Rokotukset

Anonyymi-ap

Onko armeijassa pakko ottaa rokotukset?

15

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on. Jos et ota niin sut laitetaan E-luokkaan.

    • Anonyymi

      Ei muuten laiteta E-luokkaan ainakaan heti vaan ensin rangaistuksen uhallla pakotetaan rokote ottamaan. Sanotaan että tulee Esa-Pekkaa jos ei ota.

    • Anonyymi

      Rokotukset ovat armeijassa vapaa-ehtoisia, mutta ne kannattaa ottaa.

      • Anonyymi

        Intissä ei ole mikään vapaaehtoista vaan kaikki pitää tehdä just niin ku määrätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intissä ei ole mikään vapaaehtoista vaan kaikki pitää tehdä just niin ku määrätään.

        Jos käsketään ottamaan suihin niin silloin sinä otat suihin.


    • Anonyymi

      Armeijassa rokotuksen annetaan yleensä lääkärin toimesta joka on osa puolustusvoimia.

    • Anonyymi

      Armeija on vankilaan verrattavissa oleva pakkolaitos, siellä ei kysytä mielipidettä vaan käsketään. Rokotukset annetaan rangaistuksen uhalla ja jos kieltäydyt joudut putkaan.
      Kannattaa todella tarkkaan harkita käykö armeijan vai ei. Jos välittää omasta terveydestään niin kannattaa mieluummin skipata intti tai mennä sivariksi.

      • Anonyymi

        Onko sivarissa rokotukset vapaehtoisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sivarissa rokotukset vapaehtoisia?

        Kyllä, sivarit päättävät itsenäisesti kukin yksilöllisten päätöstensä mukaan mitä rokotuksia he ottavat tai ovat ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sivarit päättävät itsenäisesti kukin yksilöllisten päätöstensä mukaan mitä rokotuksia he ottavat tai ovat ottamatta.

        Okei kiitos tiedosta. Kaikki piikki kammoiset sitten vaan sivariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiitos tiedosta. Kaikki piikki kammoiset sitten vaan sivariin.

        Jos valitsee sivarin siksi että ei halua piikkiä niin se on kyllä sitten jo todellinen vakaumus eli hakemukseen on helppo laittaa syyksi sivariin hakemiseksi se että ei halua piikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valitsee sivarin siksi että ei halua piikkiä niin se on kyllä sitten jo todellinen vakaumus eli hakemukseen on helppo laittaa syyksi sivariin hakemiseksi se että ei halua piikkiä.

        Sivarihakemuksessa ei tiedustella vakaumuksen laatua ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Sivarin ei tarvi päätä vaivata moisella asialla.
      Sivariin hakeutuessa painotetaan että rokotukset ovat sivarin omalla vastuulla.

    • Anonyymi

      On. Siellä pistetään rokotteeseen mukaan mikrosiruja joilla tehdään varusmiehistä tunnottomia tappajia. Ihan itse olen kuullut kaverilta joka oli kuullut sen armeijan hevosmiesten tietotoimistosta. Eli pakko olla totta.

    • Anonyymi

      kyllä armeijassa ei kysytä mielipidettä, kun rokotetaan sillon et pullikoi vastaan vaan lasket housut ja pyllistät kuuliaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe