kaivattun on tänään? Eikö koskaan tule mieleen, että jos se on jonkun ihmisen kanssa aloittamassa romanttista suhdetta samalla kun te kuvittelette hänet tänne?
Tiedättekö te kenen kanssa tai missä
15
353
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei suhde onnistu a miehellä.
- Anonyymi
En usko että ainakaan romanttista suhdetta aloittaa. Toivon että hän tuntee saman ikävän, mitä minäkin. Ja että sitten meidän kummankin ikävän tunteet tuo meidät yhteen. Ollaan lopultakin opittu kaikista kamalista hetkistä ja kokemuksista, ettei ole mitään tärkeämpää kuin pitää toisesta kiinni täällä elämän loputtomissa tyrskyissä ja pyörteissä. Sitä minä toivon.
- Anonyymi
Ei kannata olla erossa liian kauan. Vuosi on pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitkä aika mietityttää kyllä, mutta voi kääntyä eduksemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitkä aika mietityttää kyllä, mutta voi kääntyä eduksemme.
Toisen pitää ottaa se ensiaskel. Toivottavasti toiveesi toteutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä vuodesta puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erosta puhut?
- Anonyymi
Minulla samanlaiset toiveet, mutta hän on meistä todennäköisemmin se romanttisen suhteen aloittaja. Enkä tietenkään voi sille mitään jos hän rakastuu johonkin toiseen. Pidän hänestä kuitenkin valtavasti ja haluan, että hän on elämässään tyytyväinen ja rakastettu, joten jos noin käy, olen iloinen siitä että hän on onnellinen vaikka se särkeekin oman sydämeni.
Sivusta
- Anonyymi
Rottanainen ottaa seläntakana kaiken minkä kieroilemalla saa.
- Anonyymi
Joo. Olen hyväksynyt että olen liian erilainen. En jaksa uskoa että se nainen ajattelisi minua romanttisesti ja kauniisti ja muussa tapauksessa hänen ei tarvitse ajatella minua ollenkaan. Mieheltä
- Anonyymi
Hyvä, ettei ole. Et ymmärrä palstaa
- Anonyymi
On juotu viinaa ja parannettu maailmaa mutta minä tyttö se ainak vaan mietin meitä ;)) anteeksi rakas🤤
- Anonyymi
Ainoasyaan asiain harrastelijat ja tuntijat tietää kun hevoset vaihtuu. Rhythm is different lately.
- Anonyymi
Toivotaan, että se joku ansaitsee hänet, jos niin on ja tekee hänet onnelliseksi.
😊 - Anonyymi
Tietysti tulee mieleen väkisinkin koska en tiedä hänen tilannettaan enkä myöskään sen takia osittain uskalla tehdä mitään. Enkä oikeastaan kuvittele häntä tänne. Se olis ihme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk467387Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va657127Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1556720Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k705637Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015415Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta345402Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205359Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.115165Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065025Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin125002