Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕 Mieheltä Naiselle!
0Äänestä
Anonyymi00004
Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää
0Äänestä
Anonyymi00005
En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.
0Äänestä
Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai näkemisestäni. Et vain pysty pitämään sitä suloista hymyäsi kurissa. Se on sika hellyyttävää
Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En minä sitä säikkynyt. Onhan meillä aina mukavaa yhdessä. Vaan katselit hetken jotenkin eritavalla kuin ennen.
Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep. Mukavaa on ollut aina yhdessä, toivottavasti myös jatkossakin. Toivottavasti et liikaa häiriintynyt siitä.
Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään. -ap
0Äänestä
Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään. -ap
Tunteella vaan eteenpäin. Elämä on tässä ja nyt.
0Äänestä
Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa
0Äänestä
Anonyymi00008
Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.
0Äänestä
Anonyymi00017
Ohi, koska tunnetaan
0Äänestä
Anonyymi00009
Halusin yhdistää näkemäni
0Äänestä
Anonyymi00013
Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.
0Äänestä
Anonyymi00014
En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️
0Äänestä
Anonyymi00015
Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.
0Äänestä
Anonyymi00018
Ohi, koska hän mies tietää kyllä nimeni ja hällä on numeroni
0Äänestä
Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Ei ollut tarkoitus säikäyttää. Ollut vain niin vaikeaa viimeaikoina ja innostun vaan liikaa sitten pienistä kivoista asioista. 💕
Mieheltä Naiselle!
Siitäkin ja myös kivasta tekemisestä yhdessä. Kiva kuulla ☺️
Kyllä tässä on vähän liikaa tunnetta pelissä kun miettii tilannetta. Koittanut takoa järkeä päähän, vaan ei se aina onnistu. Vaan näillä mennään, eri asia tekeekö asioille mitään.
-ap
Niin se on ❤️ ne ei katso aikaa eikä paikkaa
Enhän edes tunne sinua. Mutta mitä näin, tykkäsin sinusta.
Ohi, koska tunnetaan
Halusin yhdistää näkemäni
Kiitos nainen katseistasi. Nyt annoit selkeitä katseita. Saat aina minut ihan kierroksille. Tykkään sinusta :) Toivottavasti et pelkää minua.. olen katsellut sinua niin paljon.
En pelkää, en todellakaan. Tykkään sinusta myös tosi paljon ❤️
Olisin jo kysynyt nimeäsi ja numeroasi, mutta hölmönä unohdin jotain ja piti juosta takaisin.
Tuohan on nyt helppo. Eikö tuossa tilanteessa sitten kannata kysyä mieheltä suoraan vaikka viestillä?