Vain naistenmies ja pistät kaikkien päätä sekaisin
Jos oletkin
48
585
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hän hyvinkin olla
- Anonyymi
Etkö muka tiärä
- Anonyymi
Tiedän liikakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän liikakin
No mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä.
Tykkäät naisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät naisista
Olenkin hetero.
- Anonyymi
nii sumune et en huomais eees makaisin vaa lattial hyvissä hymyillen ja antaisin pusu lähties ku lähtis naisii
- Anonyymi
Minä?? Hyvä tietää että sinulla on myös ronski huumorintaju. 🙂
- Anonyymi
On se. Käy kateeks ku muut tulee juttuun ja itse ei
- Anonyymi
Mika koit että et tule juttuun?
-Mies sivusta
- Anonyymi
En ole. Kaikilla menee vaan pää sekaisin seurassani.🤭
- Anonyymi
Totta hänenkin kohdallaan… on varmasti raskasta hätistellä kiinnostuneita pois, siten, ettei olisi ilkeä. Se ei ole helppoa. Aika hyvin osaa tehdä sen.
- Anonyymi
Olen naisenmies, sinun miehesi haluan olla. Avaa sylisi, tulen luoksesi. Olet ainoani, ihanaiseni.
- Anonyymi
Montako naista pyörittää.
- Anonyymi
Kyllä tiedostan tämän, mutta kyllä sinä olet minut aidoimpana nähnyt ja tiedät minut.
- Anonyymi
Miksi minä jos saisit niin monia muitakin?
- Anonyymi
Kiva seurata sivusta päästä pyörällä olevia naisia jotka haluaa huomiosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä jos saisit niin monia muitakin?
Koska olen lupautunut sille kenen kanssa ensiksi alan. Olen odottanut koko elämäni sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen lupautunut sille kenen kanssa ensiksi alan. Olen odottanut koko elämäni sinua.
Olisin vain mustis sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vain mustis sinusta
En minä ilman sinua halua koskaan olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ilman sinua halua koskaan olla.
Miksi me tykätään toisista. En kestä niitä katseita mitä luot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi me tykätään toisista. En kestä niitä katseita mitä luot?
Toisista vai toisistamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisistamme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisistamme
Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Kuin peilikuvia toisillemme. Meistä tykätään monestakin syystä ja paras lääke nyt olisi meidän päätyä yhteen ja näyttää se toisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisista
Etsimme toisiamme heistä... kaikki tämä ikävä ja kärsimys on tehnyt meistä sydämellisiä. Mutta eihän he tiedä olemmeko me yhdessä vai emme...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Kuin peilikuvia toisillemme. Meistä tykätään monestakin syystä ja paras lääke nyt olisi meidän päätyä yhteen ja näyttää se toisille.
Saat perhosia vatsaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat perhosia vatsaan
Perhoset ovat ihania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhoset ovat ihania.
Se lähestyminen oli sulta söpöä
Sorisori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SorisoriSe oli outo kokemus. Tein vain ja kaikki muu sulkeutui ulkopuolelle. Jännitti silloin yllättävän vähän ja uskomattomalta tuntuu näin jälkeenpäin. Sinä kruunasit onneksi koko muiston olemalla supersöpö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli outo kokemus. Tein vain ja kaikki muu sulkeutui ulkopuolelle. Jännitti silloin yllättävän vähän ja uskomattomalta tuntuu näin jälkeenpäin. Sinä kruunasit onneksi koko muiston olemalla supersöpö!
Olit niin lähellä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli outo kokemus. Tein vain ja kaikki muu sulkeutui ulkopuolelle. Jännitti silloin yllättävän vähän ja uskomattomalta tuntuu näin jälkeenpäin. Sinä kruunasit onneksi koko muiston olemalla supersöpö!
Oli poistuttava etten olisi nauranut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännitätkö sitä naist?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit niin lähellä ❤️
Sanoit että "Tule vaan". Halaus jäi halaamatta silloin... olihan se toki aika paha paikka ja aika, sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsimme toisiamme heistä... kaikki tämä ikävä ja kärsimys on tehnyt meistä sydämellisiä. Mutta eihän he tiedä olemmeko me yhdessä vai emme...
Väärin, olin paljon sydämellisempi ennen tätä ikävää ja kärsimystä. Palsta on sitäpaitsi tehnyt musta vähän vmäisen. Niin metsä vastaa kun sille kiljutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SorisoriKiva kun kelpas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännitätkö sitä naist?
Olen nainen itse.
- Anonyymi
Taikka jos onkin nainen joka haluaa sotkea muiden suhteet.
- Anonyymi
Bingo!
- Anonyymi
Tyypillinen naistenmies: Lirkuttelee kaikkien kanssa, vitsailee kyllästymiseen asti, korostaa omaa erinomaisuuttaan kyllästymiseen asti, Tulee liian iholle, yltiöpositiivinen kyllästymiseen asti, eivät yleensä kestä torjumista..jatkuu
Tunnistitko itsesi?- Anonyymi
En.
- Anonyymi
On tuollaisia "naistenmiehiä" ja sitten sellaisia joilla on karismaa. Kumpaa ap nyt sitten tarkoittaa. Karismasta ei kai ketään voi syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuollaisia "naistenmiehiä" ja sitten sellaisia joilla on karismaa. Kumpaa ap nyt sitten tarkoittaa. Karismasta ei kai ketään voi syyttää.
Tahattoimasti naistenmiehiä. Ehkä tietävät statuksensa, mutta eivät käytä sitä hyväkseen.
Niistä oikeat naiset, tykkää.
Bimboille on omat bodarit ja muut limaiset slipoverit.
- Anonyymi
Olen kohtelias, tervehdin ja katson puhuttaessa silmiin🤔
- Anonyymi
Nää on aina hienoja. Kaikki kirjoittaa kuin kyseessä olisi yksi ja sama mies, vaikka se on todellisuudessa melko mahdotonta. Kaikki syyttävät omaa kohdettaan ja täällä syntyy joku joukkohysteria tasaisin väliajoin.
- Anonyymi
Niin. Ja sinäkin tajusit. Vähäön mustis ehkä?
- Anonyymi
Se on mun alterego, jos näin. Olen syytön ja viaton muilta osin, Tiedät sen.
- Anonyymi
Micä saa sinud luulemaan moisda?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2833480Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l231463Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1521398Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3191376Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo151235Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s351051Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t421019Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli1471011Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha70967Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta108936