Katselit..

Anonyymi-ap

Minua tänään jotenkin eri tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Intensiivisesti, vakavasti. Vähän säikähdinkin sitä. Tykkään sinusta tosi paljon.

Miehelle

17

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕
      Mieheltä Naiselle!

• Anonyymi

Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

• Anonyymi

En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää

Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
        -ap

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.

Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa

• Anonyymi

Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.

• Anonyymi

Ohi, koska tunnetaan

• Anonyymi

Halusin yhdistää näkemäni

• Anonyymi

Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.

• Anonyymi

En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️

• Anonyymi

Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.

• Anonyymi

Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni

Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1164
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      527
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe