Ketkä mukaan? Tuksu? Ensio?
Stripparien megacomeback?
13
136
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja tietenkin ei kai muuten tekisi noita typeriä aloituksia aina uudelleen 🌚 .
- Anonyymi
Pakko nähdä tuo esitys jos lavalla ovat Ensio ja Tuksu 🤣
- Anonyymi
Minä löysin vain yhden aloituksen aiheesta. Missä niitä useampia on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko nähdä tuo esitys jos lavalla ovat Ensio ja Tuksu 🤣
Ensio Itkonen on jo kuollut!
- Anonyymi
Miksi tuo aloittaja on aina kovin kiinnostunut strippareista? Lieneekö kuitenkin itse homppeli!
- Anonyymi
Aloittaja palaa strippilavoille....😂🤣😂
- Anonyymi
Eli siis toiveissa on Tuksun, Ensin sekä aloittajan muodostama trio! Kova setti tulossa! Vieläkö Ension ja Tuksun perceet heiluu pubin nurkassa vanhaan malliin?? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis toiveissa on Tuksun, Ensin sekä aloittajan muodostama trio! Kova setti tulossa! Vieläkö Ension ja Tuksun perceet heiluu pubin nurkassa vanhaan malliin?? 🤣🤣🤣
Mut kun sä olit se aloittaja!🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kun sä olit se aloittaja!🤣😂
Kyllä kyllä! Olen milloin tahansa valmis lavalle, jos saadaan Ensio ja Tuksu mukaan! Si si papi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä! Olen milloin tahansa valmis lavalle, jos saadaan Ensio ja Tuksu mukaan! Si si papi!
Oliko Tukiaisen tanssiryhmässä esiintyneen miehen nimi Ensio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Tukiaisen tanssiryhmässä esiintyneen miehen nimi Ensio?
Ainakin Joonas Hytönen on vuonna 2008 ollut halukas tulemaan Tukiaisen tanssiryhmään sen jälkeen kun putosi TTK -kisasta. Tukiaisen tanssiryhmä on ollut pari kertaa esiintymässä Jonnaksen showssa. Joonas ja Karita nyt. Tykkä alkoivat seurustella vuonna 2000 joten tuskin Joonas enää uskalsi haikailla Tukiaisen tanssiryhmään.
Jaksan ihmetellä että miksi maikkari on tuohon aikaan ollut aivan Hymyn ja Seiskan tasoinen media. Erityisesti Tukiaisesta on hirveästi juttuja ja kuvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Joonas Hytönen on vuonna 2008 ollut halukas tulemaan Tukiaisen tanssiryhmään sen jälkeen kun putosi TTK -kisasta. Tukiaisen tanssiryhmä on ollut pari kertaa esiintymässä Jonnaksen showssa. Joonas ja Karita nyt. Tykkä alkoivat seurustella vuonna 2000 joten tuskin Joonas enää uskalsi haikailla Tukiaisen tanssiryhmään.
Jaksan ihmetellä että miksi maikkari on tuohon aikaan ollut aivan Hymyn ja Seiskan tasoinen media. Erityisesti Tukiaisesta on hirveästi juttuja ja kuvia.Niinhän se meni että suhde Tykän kanssa oli jo ohi koska tykkä petti tätä Joonasta nykyisen aviomiehensä kanssa.
- Anonyymi
Saisiko esiintyjille ambassadorin avustuksella Triumphin stringit jalkaan lavalle! 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904030
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.763682Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393052- 1603000
- 602814
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542768- 542407
- 452145
- 392017
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591778