Kaarisilta "magneettikalastus"

Anonyymi-ap

Onkohan kukaan kokeillut magneettia tuolta että mitähän romua sieltä löytyy? Vai onkohan kaikki vaan jokeen heitettyjä kaljapulloja?

7

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeiltu on, normikamaa nousi, uistimia, fillarinraatoja, lapio (liekkö kuntoutuva sen sinne viskannut) rollaattori ja toki muutakin epämääräistä roinaa.

    • Anonyymi

      täysiä pulloja ei viskota reunatieltä sossuun matkalla,korkkeja toki k-menu

    • Anonyymi

      Kehoittaisin välttämään moista touhua! Sotien aikaan ,kun ryssä pommitti lieksaa niin suutareiksi jääneet pommit hilattiin pitkän köyden avulla kaarisillalle ja viskattiin jokeen ! Satamassa kerran autolautta konevien vuoksi ajautui väärään paikkaan ja ajoi rantaan. Rannasta löydettiin kranaatteja! Uimalaitoksen rannasta joku poju löysi kranaatin ja vei sen kotiinsa. Onneksi vanhemmat huomasivat . Eli Lieksanjokeen on upotettu paljon räjähteitä ! Mikäli tuota vanhaa kaarisiltaa aletaan purkaa ja ruopata joen uomaa, niin taatusti pasahtaa !

      • Anonyymi

        Rohkeat lieksalaiset ei pauketta pelkää, sillä se tuo vain jännitystä elämään ja mitä isompi jysäys, niin sen parempi!


      • Anonyymi

        oon pasahtanu pimun sisään paljaalla


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe