https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a25e5be2-f009-474a-91cb-3a5ed7126887 Kuopiosta oli joku pappa kans päässyt YouTubeen.
Pedarit kiikkiin
26
389
Vastaukset
- Anonyymi
Kuopion sarja-ahdistelija joutuu vankilaan – teot ovat jatkuneet useista tuomioista huolimatta
Keski-ikäinen mies seurasi ja kosketteli naisia ja tyttöjä busseissa ja Kuopion keskustassa.
Tuolla tuo pyörii keskustassa vapaalla jalalla.- Anonyymi
Joo ulkomaalainen on ,seuraili bussiin yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ulkomaalainen on ,seuraili bussiin yms.
Postimerkki takapuoleen ja takaisin sinne mistä on tullut. Paljonko tuonkin elätäminen maksaa?
- Anonyymi
https://youtu.be/L506hGymC9Q?si=GpR6fPtYQ6HfnHlp tämäkin vanhus Kuopiosta.
- Anonyymi
Ja ei ole näytelmä vaan totta.
- Anonyymi
Pappa puhui aitoa savoa. Nuo kuvaajat saattavat itse syyllistyä rikokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne syyllistyneet ja video on kauan pyörinyt ympäri somea. Tais pappa ottaa opikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko olemaan sulle sukua. Hävettääkö. Onneksi ei oo minun sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko olemaan sulle sukua. Hävettääkö. Onneksi ei oo minun sukua.
Ei satu olemaan sukua. Sinun sukuasi kyllä saattaa olla.
- Anonyymi
Sarja-ahdistelijaa ei saada kuriin Kuopiossa – sai tuomion ja piinaa taas naisia
Ehdolliseen vankeuteen jo kertaalleen tuomittu mies on samojen syiden vuoksi tutkintavankeudessa jo kolmatta kertaa.- Anonyymi
Talousrikoksista saa kovempia tuomioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousrikoksista saa kovempia tuomioita.
Mikäli suunnittelu on kohdistunut ihmisyyttä vahingoittamiseen jo pelkkä suunnittelu on rankaistavaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä varten sama kirjoittaja tällä palstalla jatkuvasti laittaa samoja juttuja kuukaudesta toiseen? Kirjoitustyylisi kertoo sinusta jotain, onko elämäsi mennyt päin honkia?
- Anonyymi
Nyt ette luule olevanne ainakaan paitsiossa siistimmän m-rokko nimen käyttöön aineellistuttua.
- Anonyymi
Ai sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ette luule olevanne ainakaan paitsiossa siistimmän m-rokko nimen käyttöön aineellistuttua.
Mikä on m rokko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-rokko ei tartu herkästi ihmisestä toiseen.
- Anonyymi
Lyytisen mukaan miehen toiminta on siinä mielessä ainutkertaista, ettei hän näytä mitään rauhoittumisen merkkejä.
– Mies ei ota oppiakseen.
Lyytisen mukaan kuulustelut käydään tulkin välityksellä, ja siksi on ollut vaikea arvioida hänen motiivejaan tai ymmärrystään. Tekojen tuomittavuuden hän kuitenkin ymmärtää.- Anonyymi
Kalliiksi tulee. Oikeudenkäyntikulut ja nyt:
Päivä vankilassa maksaa saman verran kuin majoittuminen hyvässä hotellissa – tavoitteena on passittaa yhä useampi vanki halvempaan valvontaan
Halvin tapa olisi lähettäkää takaisin kotimaahansa.
- Anonyymi
Parhaita nää
- Anonyymi
Mies tuomittiin myös kahdesta kunnianloukkausta. Näissä tapauksissa hän oli muun muassa sylkenyt kahta kaupan työntekijää kasvoihin, kun he olivat pyytäneet häntä poistumaan.
Ainakin veljmieheen on porttikielto. Vartijat ovat taluttaneet pihalle.- Anonyymi
Mies oli esimerkiksi istunut bussissa naisten viereen ja kosketellut heitä reidestä tai rintojen alueelta. Hän oli myös seurannut naisia Kuopion keskustassa ja kosketellut heitä takapuoleen.
Yhdessä tapauksessa hän oli hinkannut itseään naista vasten ja nuollut uhrin korvaa.
Mitäpä muuta voi odottaa kamelikuskeilta..
- Anonyymi
Petosen linja-autoja kannattaa varoa.
Miksei poliisi vie vankilaan jos on saanut ehdottoman tuomion. Vankilassa voi olla karut oltavat. - Anonyymi
Minkälaisia nössöjä kuopiolaiset oikein ovat?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272057
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371095Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131075- 62983
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon26902- 64897
- 76833
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48826- 36809
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28799