Meitä yhdistää saamattomuus

Anonyymi-ap

Ei kumpikaan saa oikein mitään aikaiseksi. Ruotsiksi sanonta mycket snack och lite verkstad eli vappaasti suomennetuna paljon puhetta mutta vähän konepajatoimintaa 😅. Ollaan haaveilijoita, elämme mieluummin haavemaailmassa kuin todellisessa elämässä. Kumpikin tietää ettei se todellisuus olisi mitään, tunnelma latistuisi ja toinen ei olisikaan se ihana haaveiden kohde kun oikeassa elämässä oltaisiin tekemisissä. Kummalleiin sopii paremmin jalat maassa-tyyppi, joka on se realisti ja maan pinnalla oleva.

35

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä kieltämättä totta, Aika usein ajadun omien ajatusten vietäväksi ja luulen että niin tekee nainenkin. Mutta ei se ole niin vakavaa ja kaikesta aina selviää.

      • Anonyymi

        VALETTA


    • Anonyymi

      Kuule tän omii varmaan koko palsta

      • Anonyymi

        Voi olla. On kuitenkin paljon toiminnan ihmisiä. Jotka tekevät ja saavat aikaan.


      • Anonyymi

        Täältä löytyy ainakin yksi joka ei omi.


    • Anonyymi

      En oo minä ainakaan saamaton, vaan on sanottu ettei saa häiritä eikä muutenkaan ole soveliasta lähestyä häntä enää.

      • Anonyymi

        Ei sulle sitten. Hän on. Kovasti on suunnitelmia mutta ei se saa oikein aikaiseksi mitään. Itsekin asetan tavoitteita, mutta ne siirtyy koska tekijä x tai y ja nyt ei voi, ensi vuonna sitten jne. kun ehkä totuus on että.ei halua tai jaksa mennä mukavuusalueen ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle sitten. Hän on. Kovasti on suunnitelmia mutta ei se saa oikein aikaiseksi mitään. Itsekin asetan tavoitteita, mutta ne siirtyy koska tekijä x tai y ja nyt ei voi, ensi vuonna sitten jne. kun ehkä totuus on että.ei halua tai jaksa mennä mukavuusalueen ulkopuolelle.

        Ette siis ole saamattomia yleisesti, mutta tiety asiat saa teidät, tuntemaan itsenne saamattomaksi.
        Olette ihmisiä ja parhaasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle sitten. Hän on. Kovasti on suunnitelmia mutta ei se saa oikein aikaiseksi mitään. Itsekin asetan tavoitteita, mutta ne siirtyy koska tekijä x tai y ja nyt ei voi, ensi vuonna sitten jne. kun ehkä totuus on että.ei halua tai jaksa mennä mukavuusalueen ulkopuolelle.

        Ei aika varmasti olekaan. Se on totta, ne jotka menevät mukavuusalueen ulkopuolelle voivat jotain tavoitteellista ja haluamaansa saadakin. Tämän olen monessa asiassa kokenut elämän varrella vaikka lopputulos voi olla joskus toisenlainenkin mutta ainakin on yrittänyt ja siitä on yleensä rauhallinen mieli että on tehnyt sen mitä on voinut, asiassa kuin asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aika varmasti olekaan. Se on totta, ne jotka menevät mukavuusalueen ulkopuolelle voivat jotain tavoitteellista ja haluamaansa saadakin. Tämän olen monessa asiassa kokenut elämän varrella vaikka lopputulos voi olla joskus toisenlainenkin mutta ainakin on yrittänyt ja siitä on yleensä rauhallinen mieli että on tehnyt sen mitä on voinut, asiassa kuin asiassa.

        Joskus saamattomuus voi olla myös viisautta. Entä jos on liian suuret esteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saamattomuus voi olla myös viisautta. Entä jos on liian suuret esteet.

        Sitten on elettävä niiden esteiden kanssa ja jos saamattomuus on viisautta, niin eihän se asia/asiat ole sitten mitenkään oleellinen tai tärkeä asia jonka/joidenka takia on pyrittävä saamattomuudesta pois.


      • Anonyymi

        Ilkeälle pettävälle ja pahalle ihmiselle ei ole enää sijaa minun loppuelämässäni. Kuinka voisin ikinä olla varma sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aika varmasti olekaan. Se on totta, ne jotka menevät mukavuusalueen ulkopuolelle voivat jotain tavoitteellista ja haluamaansa saadakin. Tämän olen monessa asiassa kokenut elämän varrella vaikka lopputulos voi olla joskus toisenlainenkin mutta ainakin on yrittänyt ja siitä on yleensä rauhallinen mieli että on tehnyt sen mitä on voinut, asiassa kuin asiassa.

        Valheellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeälle pettävälle ja pahalle ihmiselle ei ole enää sijaa minun loppuelämässäni. Kuinka voisin ikinä olla varma sinusta

        Kuka sinua on pettänyt ?


