Sit uskoisin ettei se ollut sattumaa, että kävit. Että meidän katseet kertoivat ikävästä kun jäivät kiinni toisiinsa.
Mutta toisaalta, tiedän että se oli sattumaa ja et halua nähdä minua, älä pelkää en lähesty sua. Anteeksi kun tuijotin sua kaivaten..
Tuletko tänäänkin poikkeamaan pienempään toiseen paikkaan?
13
394
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm, toi vihje on vähän vaikea
- Anonyymi
Unohda koko juttu, tajusin että olit vain varmaan toisen apuna kun eilen oli torstai kun viimeksikin nähtiin silloin siellä ja olit apuna..Ap
- Anonyymi
🙄🙄🙄 oh mies
- Anonyymi
Jos kyse on pienemmästä tilasta / salista niin kyllä. Tykkäsin kun katsoit. Tuntui sydämessä asti.
- Anonyymi
Ei se mitään mutta muut huomaa sen kaipauksen. Toki se ei haittaa että tulee muille selväksi että tykkäät juuri musta.
Tiedät että haluaisin puhua asiat selviksi meidän kesken.
-Veera - Anonyymi
Jos tulet sinne, niin tulen luoksesi.
- Anonyymi
No tule sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule sinne
Mä tulen kans sinne... t.kolmas pyörä tai oikeastaan ensimmäinen pyörä
- Anonyymi
Liian moni on hänen peräänsä joten poistun takavasemmalle
-sivusta- Anonyymi
Kenen perässä? Älä nyt palstalta ota vaikutteita.
Kukaan ei sitä sinun miestä/naista edes kaipaa täällä.
- Anonyymi
Yhteen paikkaan voisin ehkä tullakin jos olet hän. Toinen paikka ei ole mun juttu. m-n
- Anonyymi
Sataa...
- Anonyymi
Kohta ehkä☔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977