Katselit..

Minua tänään jotenkin eri tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Intensiivisesti, vakavasti. Vähän säikähdinkin sitä. Tykkään sinusta tosi paljon.

Miehelle
16484
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕
Mieheltä Naiselle!

Äänestä
  • Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

Äänestä

• En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
    -ap

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
    -ap

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa

Äänestä

Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.

Äänestä
  • Ohi, koska tunnetaan

Äänestä

Halusin yhdistää näkemäni

Äänestä

Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.

Äänestä
  • En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️

Äänestä

Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.

Äänestä
  • Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minua tänään jotenkin eri tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Intensiivisesti, vakavasti. Vähän säikähdinkin sitä. Tykkään sinusta tosi paljon.

Miehelle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu