Jos oletkin

Anonyymi-ap

Vain naistenmies ja pistät kaikkien päätä sekaisin

48

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hän hyvinkin olla

• Anonyymi

Etkö muka tiärä

• Anonyymi

Tiedän liikakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän liikakin

No mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä.

Tykkäät naisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät naisista

Olenkin hetero.

• Anonyymi

nii sumune et en huomais eees makaisin vaa lattial hyvissä hymyillen ja antaisin pusu lähties ku lähtis naisii

• Anonyymi

Minä?? Hyvä tietää että sinulla on myös ronski huumorintaju. 🙂

• Anonyymi

On se. Käy kateeks ku muut tulee juttuun ja itse ei

• Anonyymi

Mika koit että et tule juttuun?

-Mies sivusta

• Anonyymi

En ole. Kaikilla menee vaan pää sekaisin seurassani.🤭

• Anonyymi

Totta hänenkin kohdallaan… on varmasti raskasta hätistellä kiinnostuneita pois, siten, ettei olisi ilkeä. Se ei ole helppoa. Aika hyvin osaa tehdä sen.

• Anonyymi

Olen naisenmies, sinun miehesi haluan olla. Avaa sylisi, tulen luoksesi. Olet ainoani, ihanaiseni.

• Anonyymi

Montako naista pyörittää.

• Anonyymi

Kyllä tiedostan tämän, mutta kyllä sinä olet minut aidoimpana nähnyt ja tiedät minut.

• Anonyymi

Miksi minä jos saisit niin monia muitakin?

• Anonyymi

Kiva seurata sivusta päästä pyörällä olevia naisia jotka haluaa huomiosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä jos saisit niin monia muitakin?

Koska olen lupautunut sille kenen kanssa ensiksi alan. Olen odottanut koko elämäni sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen lupautunut sille kenen kanssa ensiksi alan. Olen odottanut koko elämäni sinua.

Olisin vain mustis sinusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin vain mustis sinusta

En minä ilman sinua halua koskaan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ilman sinua halua koskaan olla.

Miksi me tykätään toisista. En kestä niitä katseita mitä luot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi me tykätään toisista. En kestä niitä katseita mitä luot?

Toisista vai toisistamme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisistamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisistamme

Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Kuin peilikuvia toisillemme. Meistä tykätään monestakin syystä ja paras lääke nyt olisi meidän päätyä yhteen ja näyttää se toisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisista

Etsimme toisiamme heistä... kaikki tämä ikävä ja kärsimys on tehnyt meistä sydämellisiä. Mutta eihän he tiedä olemmeko me yhdessä vai emme...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Kuin peilikuvia toisillemme. Meistä tykätään monestakin syystä ja paras lääke nyt olisi meidän päätyä yhteen ja näyttää se toisille.

Saat perhosia vatsaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat perhosia vatsaan

Perhoset ovat ihania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perhoset ovat ihania.

Se lähestyminen oli sulta söpöä
        Sorisori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorisori

Se oli outo kokemus. Tein vain ja kaikki muu sulkeutui ulkopuolelle. Jännitti silloin yllättävän vähän ja uskomattomalta tuntuu näin jälkeenpäin. Sinä kruunasit onneksi koko muiston olemalla supersöpö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli outo kokemus. Tein vain ja kaikki muu sulkeutui ulkopuolelle. Jännitti silloin yllättävän vähän ja uskomattomalta tuntuu näin jälkeenpäin. Sinä kruunasit onneksi koko muiston olemalla supersöpö!

Olit niin lähellä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli poistuttava etten olisi nauranut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitätkö sitä naist?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit niin lähellä ❤️

Sanoit että "Tule vaan". Halaus jäi halaamatta silloin... olihan se toki aika paha paikka ja aika, sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsimme toisiamme heistä... kaikki tämä ikävä ja kärsimys on tehnyt meistä sydämellisiä. Mutta eihän he tiedä olemmeko me yhdessä vai emme...

Väärin, olin paljon sydämellisempi ennen tätä ikävää ja kärsimystä. Palsta on sitäpaitsi tehnyt musta vähän vmäisen. Niin metsä vastaa kun sille kiljutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorisori

Kiva kun kelpas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitätkö sitä naist?

Olen nainen itse.

• Anonyymi

Taikka jos onkin nainen joka haluaa sotkea muiden suhteet.

• Anonyymi

Bingo!

• Anonyymi

Tyypillinen naistenmies: Lirkuttelee kaikkien kanssa, vitsailee kyllästymiseen asti, korostaa omaa erinomaisuuttaan kyllästymiseen asti, Tulee liian iholle, yltiöpositiivinen kyllästymiseen asti, eivät yleensä kestä torjumista..jatkuu
      Tunnistitko itsesi?

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

On tuollaisia "naistenmiehiä" ja sitten sellaisia joilla on karismaa. Kumpaa ap nyt sitten tarkoittaa. Karismasta ei kai ketään voi syyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tuollaisia "naistenmiehiä" ja sitten sellaisia joilla on karismaa. Kumpaa ap nyt sitten tarkoittaa. Karismasta ei kai ketään voi syyttää.

Tahattoimasti naistenmiehiä. Ehkä tietävät statuksensa, mutta eivät käytä sitä hyväkseen.
        Niistä oikeat naiset, tykkää.
        Bimboille on omat bodarit ja muut limaiset slipoverit.

• Anonyymi

Olen kohtelias, tervehdin ja katson puhuttaessa silmiin🤔

• Anonyymi

Nää on aina hienoja. Kaikki kirjoittaa kuin kyseessä olisi yksi ja sama mies, vaikka se on todellisuudessa melko mahdotonta. Kaikki syyttävät omaa kohdettaan ja täällä syntyy joku joukkohysteria tasaisin väliajoin.

• Anonyymi

Niin. Ja sinäkin tajusit. Vähäön mustis ehkä?

• Anonyymi

Se on mun alterego, jos näin. Olen syytön ja viaton muilta osin, Tiedät sen.

• Anonyymi

Micä saa sinud luulemaan moisda?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      3480
    2. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1463
    3. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1398
    4. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      319
      1376
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      15
      1235
    6. Olet vallannut ajatukseni.

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      1051
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      42
      1019
    8. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      1011
    9. Pikku apulaiset

E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      70
      967
    10. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      108
      936
    Aihe