Kaleva: "Ajoin pyörällä kotiin ja vastaani ajoi ruokalähetti. Kuski kääntyi tien päässä ja seurasi minua kotiovelleni. En rekisteröinyt outoa käytöstä tässä vaiheessa, joten päästin kuskin rappuuni sisään luullen, että hänellä on tilaus tähän taloon.
Kuski seurasi minua hissiin ja tuli aivan iholleni. Hän kirjoitti Google-kääntäjään viestin, jossa luki: "haluan halailla sinua". Kieltäydyin, mutta kuski työnsi minut hissin seinää vasten ja alkoi halailla vasten tahtoani. Kuski laittoi käsiä epäsoveliaisiin paikkoihin ja lopetti vasta kun pääsin tilanteesta pois.""
Eipä tohtinut Kaleva yhtään arvailla ihonväriä...
Ruokalähetti lähenteli ja kähmi
Anonyymi-ap
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit potkassu insinööriä munille...eihän kalavale tuollasia noteeraa...
- Anonyymi
Väärinkäsitys. Ei kannata päästää rappukäytäväänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783985
- 2013062
- 253020
- 492848
- 242794
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412525Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3042444Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2262117Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241997- 441967