Viisainta on

Anonyymi-ap

Kai tehdä valinta

17

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tykkääminen

• Anonyymi

Never!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never!

Niin kuka edes olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuka edes olet

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

Millainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Yhtäkkiä ketään olekaan..on tääki seko touhuu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

En tiedä millainen on. Ehkä kaikki on vain kuvitelmaa. Se mitä tapahtuu IRL niin mitään ei ole.
        Ja en ole ihanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea👍😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ sivusta ihmettelen

• Anonyymi

Mikäs valinta, oliko montakin vaihtoehtoa?

• Anonyymi

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

Oletko varma? Kenelle tää? T.yh

• Anonyymi

Sillähän se helpottaa, kuha tekee valinnan.

• Anonyymi

Haluatko tietää mikä se on?

• Anonyymi

Sivusta tälleen naisena kommentoin, että jos kyseessä on rakkaus niin se ei ole valinta, mutta jos ihminen on parisuhteessa niin se on valinta vaik rakastais ketä. Teidän tilanteesta en tiedä, kun en ole varma liittyykö mun kaivattu tähän ja onko hän sinkku vai varattu just nyt... tiedän vain, että rakastan häntä vaik en hänen kans olis. t.yh

• Anonyymi

Valitse se puolukkaan meno huomenna😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4718
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4578
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3663
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3476
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3470
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      45
      2946
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      78
      907
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      809
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe