Löydät jonkun omantasoisesi
Minä se tuskin olen
Toivon että
41
506
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä sen sanoit. Miksi?
Säälipisteitä?
Itsesääliä?
Tuo kertoo että näillä mennään. Löydän tasoiseni. - Anonyymi
Se olisi tietysti mukava vielä löytää, ja koska hän ei ole saatavilla vaan toisen niin hän se ei voi olla. Ketään ei voi väkisin pakottaa tykkäämään eikä olemaan yhdessä.
- Anonyymi
Onko tämä joku pituusero jutska?
- Anonyymi
Voi ola sekin tai raha tai joku koulutus tai sitten toisella on enemmän ominaisuuksia mitä toisella ei tai jotain muuta. Mistä näistä tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ola sekin tai raha tai joku koulutus tai sitten toisella on enemmän ominaisuuksia mitä toisella ei tai jotain muuta. Mistä näistä tietää
Jollekin voi olla, jollekin ei. Tärkein olisi että arvostaa toista ja osoittaa sen ja haluaa tehdä töitä yhteisten päämäärien eteen. Jos ei näitä ole, ei ole suhdettakaan. Ainakaan pitkää.
- Anonyymi
Sattaa ol vitustako noista latvasta lahoista tietää ne on muuten si hengenvaarallisempia kun edes lievästi hullu tosin se ei ol se syy miks itse olen pysytelly niistä erossa johtuu siittä ois liian todennäköistä et joutusin itte istuun vähintään taposta mikään niin turhauttavaa olekkaan kun väitel ihmisen kanssa joka ei ymmärrä vaikka ratakiskosta mallin vääntäsit
- Anonyymi
Ihme höpötystä perjantai-illassa.
- Anonyymi
Etkö halua viettää sitä näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan sitä muutakin tehdä kuin telkkuu ja tätä. Näillä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂👍
- Anonyymi
Ihme nipotusta taas. Jos ei tarjonta miellytä niin aina voi olla täältä pois.
Ihan kun olis joillekin joku pakkomielle roikkua täällä ja sitten valittaa kun ei tule mieluisaa tekstiä.
Ootteko ihan normaaleja todella?
Tämä ikävä palsta on ilmeisesti myös ainoa missä roikkuu nekin joilla ei ole ketään ikävä.
Ihan vaan uteliaisuus se joka tänne vetää, jos vaikka joku jostain ihmeen syystä kaipaisi palstan negatiivisia, luulette ko?
Ennen niitä sanottiin epänormaaleiksi.
Nykyisin ne taitaa olla se vallitseva normaali.
On lumihiutale lapsosia ja kaiken maailman traumatisoituneita, todellisuudesta vieraantuneita, jotka oikein kivan vertailee omia diagnoosejaan kuin se olisi joku hyväkin juttu.
Olkaa enemmän ulkona ja tehkää jotain muuta kuin vingutte täällä, niin ehkä se aivotoiminta palaa entiselleen, ettei tarvitse jäädä sairaseläkkeelle jo 30 vuotiaana.
Ei ihme että sanotaan menetetty sukupolvi.
Ette te paljon tee maineenne pelastamiseksi.
Nyt voi sitten kaikki väärin ymmärretyt ja muuta antisosiaaliset alkaa sen pohjaa vailla olevan puolustuspuheensa.
Toki sekaan mahtuu niitä jotka eivät osaa muuta kuin alatyylistä kiroilua ja haukkumista sanoilla jotka eivät todella kosketa, mutta antavat todellisen kuvan hänestä itsestään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kun olis joillekin joku pakkomielle roikkua täällä ja sitten valittaa kun ei tule mieluisaa tekstiä.
Tämä ikävä palsta on ilmeisesti myös ainoa missä roikkuu nekin joilla ei ole ketään ikävä.
Ihan vaan uteliaisuus se joka tänne vetää, jos vaikka joku jostain ihmeen syystä kaipaisi palstan negatiivisia, luulette ko?
On lumihiutale lapsosia ja kaiken maailman traumatisoituneita, todellisuudesta vieraantuneita, jotka oikein kivan vertailee omia diagnoosejaan kuin se olisi joku hyväkin juttu.
Olkaa enemmän ulkona ja tehkää jotain muuta kuin vingutte täällä, niin ehkä se aivotoiminta palaa entiselleen, ettei tarvitse jäädä sairaseläkkeelle jo 30 vuotiaana.
Nyt voi sitten kaikki väärin ymmärretyt ja muuta antisosiaaliset alkaa sen pohjaa vailla olevan puolustuspuheensa.
Toki sekaan mahtuu niitä jotka eivät osaa muuta kuin alatyylistä kiroilua ja haukkumista sanoilla jotka eivät todella kosketa, mutta antavat todellisen kuvan hänestä itsestään!Hei relaa vähän. En tarvitse analyysiäsi kolmen sanan kirjoituksestani. Eikä sinulla ole mitään kompetenssia arvioida esimerkiksi minua kolmen sanan kirjoituksen perusteella. Saattaisit yllättyä jos minutkin tapaisit. En tarvitse neuvojasi ja loppujen lopuksi sinunkin kirjoitus oli täysin ohi palstan aiheen. Miksi siis roikut täällä..
