Viisainta on

Anonyymi-ap

Kai tehdä valinta

17

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tykkääminen

• Anonyymi

Never!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never!

Niin kuka edes olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuka edes olet

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

Millainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Yhtäkkiä ketään olekaan..on tääki seko touhuu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

En tiedä millainen on. Ehkä kaikki on vain kuvitelmaa. Se mitä tapahtuu IRL niin mitään ei ole.
        Ja en ole ihanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea👍😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ sivusta ihmettelen

• Anonyymi

Mikäs valinta, oliko montakin vaihtoehtoa?

• Anonyymi

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

Oletko varma? Kenelle tää? T.yh

• Anonyymi

Sillähän se helpottaa, kuha tekee valinnan.

• Anonyymi

Haluatko tietää mikä se on?

• Anonyymi

Sivusta tälleen naisena kommentoin, että jos kyseessä on rakkaus niin se ei ole valinta, mutta jos ihminen on parisuhteessa niin se on valinta vaik rakastais ketä. Teidän tilanteesta en tiedä, kun en ole varma liittyykö mun kaivattu tähän ja onko hän sinkku vai varattu just nyt... tiedän vain, että rakastan häntä vaik en hänen kans olis. t.yh

• Anonyymi

Valitse se puolukkaan meno huomenna😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      151
      4579
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      198
      3969
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      34
      2699
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2472
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      34
      2219
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      11
      1817
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1627
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1464
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1355
    10. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1331
    Aihe