Katselit..

Anonyymi-ap

Minua tänään jotenkin eri tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Intensiivisesti, vakavasti. Vähän säikähdinkin sitä. Tykkään sinusta tosi paljon.

Miehelle

17

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕
      Mieheltä Naiselle!

      • Anonyymi

        Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää


      • Anonyymi

        En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

        Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

        Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

        Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap

        Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

        Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa


    • Anonyymi

      Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.

      • Anonyymi

        Ohi, koska tunnetaan


    • Anonyymi

      Halusin yhdistää näkemäni

    • Anonyymi

      Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.

      • Anonyymi

        En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️


    • Anonyymi

      Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.

      • Anonyymi

        Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

        Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe