Onko kaunis yh vielä täällä?

Anonyymi-ap

Olet ihana nainen, ajattelen sinua vähän väliä.

34

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se täällä yöllä toimitais?

      • Anonyymi

        Juttelisi minulle..........


    • Anonyymi

      Yh käy jos ei omaa saa. Laastareilla paikataan mut ei ne välttis parane

      • Anonyymi

        Niih. No enkö saa lirkutella täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih. No enkö saa lirkutella täällä?

        Onnea lirkuttelulle👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea lirkuttelulle👍

        Vähän passiivis-aggressiivinen sävy sun viestissä. 🤨

        Ei kai vaan mussukka kiukuttele? Jos niin on, niin sille on vain yksi syy. ♥️


      • Anonyymi

        Siinä joku luulee olevansa parempi.
        Katkeruus ja mustasukkaisuus tekee ihmisestä ruman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä joku luulee olevansa parempi.
        Katkeruus ja mustasukkaisuus tekee ihmisestä ruman.

        Se on sellainen tunteellinen siili. Mussukka. 😊


      • Anonyymi

        Yh on kyllä sinkku joten sekotat mut johonkin toiseen. T.yh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän passiivis-aggressiivinen sävy sun viestissä. 🤨

        Ei kai vaan mussukka kiukuttele? Jos niin on, niin sille on vain yksi syy. ♥️

        Kukahan tuo kiukuttelija oikein on 😅 t.yh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän passiivis-aggressiivinen sävy sun viestissä. 🤨

        Ei kai vaan mussukka kiukuttele? Jos niin on, niin sille on vain yksi syy. ♥️

        Joo on kyllä katkera tuo sivusta huutelija ja sekoittaa mut johonkin toiseen. Olen kyllä sinkku, enkä kyllä puhuisi noin rumasti kenellekään. Hyvää toivon ♥️ t.yh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä joku luulee olevansa parempi.
        Katkeruus ja mustasukkaisuus tekee ihmisestä ruman.

        Niin tai ihan se naisettomuus, etköhän aamujuontsjq ymmärrä ihan hyvin mihin viittaan herttaisen palstapopulismisi osalta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai ihan se naisettomuus, etköhän aamujuontsjq ymmärrä ihan hyvin mihin viittaan herttaisen palstapopulismisi osalta😉

        En kyllä nyt yhtään saa kiinni tuosta sun kommentista ja siitä miksi käyttäydyt noin. Olen kyllä edelleen nainen, sinkku ja kaipaan J:miestä joka on aika nuori


      • Anonyymi

        Lisään vielä tuohon laastariasiaan, että kun kaivattu on ollut lähinnä kirjekaveri keväästä saakka niin koitin jo päästä yli huonolla menestyksellä. T.yh


    • Anonyymi

      Lirkuttele vaan muiden iloksikin.

      • Anonyymi

        🤗😊😊


    • Anonyymi

      Ihmiset nukkuu tähän aikaan.

      • Anonyymi

        Entä jos ei nuku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei nuku?

        Joo...mä kyllä nukuin ja heräsin just.... yh:lla arkipuuhat ni ei passaa usein valvoa 😌 t.yh


    • Anonyymi

      On sukuja jotka kuuluvat vähän lahkon tyyliseen elämän tapaan, yli 200 vuotta sitten tekivät jotain mikä toi paljon rahaa, mutta vaati uhrauksia ja ihmisjaottelua. Ovat siinä eläneet ja osa yritti tehdä sen uudelleen, ja yrittävät edelleen. Jutut kuulostaa tänä päivänä mt jutuilta tai nuorten jutuilta lapsellisuudellaan, noin 250 vuotta, kehitys on mennyt eteen päin. Fantasia lahkot sotkevat asioita, ja sitten on tuo katekismukseen liittyvä rituaali, johon liittyy viikingit, maksavat siitä kyllä, koska tämän päivän naiset eivät yleensä tee "sopimuksia" joista ei pääse irti, ja osa ei edes niistä tiedä.

      Tänä päivänä kuulostaa fantasialta, joskus ollut oikeaa elämää, normaalia arkea.
      Kiitos. Näytös on ohi.

