Se vaan että mulla ei oo kissaa saati mitään elukkaa tällä hetkellä
Naapurin vanha mummo taas sekoaa..tuli väittämään että minun kissa pskoo hänen matot
7
134
Vastaukset
- Anonyymi
...siis tällä hetkellä?
Että nytkö se kisu on siellä naapurissa paskalla vai? - Anonyymi
Tee huoli-ilmoitus vanhuksesta,joka potee sekavuutta.
-- Anonyymi
Juuri näin trolligubbe js muut jos naama ei miellytä niin sossusta kuuluu pian
- Anonyymi
Tee huoli-ilmoitus sossuun.
P.S. .mitä sekoilevat naapurit tekevät tällä palstalla? Niille on oma palstansa.
https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/asunnot-ja-asuminen/naapurit- Anonyymi
Tämä on sekopäille se oikea.
- Anonyymi
Syyte tulee perästä.
- Anonyymi
Niin se naapurinemäntä huuteli jotta sinun koira söi minun laittamat linnuneväät. Vähän epäilin, että noinko olisi mutta täti sanoi jotta noin on. Lopultakin sanoin ettei minulla koiruuksia ole ja sinne se täti jäi suuauki tiaisiaan ruokkimaan. On se hauskaa elämä täällä korvessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302158
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔171168Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis401152- 701109
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon29972- 64917
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48866- 76863
- 36859
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m213857