Mies, tunnen sinua kohtaan todella suuria tunteita. Olit ensimmäisenä ajatuksissani tänäänkin kun heräsin. Vaan sydämeni sanat kaikuvat kuuroille korville, et tule koskaan olemaan minun. Ja se sattuu aivan helvetisti. 💔
Rakastan sinua
17
449
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,tehdään tänään jotakin uutta..
- Anonyymi
Mitäs oli mielessä?
- Anonyymi
En ole en, aika tehdä jotain tuolla oikeassa elemässä
- Anonyymi
Tätä mäkin toivoisin, vaan aloitteen tulee kyllä tulla häneltä.
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen häntä naista kohtaan. Olen eri mieltä toiseksi viimeisestä lauseestasi. Vahvasti eri mieltä.
♥️- Anonyymi
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Ei este, mutta jos pohja on kiero rakennelma kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Kyllä. /10:37
- Anonyymi
Olemme viime aikoina lähentyneet enemmän. Suunta on oikea. Kohta olemme me :)
- Anonyymi
Niin olemme lähentyneet. Olen huomannut saman ❤️
- Anonyymi
Rakkauspommituksesi on epäilyttävän intensiivistä. En mene tuohon sudenkuoppaa enää uudelleen.
-Mieheltä- Anonyymi
Ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten ollut sulle.
Ei taida onnistua sinulta k opio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419