Mielestäni aloitus on siinä mielessä höpötystä että *taso" on itseään aliarvioiva syy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki sekaan mahtuu niitä jotka eivät osaa muuta kuin alatyylistä kiroilua ja haukkumista sanoilla jotka eivät todella kosketa, mutta antavat todellisen kuvan hänestä itsestään!Hyvin kirjoitettu! 😆
Mieheltä sivusta
- Anonyymi
Kuka pystyy 50 rakastaa ja seukkaa ja ehkä nähdä ?
- Anonyymi
Perustelut kiitos
- Anonyymi
Olet tavoiteltu ja en usko olevasi valittusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tavoiteltu ja en usko olevasi valittusi
Et tiedä jos et yritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä jos et yritä
En todellakaan yritä enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä jos et yritä
Olen huono sellaisissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Please please
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kerran on selkeästi, epäröimättä näyttänyt sanoin ja elein välittävänsä toisesta niin ei sitä muuta voi
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tasolla?
- Anonyymi
Persoonan
- Anonyymi
Tarkoitatko, että olen liian huonotasoinen sinulle?
- Anonyymi
No et ole, jos olet hän nainen. Kelpaat minulle miten päin vaan. Tiedät varsin hyvin, että minussa on paljon vikoja, joten en odota täydellisyyttä toiseltakaan. Riittää, kun olet oma ihana itsesi. Rakastan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole, jos olet hän nainen. Kelpaat minulle miten päin vaan. Tiedät varsin hyvin, että minussa on paljon vikoja, joten en odota täydellisyyttä toiseltakaan. Riittää, kun olet oma ihana itsesi. Rakastan sinua.
Tästä poistui välistä kommentti. Tämä oli vastaus siihen.
- Anonyymi
Aivan tonokki ketju luulin pystyis parempaan,turha luulo
- Anonyymi
Uusi sana tonokki mistäpäin oot😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi sana tonokki mistäpäin oot😂
Tonokki kai väh sama kun tollo eli näi olle kai tarkoittaa siis tyhmää
- Anonyymi
Joo, olet oikeassa toiveinesi, niin minäkin samoin,sanoin.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=bJws4DT4Avw - Anonyymi
Hyvin mahdollista mu kahtelen mielummi ihtelle sopivaa kun saman tasoista
- Anonyymi
Voi enkö saa nyt ollenkaan?
- Anonyymi
Mitä haluat
- Anonyymi
veera on ainoa nainen jota kaipaan, jos en häntä saa niin ei kiinnosta muut naiset... eikä kiinnosta mitkään "tasot" tää ei oo mikään super mario bros 3.. omaa tasoaan voi myös korottaa/alentaa, helpostikkin. Et eihän sil oo mitään väliä ,kunhan on vallottava ihminen <3, Veera on kaikki mitä haluun kumppanist, ihanin ja kultasin ihminen koko maailmas.
- Anonyymi
Niin näkyy. Just toisessa ketjussa sanoi, että käynyt hoitelemassa tänään jo 12 asiakasta. Rakkautta riittää kaikkille. 😂.
- Anonyymi
Ka sinä osaat koskettaa minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näkyy. Just toisessa ketjussa sanoi, että käynyt hoitelemassa tänään jo 12 asiakasta. Rakkautta riittää kaikkille. 😂.
Sitäkö se tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli trolli, ootko vähän tyhmä :,D , tääl moni esiintyy hänenä..
- Anonyymi
Tee ruutujen toisella puolella tutustminen häneen
Ihan niillä perinteisellä treffeille pyytämisillä
Ja muilla sen semoisilla.
Ei sun palsta kaipaus auta mitää.
Samoin jos hän on ruutujen ulkopuolella
Sanonut ei kiitos
Tai sosiaalisessa mediassa estänyt.
Silloin olet yksipuolisessa tilanteessa
Jolloin on kuljettava eteenpäin.
Mut epävakaan käytöksen tietäen
Et oo edes tutustunut
Mut hyöritä ja pyörität
Jo tunnetta korvien välissä
Etkä ole käytänonasioissa tehnyt mitää joka
Veisi asiaa eteenpäin.
Palsta ei kyllä ainakaan tutustumista hods
Sun pitää mennä ja tehdä....
- Anonyymi
Tasoista en tiiä, mut eikö oo kiva, kun löytää semmosia sopivia ihmisiä elämään? Voisihan sitä pahoittaa mielensä siitä, että kaivattu löytää jonkun aivan muun ja ehkä jopa aivan toisenlaisen kuin itse, mut jos se vaan on sille sopivampi tyyppi. Niin silloinhan sullekin on joku sopivampi jossain
- Anonyymi
Ei tässä iässä mitään tasoja enää ole. On vaan hengissä olevat ja kuolleet. Älä höpise tuollaisia nuorten tasoja. Jos ollaan molemmat hengissä niin samalla tasolla ollaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997