Kai tehdä valinta
Viisainta on
17
310
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tykkääminen
- Anonyymi
Never!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never!
Niin kuka edes olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka edes olet
Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies. Enkä halua tehdä valintaa lopettaa tykkääminen. En ikinä. Häntä on vain yksi niin on mahdotonta lopettaa.
Millainen mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies?
Yhtäkkiä ketään olekaan..on tääki seko touhuu;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies?
Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää kyllä millainen. Mutta hän on ihanin, vaikka ei minusta tykkäisikään. Minun tunteita ei voi vain lopettaa.
Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂En tiedä millainen on. Ehkä kaikki on vain kuvitelmaa. Se mitä tapahtuu IRL niin mitään ei ole.
Ja en ole ihanin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä edes tiedä mitä aloituksessa tarkoitettiin, eli menenpä keittämään kahvit. 🙂Hyvä idea👍😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️ sivusta ihmettelen
- Anonyymi
Mikäs valinta, oliko montakin vaihtoehtoa?
- Anonyymi
Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että montakin, mutta minä en ole niihin kuulunut. T. Mies sivusta
Oletko varma? Kenelle tää? T.yh
- Anonyymi
Sillähän se helpottaa, kuha tekee valinnan.
- Anonyymi
Haluatko tietää mikä se on?
- Anonyymi
Sivusta tälleen naisena kommentoin, että jos kyseessä on rakkaus niin se ei ole valinta, mutta jos ihminen on parisuhteessa niin se on valinta vaik rakastais ketä. Teidän tilanteesta en tiedä, kun en ole varma liittyykö mun kaivattu tähän ja onko hän sinkku vai varattu just nyt... tiedän vain, että rakastan häntä vaik en hänen kans olis. t.yh
- Anonyymi
Valitse se puolukkaan meno huomenna😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1842402
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182016- 861386
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931210Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501152Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641067Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721063- 451039
- 1491031
- 61855