Saat kaiken mitä haluun ja pystyn antaan...jos saan olla sunkaa ja voidaan tutustua ja nähä normaalisti. Teen sun tiskit,pyykit,ihan kaiken.. se todistaa sulle mun rakkauden ja mihin oon valmis.. oon aina sun tukena ja en jätä sua ikinä yksin.. laitan sulle sun lempiruokaa vaik joka päivä.. oot niin tärkee, ihana, rakkain ja kaikkea mulle, haluun vaan parasta sulle.. ja mua surettaa, jos alatkin ikävöimään mua... en haluu sitä sulle kun oot niin tärkeä mulle, se ois kamalaa.. mut en vaa millää pystys tän tuskan ja tyhjyyden kanssa elään, en haluu olla mikään luuseri, vaan sun arvoinen mies.. siihen pyrin, mua oikeesti ahdistaa ja panikoin niin paljon, oon itkenyt, oon tosi epävakaana ja myrskysenä atm ja se varmaa ahdistaa sua tosi paljon ja ymmärrän :c, mut en voi mitään.. mul on niin toivoton olo ja epävakaa alkaa oireilla tällee, sunkaa oisin varmasti paljon stabiilimpi ja vakaampi.. oot vakaa ja ihana, ja voisinpa todistaa oman rakkauteni jotenki sulle Veera.. voisinpa...oot rakkain aina ja ikuisesti <3
Käykö tää..
Anonyymi-ap
4
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä vielä täällä teet vajakki? Eikö sun pitänyt päättää päiväs jo ennen puoltayötä?
-Veera-- Anonyymi
et todistanut et oot oikee veera :p
Päätän päiväni sitten kun on sen aika, koska haluun varmistaa, et päädyn Veeran kaa paremmalle aikajanalle.
+ En oo vajaa, vaik oon "hullu", mutta eipä noita baittei heittelekkään muuta kuin vähä-älyiset trollit. - Anonyymi
Älä viitsi esittää täällä muita. Eikä sinulla psy kolla ole mitään omaa elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251918Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1331148- 1171141
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9956Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.140891Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34803- 62747
Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54740- 142736
- 38699