    • Anonyymi

      Moni ei tiedä tästä varovaisuudesta elämän ytimessä. Se on ollut asteittainen vetäytyminen uteliaisuudesta ja ihmetyksestä, loputon sarja viivytyksiä. Halusi kerran olla niin paljon mutta elämä jarrutti jatkuvasti. Karttanut luovuutta, lentoa, riskejä. Paitsi jäämisen tuttua ja turvallista kauhua. Mielikuva että nousemme pintaan kietoutuneena toistemme ympärillä vettä valuvina ja haukkoen ilmaa. Tunnen oloni kovin pakkomielteiseksi ja sähköistyneeksi. Ei korjatuksi, mutta eheämmäksi. Etten ehkä olisikaan virheideni, epäonnistumisteni ja pelkoni summa. Ehkei olisi liian myöhäistä taistella sen puolesta mitä haluaa jos vain voi myöntää sen itselleen. Että saa toivoa ja yrittää, vaikka se ei luultavasti mene niin kuin odottaa.

      • Anonyymi

        Ei sulla ainakaan tule menemään


    • Anonyymi

      en ole saamaton.
      olen vain masentunut.
      ja oma aika minimissä..
      olen sanonut että ei ole aikaa deittailla tuolla.
      hänen olisi käytännössä siis hypättävä elämääni

      • Anonyymi

        Kenen ?


    • Anonyymi

      Ei kaksi masentunutta tule saamaan mitään aikaiseksi. Se on fakta. Valitettavasti. -J

      • Anonyymi

        Turhaa haaveilua vaan. Joskus se mitta tulee vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa haaveilua vaan. Joskus se mitta tulee vastaan.

        Luovuttaminen. Liikaa vastoinkäymisiä. Liikaa pahoja ihmisiä sattunut elämän varrelle.


    • Anonyymi

      Kyllä mä itse asiassa uskon, että meillä voisi olla monenlaista 😄🔥❤️

    • Anonyymi

      Olen nynny, mutta rakastan sinua...

      • Anonyymi

        Nynnyt ei missään nimessä kelpaa. Koko maailma nauraa sulle


      • Anonyymi

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nynnyt ei missään nimessä kelpaa. Koko maailma nauraa sulle

        Katso vaan peiliin niin näet ketä inhotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso vaan peiliin niin näet ketä inhotaan.

        No kerro ketä nyt taas niin syvästi inhotaan, tätä miestäkö joka lällättelee itselleen?


    • Anonyymi

      Joskus se menee noin, mun ja mieheni suhde oli alkujaan ujoutta ja pelkkää katselua pitkään, kunnes menimme kokoajan vähän lähemmäs jonka jälkeen kumpikin tiesi, että meillä on jotain eikä pystytty olemaan erossa ja tiet kohtasi. Siinä vieläkin ja onnellinen!! Joskus haavekuva ei ole todellisuudessa oikea, mutta kokeilemisen arvoinen siitä voi syntyä elämän rakkaus!

    • Anonyymi

      Mulle ei kyllä sovi jalat levällään eri suuntiin oleva nainen.

      Totta siis.

    • Anonyymi

      Nii sillee se menee ku viihty hyvin yksin haavemaailmas

      • Anonyymi

        Onneksi sinä voit purkaa pettymyksiäsi tälle miespuoliselle aapeehaaveilijalle ja kärttää yhteyttä live-irlissä seuraavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinä voit purkaa pettymyksiäsi tälle miespuoliselle aapeehaaveilijalle ja kärttää yhteyttä live-irlissä seuraavaksi

        Sulla mahtaa olla todella surkea elämä kun tämä ilmiselvästi on ainoa paikka jossa LUULET tekeväsi jonkun tärkeän vaikutuksen tyhmillä kommenteilla toisten viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla mahtaa olla todella surkea elämä kun tämä ilmiselvästi on ainoa paikka jossa LUULET tekeväsi jonkun tärkeän vaikutuksen tyhmillä kommenteilla toisten viesteihin.

        Ei minähän vaa peukutin tälle uudelle kognitiiviselle terapiamuodolle👍


    • Anonyymi

      Olen eri mieltä...melankoliselle luonteelle sopii toinen melankolinen. Mietiskelevä tarvitsee aikaa ja tilaa ja jos siinä on toinen ihan erilainen niin menee liian raskaaksi elämä. Ne joilla on energiaa olla koko ajan vauhdissa, ei katsele hyvällä jotain mössyttäjää. Eivätkä he ole yhtään parempia ihmisiä siltikään vaikka hyörii ja pyörii rätti kädessä yöt ja päivät XD

    • Anonyymi

      Mistä te tunnette toisenne kun tiedät että yhdistää saamattomuus ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2351
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe