Viisainta on

Anonyymi-ap

Kai tehdä valinta

17

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tykkääminen

• Anonyymi

Never!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never!

Niin kuka edes olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuka edes olet

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

Millainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Yhtäkkiä ketään olekaan..on tääki seko touhuu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

En tiedä millainen on. Ehkä kaikki on vain kuvitelmaa. Se mitä tapahtuu IRL niin mitään ei ole.
        Ja en ole ihanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea👍😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ sivusta ihmettelen

• Anonyymi

Mikäs valinta, oliko montakin vaihtoehtoa?

• Anonyymi

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

Oletko varma? Kenelle tää? T.yh

• Anonyymi

Sillähän se helpottaa, kuha tekee valinnan.

• Anonyymi

Haluatko tietää mikä se on?

• Anonyymi

Sivusta tälleen naisena kommentoin, että jos kyseessä on rakkaus niin se ei ole valinta, mutta jos ihminen on parisuhteessa niin se on valinta vaik rakastais ketä. Teidän tilanteesta en tiedä, kun en ole varma liittyykö mun kaivattu tähän ja onko hän sinkku vai varattu just nyt... tiedän vain, että rakastan häntä vaik en hänen kans olis. t.yh

• Anonyymi

Valitse se puolukkaan meno huomenna😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      37
      9291
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3821
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      80
      2413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      118
      2360
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1925
    6. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      36
      1794
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1590
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1406
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171