Sailor Moon?!

voi.....

kuka hullu katsoo s. moonia?! katsoisitte enemmän taidokasta animea! mielummin neon genesis evangelion! (jos olette sopivan ikäisiä...)

12

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotaru

      En kyllä väitäkään ettenkö olisi hullu.

      En tiedä, mitä tarkoitat "taidokkaalla animella", piirrosjälkeä(jota en kylläkään usko, sillä OMASTA mielestäni NGE ei kuulu niihin kaikkein kauniimpiin animeihin, verrattuna vaikkapa johonkin Angel Sanctuaryyn tai Kimi ga Nozomu Eieniin, mutta mielipiteensä kullakin) vai hyvää juonta?

      Mutta enivei, en ole varma, oletko nähnyt vain SubTV:n ruåttinkielisiä C ja R-kauden jaksoja, mutta luultavasti olet, ja suosittelen lämpimästi katsomaan S ja StarS-kauden japaniksi, jos haluaa tietää mikä minut saa Sailor Moonia fanittamaan. ;)

      NGE:tä en ole katsonut kuin 2 jaksoa, jonka jälkeen kyllästyin. Uskon kyllä, että se on tosi hyvä anime, mutta hermoni/älyni ei vain kestä katsoa sellaista läpi.

      Nej, Hotaru tykkää parisataa jaksoisesta saippuasarjasta taikatytöillä maustettuna enemmän~

    • harakka

      Kumpi on lapsellisempaa, katsoa jotain animesarjaa, vai haukkua ihmisiä jotka katsovat kyseistä animesarjaa?

      ...Veikkaan jälkimmäistä. ^^

      • umi

        ...


      • Nimetön

        vastaus on se että on ajanhukkaa katsoa lapsellisa anime sarjoja.....


      • Miu
        Nimetön kirjoitti:

        vastaus on se että on ajanhukkaa katsoa lapsellisa anime sarjoja.....

        Minusta ei..!


      • Galaxia

        Samaa mieltä...

        Minusta ei ole lapsellista jos katsoo jonkun mielestä huonoa ja lapsellista sarjaa. On lapsellista olla suvaitsematon ja tulla haukkumaan tuollaisesta.


      • Anonyymi
        Miu kirjoitti:

        Minusta ei..!

        IHAN SAMAA MIELTÄ siis mun bestay kattoo sailor Moonia ja sen on vitun hyvä ei kannata oikeest haukkuu anime joka on tehty kovalla vaivalla>:(


    • Fumiko

      Eli kumpaakin tulee katsottua ja tyttönen on 17 vuotta vanha. NGE:ssä on omat hyvät puolensa, mutta niin on myös Sailor moonissa(Jonka Star kausi on muuten aivan loistava). Eli turha noita on alkaa arvostelemaan tai laittamaan sarjoja "paremmuusjärjestykseen". Jokainen katsoo mistä pitää ja mikä tuntuu hyvältä. Minun tapauksessani molemmat purevat.
      PS: Miksi kaiken pitäisi olla niin vakavaa? Olen törmännyt nyt muutamiin ihmisiin, jotka sanovat jonkin sarjan olevan huono, koska se on niin lapsellinen? epätodenäköinen? Täh? Mistä lähtien lapsellisuus on ollut huono juttu? Itse ainakin nautin esim.CCS:sta siinä missä tästä ns. vanhempien NGE animesta.

      • ...!

        Minä ainakin katson Sailor moonia ja minusta se on hyvä ja muuten on aika outoa haukkua toisia sen takia kun katsoo jotain animea!?!?


    • angel-fani

      mä katon vähän kaikee aimenii vaikka oon 12

    • Lucy

      luulin pitäväni NGE:stä, mutta viimejakson ansiosta jouduin toteamaan, että tämä sarja menee "taidokkaasti" yli ymmärrykseni kaikessa syvällisyydessään...

      tässä vastaus kysymykseesi: Mielipideasioista ei kannata kiistellä.

    • Tässä sitä taas ollaan... Kiistelemässä mielipideasioista... -_-;
      No, sellainen se maailma on.
      Minun mielestäni molemmat ovat erinomaisia sarjoja. NGE on todella minun makuuni monella tapaa, ja se eroaa monista animesarjoista, jotka ovat alkaneet muistuttaa liikaa toisiaan. NGE ei kuitenkaan sovi kaikille, niin kuin monessa keskustelussa on jo havaittu.

      Sailor Moon on myöskin erinomainen kokonaisuudessaan. Joskus sarja etenee turhan hitaasti, mutta kun näkee enemmän ja enemmän jaksoja, niin huomaa ettei se huono sarja ole, (tämäkin riippuu katsojasta..) mutta ei Sailor Moon ole lasten sarjaa nähnytkään, kun kerran leikkaamattomien DVD:idenkin ikäraja joka kaudessa on k-13, (paitsi Starsissa, jossa olisi varmasti k-15/16..??)
      Eli.. en lähtisi vertailemaan tuolla tavalla animesarjoja, mutta mielipide on edelleen mielipide... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe