Mies, tunnen sinua kohtaan todella suuria tunteita. Olit ensimmäisenä ajatuksissani tänäänkin kun heräsin. Vaan sydämeni sanat kaikuvat kuuroille korville, et tule koskaan olemaan minun. Ja se sattuu aivan helvetisti. 💔
Rakastan sinua
17
349
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,tehdään tänään jotakin uutta..
- Anonyymi
Mitäs oli mielessä?
- Anonyymi
En ole en, aika tehdä jotain tuolla oikeassa elemässä
- Anonyymi
Tätä mäkin toivoisin, vaan aloitteen tulee kyllä tulla häneltä.
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen häntä naista kohtaan. Olen eri mieltä toiseksi viimeisestä lauseestasi. Vahvasti eri mieltä.
♥️- Anonyymi
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Ei este, mutta jos pohja on kiero rakennelma kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Kyllä. /10:37
- Anonyymi
Olemme viime aikoina lähentyneet enemmän. Suunta on oikea. Kohta olemme me :)
- Anonyymi
Niin olemme lähentyneet. Olen huomannut saman ❤️
- Anonyymi
Rakkauspommituksesi on epäilyttävän intensiivistä. En mene tuohon sudenkuoppaa enää uudelleen.
-Mieheltä- Anonyymi
Ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten ollut sulle.
Ei taida onnistua sinulta k opio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313528
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162560Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202300Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1932093Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501611- 341575
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211544- 541443
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja581323