ja ajattelen sinua. Noh, kai se on puettava sitten.
Pelkässä kylpytakissa istun
24
322
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko aina sitä
- Anonyymi
En ajattele aina sitä mutta häntä ajattelen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No uuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semisti pakkomielteinen fiba luo jännitettä ilmakehään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semisti pakkomielteinen fiba luo jännitettä ilmakehään.
Senkö takia täällä ukkosti niin kovasti?
- Anonyymi
Minkä värinen takki sulla?
- Anonyymi
Harmaa ja tylsä.
- Anonyymi
No on sun, villasukka toiseen....
https://m.youtube.com/watch?v=RjMEzBMiTJ4&pp=ygUrYmx1ZSDDtnlzdGVyIGN1bHQgLSAoZG9uJ3QgZmVhcikgdGhlIHJlYXBlcg==- Anonyymi
Anteeksi kun en jaksa avata noita linkkejä. Ne vie järkyttävän paljon aikaa ja mainoksia tulee.
- Anonyymi
Vieläkö joku käyttää kylpytakkia?🥼😅
- Anonyymi
Tottakai. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin pukea vaatetta märälle iholle. Alasti en voi tässä istuskella kun verhot on vielä auki. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin pukea vaatetta märälle iholle. Alasti en voi tässä istuskella kun verhot on vielä auki. 🤭
Aattelin vaan että eikö se ollut muotia -60 ja -70 luvulla? Miten sä puet vaatteita vielä päälle tähän aikaan? Ootko joku yömörkö? Äkkiä vaan byjama tai kalsongit päälle. Ai niin. Byjamakin on varmaan laittaa season😅🤭
Ps. Verhot voi vetää myös kiinni🪟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelin vaan että eikö se ollut muotia -60 ja -70 luvulla? Miten sä puet vaatteita vielä päälle tähän aikaan? Ootko joku yömörkö? Äkkiä vaan byjama tai kalsongit päälle. Ai niin. Byjamakin on varmaan laittaa season😅🤭
Ps. Verhot voi vetää myös kiinni🪟Last seson...eikä laittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Verhot voi vetää myös kiinni🪟Koska kävin suihkussa ja kuivattelin. Olen nainen pöljä. Ja verhotkin suljin heti kun jaksoin nousta. Ei silloin ollut vielä pimeää kun tulin suihkusta ja tähän istahdin. Mikähän sun todellinen ongelma on? Naurattaa tuollainen tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Verhot voi vetää myös kiinni🪟Tuota en ymmärrä että miten kylpytakki ei olisi muotia tällä vuosituhannella ja ihan tänä vuonnakin. Missä kaivossa sinä elät. Kaikki normaalit käyttää saunan jälkeen kylputakkai tai vastaavaa. Miten sinä sitten suihkun ja saunan jälkeen. Vedät rintsikat ja alushousut märälle iholle ja sitten istut pikkarit märkänä koko illan? Varohan hiivaa hyörymamma. hihi 🤭🤔hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota en ymmärrä että miten kylpytakki ei olisi muotia tällä vuosituhannella ja ihan tänä vuonnakin. Missä kaivossa sinä elät. Kaikki normaalit käyttää saunan jälkeen kylputakkai tai vastaavaa. Miten sinä sitten suihkun ja saunan jälkeen. Vedät rintsikat ja alushousut märälle iholle ja sitten istut pikkarit märkänä koko illan? Varohan hiivaa hyörymamma. hihi 🤭🤔hah
Mamma kuteet sinulla.
- Anonyymi
Niin isot on ikkunat.
- Anonyymi
On mulla aika isot ikkunat. Tosin pihan puolelta ei kukaan ole katselemassa mutta saattaisihan se naapureitakin huvittaa jos istuisin alasti täällä. 🤣
- Anonyymi
Uskaltaisitko vielä ”vahingossa” raottaa kylpytakkia minulle? 🤭
- Anonyymi
Olen raottanut jo liiaksi sinulle takkejani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen raottanut jo liiaksi sinulle takkejani
Ohi meni!
- Anonyymi
Hän oli täysin sivullinen. Minä ap en ole raotellut mitään vaatteita hänelle. päivvastoin, vedän tiukemmin kiinni. En ole niin tyrkky.
- Anonyymi
Eräs mies on minullakin ajatuksissa koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997