Katselit..

Anonyymi-ap

Minua tänään jotenkin eri tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Intensiivisesti, vakavasti. Vähän säikähdinkin sitä. Tykkään sinusta tosi paljon.

Miehelle

17

481

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕
      Mieheltä Naiselle!

• Anonyymi

Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

• Anonyymi

En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa

• Anonyymi

Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.

• Anonyymi

Ohi, koska tunnetaan

• Anonyymi

Halusin yhdistää näkemäni

• Anonyymi

Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.

• Anonyymi

En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️

• Anonyymi

Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.

• Anonyymi

Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      597
      1278
    2. 82
      976
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      295
      738
    4. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      164
      726
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      207
      695
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      673
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      651
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      569
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      531
    Aihe