Olet kuitenkin salamannopea, joten se saattoi olla toive-ajattelua ja mielikuvitusta. Mukavaa lauantaita miehelle.
Näin eilen häivähdyksen sinusta
12
350
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en nähnyt erästä. Käväisin vain siellä ulkotilassa
- Anonyymi
Taisin nähdä, voin olla kyllä erehtynytkin.
- Anonyymi
Näin muttei katsonut oli kai mustis
- Anonyymi
Joo pysy poissa vaa
- Anonyymi
Mistä haluat tämän miestrollin pysyvän kauempana- kaikkialtako?
- Anonyymi
Voi ei nyy ei natsannut joten muijan on annettava sellaiselle josta ei välitä ,haluaako sitä että olisi nopeasti ohi vai nyt otetaan orkku?
- Anonyymi
Elättäjää se on hakemassa näkeehän kilometrieen päähän . Kuulopuheitten kautta on tulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elättäjää se on hakemassa näkeehän kilometrieen päähän . Kuulopuheitten kautta on tulos
Maine on kiirinyt siis jonkun suun kautta vaikea laskutoimitus
- Anonyymi
Minäkin näin hänet. 😌 Samoin kiitos.
- Anonyymi
On ihmeen kauan ollut yksin noin nuoreksi tuo yksäri ei taida olla panoja pankkissa tai muallakaan. Jos siinä olisi säihkettä se kuuluisi jossain. Aika hajuton ja mauton kun riisuu blingblingit. Poikamainen. Ei tule mukaan
- Anonyymi
Ihan kun jollain olisi varaa valita 🙄😂😂
Itse on kuin seinästä repäisty. - Anonyymi
Näette minusta vain häivähdyksen koska mut on ghostattu liian monta kertaa.
Ghostaaminen teki minusta haamun, josya näkyy vain häivähdys, hetken.
-mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739