Viisainta on

Anonyymi-ap

Kai tehdä valinta

17

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tykkääminen

• Anonyymi

Never!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never!

Niin kuka edes olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuka edes olet

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.

Millainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Yhtäkkiä ketään olekaan..on tääki seko touhuu;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
        Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂

En tiedä millainen on. Ehkä kaikki on vain kuvitelmaa. Se mitä tapahtuu IRL niin mitään ei ole.
        Ja en ole ihanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea👍😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ sivusta ihmettelen

• Anonyymi

Mikäs valinta, oliko montakin vaihtoehtoa?

• Anonyymi

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta

Oletko varma? Kenelle tää? T.yh

• Anonyymi

Sillähän se helpottaa, kuha tekee valinnan.

• Anonyymi

Haluatko tietää mikä se on?

• Anonyymi

Sivusta tälleen naisena kommentoin, että jos kyseessä on rakkaus niin se ei ole valinta, mutta jos ihminen on parisuhteessa niin se on valinta vaik rakastais ketä. Teidän tilanteesta en tiedä, kun en ole varma liittyykö mun kaivattu tähän ja onko hän sinkku vai varattu just nyt... tiedän vain, että rakastan häntä vaik en hänen kans olis. t.yh

• Anonyymi

Valitse se puolukkaan meno huomenna😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      184
      2402
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2016
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1386
    4. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      293
      1210
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1152
    6. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      64
      1067
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      72
      1063
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1039
    9. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      149
      1031
    10. Millaisena ihmisenä pidät häntä?

Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?
      Ikävä
      61
      855
    Aihe