Tiesittekö

Tätä?

Tiesittekö että pankit ovat yksiä helpoimmistä ryöstö saaleista? Siis en tarkoita että sinne sisään vaan menisi ja ryöstäisi koko pankin. Vaan sitä että kaikki meidän rahat ja kaikkien rahat jotka ovat laittaneet rahansa pankkeihin. Niin meilkein kuka tahansa voisi ryöstää pankin tietokoneen kautta vaikkapa potkut saaneet tietokoneinsinöörit ja tietokone expertit koska pankissa on heiot turvajärjestelmät.

Ps: Voitte kysyä mitä lystää minä kyllä osaan vastata kysykää vaan rohkeasti!

5

1389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkea kysyjä

Älykkyys on niitä harvoja asioita, joita jokaisella on mielestään riittävästi...

Koeta nyt ihmeessä joko selvitä / kasvaa yli kymmenvuotiaaksi / vaieta iäksi (tarpeeton yliviivataan).

• Kuinkas ajattelit saada nämä rahat käyttöösi? Siirrät rahat omalle tilillesi ja juokset otto-automaatille tekemään nostoja?

• no näin

siirtää rahat tilille sellaiseen pankkiin joka ei tee yhteistyötä muiden pankkien luovutuspolitiikan kanssa, esim cayman, bahamas, yms rahanpesupankit. eikös sveitsikin käy?

ongelmana tuossa on sähköinen polku minkä jättäisit kaikkien asiantuntijoiden seurattavaksi netissä. Eli vaikka onnistuisitkin hävittämään rahat, sä jäisit kiinni jokatapauksessa ja joutuisit vastuuseen. Kyllä mä melkein väittäisin, että rahat on nettipankissa paremmin turvassa kuin konttoreissa.

Voisit verrata asiaa siihen, jos joku juntti kävisi ryöstämässä pankin aseella jonka jälkeen ripottelisi omaa vertansa koko pakomatkalle kotiinsa asti.

• no näin kirjoitti:

siirtää rahat tilille sellaiseen pankkiin joka ei tee yhteistyötä muiden pankkien luovutuspolitiikan kanssa, esim cayman, bahamas, yms rahanpesupankit. eikös sveitsikin käy?

ongelmana tuossa on sähköinen polku minkä jättäisit kaikkien asiantuntijoiden seurattavaksi netissä. Eli vaikka onnistuisitkin hävittämään rahat, sä jäisit kiinni jokatapauksessa ja joutuisit vastuuseen. Kyllä mä melkein väittäisin, että rahat on nettipankissa paremmin turvassa kuin konttoreissa.

Voisit verrata asiaa siihen, jos joku juntti kävisi ryöstämässä pankin aseella jonka jälkeen ripottelisi omaa vertansa koko pakomatkalle kotiinsa asti.

Niin, no toinen ongelma... kun sä siirrät rahat esim Cayman-saarille. Onkos mitään havaintoa kuinka kauan kestää ajallisesti siirtää rahaa Cayman-saarille, luultavasti pari pankkipäivää jolloin rahojen katoaminen on jo huomattu, ja pankit ovat pystyneet estämään rahan menon Cayman-saarille. Ei pankeista kannata mitään yrittää kavaltaa, kiinni jää kuitenkin ja ei ehdi nauttimaan yhtään rahoista ennen kuin häkki heilahtaa.

• a.p

Teoria on aivan muuta kuin käytäntö, Niitä yrittäjiä on varmasti mutta kyllä ne kiinni saadaan kaiken maailman konnat, oli ne sitten netti konnia tai tavallisia varkaita Pysyy vain kaidalla polulla niin on hyvä nukkuakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe