https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a25e5be2-f009-474a-91cb-3a5ed7126887 Kuopiosta oli joku pappa kans päässyt YouTubeen.
Pedarit kiikkiin
29
690
Vastaukset
- Anonyymi
Kuopion sarja-ahdistelija joutuu vankilaan – teot ovat jatkuneet useista tuomioista huolimatta
Keski-ikäinen mies seurasi ja kosketteli naisia ja tyttöjä busseissa ja Kuopion keskustassa.
Tuolla tuo pyörii keskustassa vapaalla jalalla.- Anonyymi
Joo ulkomaalainen on ,seuraili bussiin yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ulkomaalainen on ,seuraili bussiin yms.
Postimerkki takapuoleen ja takaisin sinne mistä on tullut. Paljonko tuonkin elätäminen maksaa?
- Anonyymi
https://youtu.be/L506hGymC9Q?si=GpR6fPtYQ6HfnHlp tämäkin vanhus Kuopiosta.
- Anonyymi
Ja ei ole näytelmä vaan totta.
- Anonyymi
Pappa puhui aitoa savoa. Nuo kuvaajat saattavat itse syyllistyä rikokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne syyllistyneet ja video on kauan pyörinyt ympäri somea. Tais pappa ottaa opikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko olemaan sulle sukua. Hävettääkö. Onneksi ei oo minun sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko olemaan sulle sukua. Hävettääkö. Onneksi ei oo minun sukua.
Ei satu olemaan sukua. Sinun sukuasi kyllä saattaa olla.
- Anonyymi
Sarja-ahdistelijaa ei saada kuriin Kuopiossa – sai tuomion ja piinaa taas naisia
Ehdolliseen vankeuteen jo kertaalleen tuomittu mies on samojen syiden vuoksi tutkintavankeudessa jo kolmatta kertaa.- Anonyymi
Talousrikoksista saa kovempia tuomioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousrikoksista saa kovempia tuomioita.
Mikäli suunnittelu on kohdistunut ihmisyyttä vahingoittamiseen jo pelkkä suunnittelu on rankaistavaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä varten sama kirjoittaja tällä palstalla jatkuvasti laittaa samoja juttuja kuukaudesta toiseen? Kirjoitustyylisi kertoo sinusta jotain, onko elämäsi mennyt päin honkia?
- Anonyymi
Nyt ette luule olevanne ainakaan paitsiossa siistimmän m-rokko nimen käyttöön aineellistuttua.
- Anonyymi
Ai sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ette luule olevanne ainakaan paitsiossa siistimmän m-rokko nimen käyttöön aineellistuttua.
Mikä on m rokko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-rokko ei tartu herkästi ihmisestä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-rokko ei tartu herkästi ihmisestä toiseen.
Mykoplasmakausihan nykyisin uutiset kertoneet on, entä sen tarttuvuutta analyisoitko ?
- Anonyymi
Lyytisen mukaan miehen toiminta on siinä mielessä ainutkertaista, ettei hän näytä mitään rauhoittumisen merkkejä.
– Mies ei ota oppiakseen.
Lyytisen mukaan kuulustelut käydään tulkin välityksellä, ja siksi on ollut vaikea arvioida hänen motiivejaan tai ymmärrystään. Tekojen tuomittavuuden hän kuitenkin ymmärtää.- Anonyymi
Kalliiksi tulee. Oikeudenkäyntikulut ja nyt:
Päivä vankilassa maksaa saman verran kuin majoittuminen hyvässä hotellissa – tavoitteena on passittaa yhä useampi vanki halvempaan valvontaan
Halvin tapa olisi lähettäkää takaisin kotimaahansa. - Anonyymi
Tämä mies luulee,että täällä naiset siis kaipaa sitä gigulia koko ajan ja missä vaan, tuntemattomatkin ja kotimaassaan naiset ei pukeudu paljastavasti kuten täällä!
- Anonyymi
Parhaita nää
- Anonyymi
Mies tuomittiin myös kahdesta kunnianloukkausta. Näissä tapauksissa hän oli muun muassa sylkenyt kahta kaupan työntekijää kasvoihin, kun he olivat pyytäneet häntä poistumaan.
Ainakin veljmieheen on porttikielto. Vartijat ovat taluttaneet pihalle.- Anonyymi
Ahdistelutapauksia epäillään olleen tänä keväänä vähintään 8–10, mutta poliisi arvioi uhrien määrän olevan neljättä vuotta jatkuneen toiminnan vuoksi useita kymmeniä.
- Anonyymi
Petosen linja-autoja kannattaa varoa.
Miksei poliisi vie vankilaan jos on saanut ehdottoman tuomion. Vankilassa voi olla karut oltavat. - Anonyymi
Minkälaisia nössöjä kuopiolaiset oikein ovat?
- Anonyymi
rikoksentekovälineet valtiolle
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007