Viinapäivä ja Chiang Mai

Anonyymi-ap

Perjantaina ja varsinkin juhlapyhinä Pikku Possolle tulee mahtipontinen olo ja hän matkustaa Qatarin illuusiokoneella mielikuvitusmatkalle Chiang Maihin, jossa kitaranmuotoinen vaimo jo uimahyppyjään virittelee ja pakoputket ne vaan paukkuu laatupyörissä, aiheuttaen outoja väristyksiä.
Monikansallinen prätkäpoika hymyilee ratapyörää kiillottaen ja ihan pientä sikaria tuprutellen. Isällään on iso ja paksu sikari suussaan ja joka kerta kun hän ottaa sikarin pois suustaan, savupilven keskeltä kuuluu sellaista naurua kuin miten rikkaat nauraa kun niitä naurattaa köyhät.

Jeff Bezos näyttää mallia!
https://youtu.be/sfCIVVm7CYU?t=17

5

236

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

• Anonyymi

Jos Pikku Posso ja Iso Posso ovat eri henkilö, niin tämä Pikku Posso on ollut laitoshoidossa jo vuosia. Tästä voin lyödä vaikka tonnin vetoa!

• Anonyymi

Joo vedonlyöntiesityksiä on monenlaisia ja jopa toimintatonneja, internetissä anonyyminä kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Tämä sai minut nauramaan
      "Rakkaiden välispiikkeri turpansa aukoja on ammattitaidoton työtön" , pitääpä todeta että melkoinen on seurakunta.

• Aimo oli kerran laittanut mun kuksaan hurmaus tippoja.. havahduin siihen kun minut on sidottu saha pukkiin kiinni ja aimon kaveri Kalle Kohtupora jyystää minua takaa kuin vanhaa sikaa karsinassa.. Aimo tarjosi siinä edessäni minulle kalpeata brat wurstiaan poskeeni.. olin tuohtunut tilanteesta ja Kallen kalleus kairasi minua kuin chileläinen kaivos pora, jolla ne kaivos miehet saatiin sieltä ulos.. vaikka ensin meinasin tulla hulluksi, hotkaisin aimon fagotin nielurisoihin saakka ja sitten meinasin tulla hulluksi.. nyt aimo on simonkylän sarja hurmaajan haaremissa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. 32
      635
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43