Dacialla joutuu esimies palavereissa naurun alaiseksi...

Anonyymi-ap

Älkää isompi tuloiset sortuko ostamaan, ei ole häpeän arvoista. Aina irvaillaan että ryypäänkö vai käytänkö aineisiin rahat kun ei ole varaa normaaliin autoon.

12

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on jahnukaisen kirjoitus, ei ole esimies ainakaan, koska kirjoitustaito on kuin kadunlakaisijalla.

    • Anonyymi

      Ei naura esimiehet, kun minulla ei niitä ole. Voin valita autoni vapaasti.

    • Anonyymi

      Sanoi esimies palaverissa, nimithäin esimiespalaverissa...

    • Anonyymi

      Esimiehistä osa ei koskaan vaurastu.
      Monesti nuorella esimiehellä oleva arvokas auto, on varma merkki henkilöstä, joka ei tule koskaan vaurastumaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on https://www.youtube.com/shorts/5OXiU2rScXM
        Dacia on voittajan valinta.

        "So if you're going to buy one make sure it doesn't cost more than half of your annual salary."

        Eli ihan hyvin voi ostaa 50 tonnin auton kun tienaa sata tonnia vuodessa. Tätähän köyhät dacistit eivät ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "So if you're going to buy one make sure it doesn't cost more than half of your annual salary."

        Eli ihan hyvin voi ostaa 50 tonnin auton kun tienaa sata tonnia vuodessa. Tätähän köyhät dacistit eivät ymmärrä.

        Minäkin voisin ostaa kalliin auton, mutta en osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin voisin ostaa kalliin auton, mutta en osta.

        Dream on boy. Dream on 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dream on boy. Dream on 😀

        Hyvä on. Mutta kallista autoista en uneksi PISTE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "So if you're going to buy one make sure it doesn't cost more than half of your annual salary."

        Eli ihan hyvin voi ostaa 50 tonnin auton kun tienaa sata tonnia vuodessa. Tätähän köyhät dacistit eivät ymmärrä.

        nettona tietysti, brutolla ei makseta autoja. jotenkin vain tuntuu siltä, että suomen kaduilla on pikkupäälliköillä huomattavasti enemmän tesloja kuin päällikköjä jotka tienaavat bruttona lähes 200 000 vuodessa. mutta varmasti heitä on, tosin harvemmin nimikkeellä päällikkö, yleensä nimikkeellä johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettona tietysti, brutolla ei makseta autoja. jotenkin vain tuntuu siltä, että suomen kaduilla on pikkupäälliköillä huomattavasti enemmän tesloja kuin päällikköjä jotka tienaavat bruttona lähes 200 000 vuodessa. mutta varmasti heitä on, tosin harvemmin nimikkeellä päällikkö, yleensä nimikkeellä johtaja.

        Käsittääkseni brutosta videolla puhuttiin. Autolainan lyhennyksen olisi hyvä olla alle 25% nettotuloista. Ihan hyvin voi 100k brutolla tonnin kuussa autoa lyhentää. Sillä tahdilla saa varsin vilkkaasti jo 50k auton omaksi, eli siis kahdessa vuodessa kun vähän käsirahaa lyö tiskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni brutosta videolla puhuttiin. Autolainan lyhennyksen olisi hyvä olla alle 25% nettotuloista. Ihan hyvin voi 100k brutolla tonnin kuussa autoa lyhentää. Sillä tahdilla saa varsin vilkkaasti jo 50k auton omaksi, eli siis kahdessa vuodessa kun vähän käsirahaa lyö tiskiin.

        Rahoituksella autonsa ostava, liioittelee tulojaan puhumalla bruttopalkasta, vaurastuva henkilö ei ole kiinnostunut kuin netosta ja sen maksimoinnista.
        ...and you pay cash. on jo sitten se osa jonka rahoituksella autonsa ostava jätti kuulematta.
        Samoin kuin koko videon aloituksen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe