Mies, tunnen sinua kohtaan todella suuria tunteita. Olit ensimmäisenä ajatuksissani tänäänkin kun heräsin. Vaan sydämeni sanat kaikuvat kuuroille korville, et tule koskaan olemaan minun. Ja se sattuu aivan helvetisti. 💔
Rakastan sinua
17
432
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,tehdään tänään jotakin uutta..
- Anonyymi
Mitäs oli mielessä?
- Anonyymi
En ole en, aika tehdä jotain tuolla oikeassa elemässä
- Anonyymi
Tätä mäkin toivoisin, vaan aloitteen tulee kyllä tulla häneltä.
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen häntä naista kohtaan. Olen eri mieltä toiseksi viimeisestä lauseestasi. Vahvasti eri mieltä.
♥️- Anonyymi
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Ei este, mutta jos pohja on kiero rakennelma kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Kyllä. /10:37
- Anonyymi
Olemme viime aikoina lähentyneet enemmän. Suunta on oikea. Kohta olemme me :)
- Anonyymi
Niin olemme lähentyneet. Olen huomannut saman ❤️
- Anonyymi
Rakkauspommituksesi on epäilyttävän intensiivistä. En mene tuohon sudenkuoppaa enää uudelleen.
-Mieheltä- Anonyymi
Ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten ollut sulle.
Ei taida onnistua sinulta k opio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237236Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935903Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093927- 1263869
- 1501701
- 581558
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301465- 381281
- 451252
- 281251