      • Anonyymi

        Mikähän tääkin juttu oikein on? Ihan uus juttu mulle. T.yh


      • Anonyymi

        Miksi kerrot tälläisiä tarinoita mulle? T.yh


    • Anonyymi

      Yx juttu vielä, kun sitä kirousta selvititte itsekin, en ole noita joka uhrattiin, eikä se kirous poistu niin että asiat "eletään uudelleen", minä elin 1800 luvulla lähellä Lontoota, minulla on 4 lasta, ja rakastava mies, joka oli sotilas. Emme olleet rikkaita tai köyhiä, meidät tapettiin nuorina, hirtettiin. Ei noitavainoa vaan sotaa.

      Edellisiin elämiin voi saada yhteyden. Olen elänyt monta elämää. 1800 luvulla kaksi kertaa, molempina kuolin aika nuorena, aina minut tapettiin. Minulla oli molemmissa 4 lasta, ja rakastava mies.

      Olen elänyt myös 1900 luvulla, ammattini on ollut entisissä elämissä kirjanpitäjä, kirjailija ja joskus noita/kotiäiti. en ole ikinä ollut rutiköyhä tai rikas. Olen kuulemma aina hyvin samankaltainen. Uskon asioita. Joskus on hyvä ottaa kosketus edellisiin elämiin. Löytää vastauksia. Älkää nostako kuolleita maailmaan, he syntyvät uudelleen jos niin on tarkoitettu, kaikki eivät synny, ette voi hallita asioita mitä sieltä tulee, jos haluatte tietää nostitte itse sukunne kiroajan uudelleen maailmaan. Hän on saanut rangaistuksensa myös itse, saanut jo rauhan ja päässyt irti katkeruudesta.

      • Anonyymi

        Kovaa on ollut yh.n elämä vuosisatojen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaa on ollut yh.n elämä vuosisatojen aikana.

        Tuo ei ollut yh vaan joku väliin tarinoija. T.yh


      • Anonyymi

        Voisitko kirjoittaa näitä sun tarinoita johonkin toiseen ketjuun kun ei liity muhun ja tähän ap:hen mitenkään. T.yh


    • Anonyymi

      Oon kyllä paikalla 🥰 t.yh

      • Anonyymi

        Mennäänkö mekin sit naimisiin, kun oon 80 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennäänkö mekin sit naimisiin, kun oon 80 v

        Mieluummin menisin kaivattuni kanssa naimisiin jo lähivuosina ♥️ jos hän ei halua ni sitten ehkä 80v luovutan ja meen jonkun muun kanssa


    • Anonyymi

      kerron vielä yhden jutun, nahistelet sen veljesi kanssa, koska olette edellisessä elämässä taistelleet toisianne vastaan. Tässä elämässä teistä tehtiin veljeksiä, jotta löytäisitte sovinnon ja ymmärtäisitte toisianne, kumpikin oli oikeassa ja väärässä.

      Löydätte siksi ehkä joka asiassa elämän ja kuoleman kysymyksen, tänä päivänä se tuntuu muista rasittavalta ja oudolta, teille se on elämän ja kuoleman asia, tärkeä, mitä ette osaa selittää. Edellisestä olisi päästettävä irti mutta jotain on tarkoitus on oppia ja nauttia tästä elämästä, tehden myös hyvää, löytää oma tiensä ja luottaa maailma ei tuhoudu jos pidämme kiinni siitä. silloin kun tuntuu elämä meistä irtoaa, liian aikaisin ilman tarkoitusta, turhaan, jääden kesken, on hyvä pitää kiinni ettei liukene pois. Aina asioihin ei voi vaikuttaa, nyt meillä on vain oma tarinamme, elämämme ja tämä elämä ratkaisee, ei voi elää menneessä, ei vain tässä hetkessä eikä huomisessa. Tasapaino ja töitä itsensä eteen, siksi me kai täällä olemme, suorittamassa tehtävää, kehittymässä ja elämässä.

      • Anonyymi

        Mä en kyllä ole tietääkseni pyytänyt tälläisiä menneiden elämien selvityksiä, joten en niitä myöskään tarvitke. Kiitos kuitenkin. Ehkä luulet minua toiseksi sillä en nahistele kenenkään kanssa. T.yh ♥️


    • Anonyymi

      Kyllä ja nii mäki sinnuu aika pitkälti

    • Anonyymi

      Hei ap... juttelisin mielelläni kanssasi vaik en yöllä täällä ollutkaan ♥️ t.yh

      • Anonyymi

        Olet mielenkiintoinen ja kaunis. Miten sinusta tuli sellainen?

        -AP


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe