Mies, tunnen sinua kohtaan todella suuria tunteita. Olit ensimmäisenä ajatuksissani tänäänkin kun heräsin. Vaan sydämeni sanat kaikuvat kuuroille korville, et tule koskaan olemaan minun. Ja se sattuu aivan helvetisti. 💔
Rakastan sinua
17
415
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,tehdään tänään jotakin uutta..
- Anonyymi
Mitäs oli mielessä?
- Anonyymi
En ole en, aika tehdä jotain tuolla oikeassa elemässä
- Anonyymi
Tätä mäkin toivoisin, vaan aloitteen tulee kyllä tulla häneltä.
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen häntä naista kohtaan. Olen eri mieltä toiseksi viimeisestä lauseestasi. Vahvasti eri mieltä.
♥️- Anonyymi
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Ei este, mutta jos pohja on kiero rakennelma kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Kyllä. /10:37
- Anonyymi
Olemme viime aikoina lähentyneet enemmän. Suunta on oikea. Kohta olemme me :)
- Anonyymi
Niin olemme lähentyneet. Olen huomannut saman ❤️
- Anonyymi
Rakkauspommituksesi on epäilyttävän intensiivistä. En mene tuohon sudenkuoppaa enää uudelleen.
-Mieheltä- Anonyymi
Ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten ollut sulle.
Ei taida onnistua sinulta k opio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447576
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka563758Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/563709Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu573641- 923455
- 523068
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod432880Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302514IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1992005- 471591