Etiopialainen mies kertoi olevansa 17-vuotias, olikin 29 vuotias.

Anonyymi-ap

Todennäköisesti vihervasemmisto tekee kantelun rajaviranomaisten toiminnasta ja hakee pysyvää oleskulupaa Suomeen.
https://yle.fi/a/74-20108331

20

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja eiköhän saakkin jäädä ja pääsee heti soppalan elätettäväksi

      • Anonyymi

        uskoisin näin. sosiaaliviranomaiset jututtavat miehen ja kertovat että miestä on kidutettu Puolassa lihapatojen ääressä.


    • Anonyymi

      SPR:n tantat uskovat kaiken, mitä muslimimies heille syöttää.

    • Anonyymi

      Jakavat tavaraa tarvitseville ja kyllä kelpaa.

    • Anonyymi

      Riisi adoptoi pojan tai voihan se olla omakin kun ahrikassa loisi usean vuoden.

    • Anonyymi

      Tämä vihervasemmistolainen hölmölä suomi ottaa kaikki huijarit tähän maahan. Rajat kiinni!! Ei enää yhtään tommosia tänne enää elämään meidän verorahoilla. Suomi suomalaisille!

      • Anonyymi

        Taas näitä ympityperiä oksennuksia!

        Tänne on aika vaikea päästä ja moni on sen jo saanut kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas näitä ympityperiä oksennuksia!

        Tänne on aika vaikea päästä ja moni on sen jo saanut kokea.

        Ai tänne on vaikea päästä. ?? Kyllähän on vaan tullut pilvin pimein tullut turvapaikanhakijoita tai pakolaisia Lieksaankin. Alkaa joka kerrostaloissa olla enemmistönä muualta tulleet. Ja heille annetaan rahaa 1000 euroa NETTONA kuukaudessa että pystyvät elättämään itsenä. Ei kantasuomalainenkaan saa noin paljoa jos sattuu olemaan työtön tai sairauspäivärahalla oleva. Ja heille asuminen on ilmaista, mutta ei suomalaiselle.
        Joka kohdassa tulijat on paremmassa asemassa kuin oman maan asukkaat. Raha se on joka näitä tänne vetää.
        Ja kun on itäraja kiinni niin mistä ne tänne tulevat ? No Ruotsin rajan takaa tietysti. Miks tuota kautta otetaan vastaan kaikki tänne tunkeutuvat ? Oman maan kansalaisia kiristetään joka asiassa mutta ei näitä tänne pyrkiviä.


    • Anonyymi

      Olen noin 17 vuotias mies 🧔🏿‍♂️

      • Anonyymi

        Itkettääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkettääkö?

        Kun pääsee Suomeen niin naurattaa vaan 😂


    • Anonyymi

      Käytännössä uskotaan kaikki, mitä tulija sanoo.

      • Anonyymi

        Siis vähän niin kuin Lieksan kaupunki satusetien kanssa


      • Anonyymi

        Miten Suomessa ollaan näin hölmöjä ja hyväuskoisia? Mitä me teemme tällaisilla jätkillä?
        On väärin tulla syömään meidän sos.turvaamme, suurin osa täysiä valehtelijoita ja huijareita. Kuka/mikä heitä vainoaa, mistä he taikovat rahat lentolippuihin? Paljon on avoimia kysymyksiä.


    • Anonyymi

      LERSSI

    • Anonyymi

      Sai korotettua lapsilisää vuoden ajan, kun oli niin nuori.🥱

    • Anonyymi

      Lieksalainen itkeskelevä mies kertoi olevansa 50 vuotias, olikin 17 vuotias.

      • Anonyymi

        Vahvaa nuorenemista 🏋️‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa nuorenemista 🏋️‍♀️

        Mut oikeesti en ollutkaan 50v vaan 62v mies ja nyt olen työtön.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe