Mies, tunnen sinua kohtaan todella suuria tunteita. Olit ensimmäisenä ajatuksissani tänäänkin kun heräsin. Vaan sydämeni sanat kaikuvat kuuroille korville, et tule koskaan olemaan minun. Ja se sattuu aivan helvetisti. 💔
Rakastan sinua
17
388
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,tehdään tänään jotakin uutta..
- Anonyymi
Mitäs oli mielessä?
- Anonyymi
En ole en, aika tehdä jotain tuolla oikeassa elemässä
- Anonyymi
Tätä mäkin toivoisin, vaan aloitteen tulee kyllä tulla häneltä.
- Anonyymi
Niin minäkin tunnen häntä naista kohtaan. Olen eri mieltä toiseksi viimeisestä lauseestasi. Vahvasti eri mieltä.
♥️- Anonyymi
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai jos kaksi ihmistä aidosti oikeasti haluaa toisensa, mikään este ei ole ylitsepääsemätön ❤️
Ei este, mutta jos pohja on kiero rakennelma kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se kun en tiedä hänestä riittävästi, mutta uskon että meidän on tarkoitettu olevan me. Niin erilainen ja uskomaton on tunne. /10:37
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo, erilainen yhteys kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin ❤️
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo minä joo, voin ollakin hänen mielestä, mutta se on niin mukavaa ja vapauttavaa. /10:37
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis sitä yhteyttä. Että semmonen mitä ei oo koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Kyllä. /10:37
- Anonyymi
Olemme viime aikoina lähentyneet enemmän. Suunta on oikea. Kohta olemme me :)
- Anonyymi
Niin olemme lähentyneet. Olen huomannut saman ❤️
- Anonyymi
Rakkauspommituksesi on epäilyttävän intensiivistä. En mene tuohon sudenkuoppaa enää uudelleen.
-Mieheltä- Anonyymi
Ei sitten ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten ollut sulle.
Ei taida onnistua sinulta k opio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662