Niin mitä juomaa tarjoaisit hänelle?
Jos lähtisitte iltaa viettämään
33
431
Vastaukset
- Anonyymi
Mehua
- Anonyymi
PIIMÄÄ että PÄÄ kasvaa
- Anonyymi
Maitoa
- Anonyymi
Koska en lähde viettämään iltaa edes yksin en sitä juomaa tarjoaisi muillekaan.
- Anonyymi
Kysyisin, mitä hän haluaisi ja tarjoaisin sitten sellaisen. Tietysti.
- Anonyymi
Vesi eri muodoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesi eri muodoissa
Et ole kaivattuni, joten joudut pyytää vettä joltain toiselta.
- Anonyymi
Lemmenjuomaa, niin että hän ei voisi mitenkään vastustaa minua ja rakastuisi loppuelämän ajaksi. Itsekästä kyllä, mutta kaikki keinot ovat sallittuja.
- Anonyymi
Ne kyllä kostautuu seuraavissa elämissä sulle kunnes opit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kyllä kostautuu seuraavissa elämissä sulle kunnes opit.
Varmaan joo.
- Anonyymi
Riippuu mihin veisit kaivattusi
- Anonyymi
Hehe kierosilmä ottaa osaa
- Anonyymi
Kenen puolesta?
- Anonyymi
Juotaisiin kupilliset teetä.
Jos nähtäisiin päivällä, voitaisiin juoda kahvit.- Anonyymi
Kahvihetki olisi mukava.
- Anonyymi
ohi.
- Anonyymi
Ginger ale on mukavan pirteä
- Anonyymi
Kylläpä sitä nyt mielistellään, kun tyrän kuuvitus on mielessä.
- Anonyymi
Hän voi juoda alkoa jos haluaa, itse valitsen alkottoman version
- Anonyymi
Olutta
- Anonyymi
En tiedä makuaan.
On kohteliasta kysyä, että mikä maistuisi?
- Anonyymi
Varmaankin piimää.
Jos hän menettää kahvista yöunet.
En tiedä juoko hän teetä.
Alkoholia ei voi, koska hän joutuisi olemaan kuskina. En tiedä mistä limsasta hän pitää.
Joten piimä olisi turvallinen vaihtoehto. - Anonyymi
Piimä on hyvää. Herkkujuoma tulee, kun laittaa piimän sekaan soseutettuja marjoja.
- Anonyymi
"Nektaria" suoraan "hanasta".
- Anonyymi
Varmaan jotain makuvichyä tai -vettä. On vaan arvaus mutta en usko että käyttää alkoholia juurikaan, mikä on erittäin hienoa.
- Anonyymi
Huumaisin hänet erinäisiä keinoja käyttäen…
- Anonyymi
Noita noitailee vähän. Tuhmeliinille kurinpalautusta.
- Anonyymi
Hän voisi haluta ... 💕äh en tiedä. Lähdevettä.
- Anonyymi
Lähdevesi on hyväksi ja mansikat..
- Anonyymi
Kysyisin mitä hän juo. En vaan ymmärrä miksi minun pitäisi tarjota. Jospa molemmat maksaa omansa.
- Anonyymi
Miksei alettaisi hieman aiemmin yö ilman?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967