Kuka hän on?
Kuka viereesi jää?
Sanomatta jäi ( jää) niin paljon..
16
982
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, näitkö minut ja salarakkaani?
- Anonyymi
Ai sinunkin salarakkaasi? Hän. muutaman muunkin julkinen salarakas.
- Anonyymi00021
Hei rakas
- Anonyymi
Pankkaa puhuin nyt sitten.
- Anonyymi
😃😂 Ei viitsi enää! Lähden pois heidå!
Saatte jutella lietteistä mulle riitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte jutella lietteistä mulle riitti.Älkää menkö!Lietetuvan saunalle jollekin ehtoolle on tulosa kurssi toivonsa menettäneille.
Kurssilla käyrään läpitte solmukohrat liätteenlevityksessä ja aukastaan ne! Porukalla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää menkö!Lietetuvan saunalle jollekin ehtoolle on tulosa kurssi toivonsa menettäneille.
Kurssilla käyrään läpitte solmukohrat liätteenlevityksessä ja aukastaan ne! Porukalla!Jahas raijalanjärvellä tapahtuu ,tapahtumasta vastaa
Lietemies beggo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte jutella lietteistä mulle riitti."Lähdet pois" Minä också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lähdet pois" Minä också.
"Minä också."
Katsohan kulta kuinka tuikkii tähdet, myös toisella puolen maailmaa jonne pian lähdet... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä också."
Katsohan kulta kuinka tuikkii tähdet, myös toisella puolen maailmaa jonne pian lähdet...Ei kait se sunkaan pitäs niin ilakoida, sillä ne on pikasii lähtöjä
kun vaan kohralle sattuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait se sunkaan pitäs niin ilakoida, sillä ne on pikasii lähtöjä
kun vaan kohralle sattuu.Miksi kuvitella että ilakois,ehei.
Haikeaahan se on.
Lohduksi vain,että samoja tähtiä näkisi. "Matkamme mitta näin häviää..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvitella että ilakois,ehei.
Haikeaahan se on.
Lohduksi vain,että samoja tähtiä näkisi. "Matkamme mitta näin häviää..."Yksi tähtiloistaa niin selvästi.
En stjärna lyser så klar Carola Häggkvist YouTube. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait se sunkaan pitäs niin ilakoida, sillä ne on pikasii lähtöjä
kun vaan kohralle sattuu." Lähtöjä " on lyhyistä lopullisiin.
Itkuja haikeita ilon ja surun sekaisia raastavan tuskaista kärsimystä.
Kaikkea on maan ja taivaan väliltä.
Kunpa niitä ei kokisi yksin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342146Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481742Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121546Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47946- 59895
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52809Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101773- 57735