Tuulihaukat ovat aina olleet kintereillä, istuskelemassa puussa, Kanahaukka harvemmin. MOLEMMAT LAJIT ON RAUHOITETTU. Tuulihaukka on pieni haukkalintu, joka syö vain hiiriä, myyriä, pikkulintuja ja hyönteisiä, ei sen isompia saalista. Kanahaukka saalistaa samoja kuin tuulihaukka, mutta myös hiemen isompia eläviä, kuten jäniksenkin voi napata. Nyt on kuitenkin vahva EPÄILYS että nämä kyseiset rauhoitetut linnut on ammuttu . Epäillysti ,tietoakin on osin. Syykin on epäillysti tiedossa ja ampujakin epäillysti tiedossa. ---Tuusniemeläisiä ei näytä Suomen laki koskevan laisinkaan. Jossakin päässä on vikaa kun muutama vuosi sitten Tuusniemi oli ykkösenä koko Somessa, kun työikäisistä 65% oli työkyvyttömyyseläkkeellä. Mikäli lehtiin ja uutisiin on uskomionen ja myös kotihälyytyksissä, poliisi apuun hälytetty. Niin, pyssyt ja paistinpannuthan siellä puhuu.
Juojärven eräällä saarella EPÄILLYSTI ammuttu kanahaukka ja tuulihaukka
Anonyymi-ap
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Hyvä homma kun on ammuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919