin paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö.
- Anonyymi
Siempre siempressissä niin ei ollut mitään vikaa silloin ihan alussa, ei ollut https://youtu.be/n2OQ2b8_tFI?feature=shared
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254023- 692930
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362759- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662594Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562405Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550