kaivattun on tänään? Eikö koskaan tule mieleen, että jos se on jonkun ihmisen kanssa aloittamassa romanttista suhdetta samalla kun te kuvittelette hänet tänne?
Tiedättekö te kenen kanssa tai missä
15
369
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei suhde onnistu a miehellä.
- Anonyymi
En usko että ainakaan romanttista suhdetta aloittaa. Toivon että hän tuntee saman ikävän, mitä minäkin. Ja että sitten meidän kummankin ikävän tunteet tuo meidät yhteen. Ollaan lopultakin opittu kaikista kamalista hetkistä ja kokemuksista, ettei ole mitään tärkeämpää kuin pitää toisesta kiinni täällä elämän loputtomissa tyrskyissä ja pyörteissä. Sitä minä toivon.
- Anonyymi
Ei kannata olla erossa liian kauan. Vuosi on pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitkä aika mietityttää kyllä, mutta voi kääntyä eduksemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitkä aika mietityttää kyllä, mutta voi kääntyä eduksemme.
Toisen pitää ottaa se ensiaskel. Toivottavasti toiveesi toteutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä vuodesta puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erosta puhut?
- Anonyymi
Minulla samanlaiset toiveet, mutta hän on meistä todennäköisemmin se romanttisen suhteen aloittaja. Enkä tietenkään voi sille mitään jos hän rakastuu johonkin toiseen. Pidän hänestä kuitenkin valtavasti ja haluan, että hän on elämässään tyytyväinen ja rakastettu, joten jos noin käy, olen iloinen siitä että hän on onnellinen vaikka se särkeekin oman sydämeni.
Sivusta
- Anonyymi
Rottanainen ottaa seläntakana kaiken minkä kieroilemalla saa.
- Anonyymi
Joo. Olen hyväksynyt että olen liian erilainen. En jaksa uskoa että se nainen ajattelisi minua romanttisesti ja kauniisti ja muussa tapauksessa hänen ei tarvitse ajatella minua ollenkaan. Mieheltä
- Anonyymi
Hyvä, ettei ole. Et ymmärrä palstaa
- Anonyymi
On juotu viinaa ja parannettu maailmaa mutta minä tyttö se ainak vaan mietin meitä ;)) anteeksi rakas🤤
- Anonyymi
Ainoasyaan asiain harrastelijat ja tuntijat tietää kun hevoset vaihtuu. Rhythm is different lately.
- Anonyymi
Toivotaan, että se joku ansaitsee hänet, jos niin on ja tekee hänet onnelliseksi.
😊 - Anonyymi
Tietysti tulee mieleen väkisinkin koska en tiedä hänen tilannettaan enkä myöskään sen takia osittain uskalla tehdä mitään. Enkä oikeastaan kuvittele häntä tänne. Se olis ihme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot10417153Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss399913Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen294931Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2363878Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333123Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142820Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1102771Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252722"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita502607Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling752480