Nettiä tuossa sekasin ja löytyi hintoja 190/220€. Siis oikiastikko se maksaa noin paljon?
Asiallisia vastauksia,kiitos💙
Energia puhdistamisen hinta?
20
430
Vastaukset
- Anonyymi
Millasta mahdat tarkottaa? mulle on tehty kotiin energiapuhdistus, ei maksanu lähellekään tommottisia, mulle teki se tunnettu näkijänaismeedio Naomi M.
Mun omaa energiaa puhdistanu myös ekan kerran jokunen vuos sitten, eron jälkeen, ihan semmottisen kattelmuksen yhteydessä sen teki, olo koheni huomattavasti, oli niin paskat tuntemukset siittä suhteesta mistä erosin, kaikki pyöri vaan päässä enkä saannu mihinkään aletuks.
Sen energiapuhdistuksen jälkeen vointi koheni ja olen sittemmin muutaman kerran käynyt uusimassa. Meillä töissäkin niin raskaat ilmapiirit, että ihan oman jaksamisen vuoks käyn.- Anonyymi
Poisti meitin mökiltä kummittelun, oli ihan järkkuä ensten kun tajuttiin, että siellähän kummitteli! Oikein huolella. Kolinaa, tavaroita putoili, ovet aukeili itekseen...
Se mökki oli myyty meille aika halvalla, mietittin, johtuko just tuosta...
Kaikki mahdolliset keinot kokeiltiin, salviat ja suolat sun muut.
Otettiin yhteyttä yhteen joka netissä hehkutti kovin itteään, oli aika hintavakin, ei mitään auttanut.
Joku vinkkasi sitten tosta Naomista, että on hyvä.
Saatiin sitten aika sovittua, kierteli hetken aikaa sisällä ja ulkona ja sanoi jotain sen paikan historiasta, mitä siellä oli tapahtunut.
Sanoi sitten että menisi yksin mökkiin, ja tuli vähän ajan kuluttua ulos. Kävi vielä sen mökin ulkosaunassa, ja sanoi sitten että eiköhän nyt ala rauhoittua.
Meille ei koskaan selvinnyt, mitä tarkkaan ottaen tapahtui, mutta kummittelu loppui.
Laitoin hänelle vielä myöhemmin viestiä, ja koitin kysyä että miten, että mitä siinä oikein tapahtui, mutta vastasi vaan että ei juonipaljastuksia, ja toivotti hyvää kesää.
Muodollisesti pätevän naisihmisen voin puhdistaa viidellä kympillä ja siitä hinataan sitten hintaa ylös iän ja kilojen mukaan.
- Anonyymi
Itse voin piiskata naisihmisestä pahuuden pois ja puhtaaksi aivan ilmaiseksi laupeuden työnä. Joka kolo puhdistetaan kaupan päälle.
- Anonyymi
On heitä jotka tulkinnan/ennustuksen päälle putsaa energiat ilmaiseksi. Kamala hinta tuo,ei kai kukaan hullu maksa?
- Anonyymi
Hörönaurut.
- Anonyymi
Mille päästät nuo hörönaurut?
On se nyt hullua,että joku maksaa tuollaisia hintoja. Oikiasti,on törkeää pyytää tuollaisia summia,mutta tietysti ihmiset,jotka panikoi tälläisistä asioista. Puhutaan aika törkeästä laskuttamisesta.
- Anonyymi
Voi herran jumala sentään. Kaikkea ne keksii josta laskuttaa. Huijaamistahan tuo on.
- Anonyymi
Jos tuommoisia hintoja on niin ei ole ihme jos tällaisiin asioihin ei uskota.
- Anonyymi
Juuri näin. Ihmettelen kuka maksaa noin kalliin hinnan energiaputsaamisesta.
Muutenkin hieman oudoksi mennyt naamakirjan selvännäköpalstat. Se niinkuin
eräs sanoi tulee räjähtämään käsiin.
No,ei kohta ole ihme jos kaikki lopettaa vaikka olisikin kykyjä.
- Anonyymi
Ent. Unilin Sari tekee ilmaiseksi tulkinnan päälle jos asiakas haluaa.
Itse tunsin sen ja tuli nopeasti tunne kun putsaili.
Muitakin kyllä on,ei hän ainoa ole.
Löysin hänen tiedot kotisivujen kautta..- Anonyymi
Taitaa tehdä kaiken ilmaiseksi ja siihen on varmaan syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa taas vitsikäs,että ihan nauruun voi kuolla😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmääkään kyllä latiakaan maksasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikiasti pyysin asiallisia kommentteja enkä kenekään haukkumista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikiasti pyysin asiallisia kommentteja enkä kenekään haukkumista!!
Hau! Hau! Hau!
- Anonyymi
Hirviät hinnat mistä eres löytäny. Emmää mihinkää ilmatteisiin haksahtasi mutta tietty että laatu maksaa mutta joku roti.
- Anonyymi
Mä selailin energian putsaajien hintoja niin kyllä vaan maksaa järkyttäviä summia.
Minusta on ok jos tulkinnan päälle saa energiaputsauksen veloituksetta.
Jokaisella tyylinsä,mutta en maksaisi kyllä 70€ myöskään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä selailin energian putsaajien hintoja niin kyllä vaan maksaa järkyttäviä summia.
Minusta on ok jos tulkinnan päälle saa energiaputsauksen veloituksetta.
Jokaisella tyylinsä,mutta en maksaisi kyllä 70€ myöskään.Tuosson nyt aloittaja tarkoittanut varmaan muunlaista energian puhdistusta kun että jonkun tulkinnan päälle hiukan ilmassa käsillä huidotaan.
Tuollaisia satoja euroja tuskin kukaan maksaa, minulle on myös tuo Näkijä Naomi tehnyt niin kehollisen energiapuhdistuksen, ja todella kohtuulliseen hintaan, auttoi, päänsäryt loppui, ja vaikean eroni jälkeen suoritti kodissani tilojen energiapuhdistuksen.
Nykyisin on jos jonkinlaisia palveluita tarjolla, olen noissa Facebookin ryhmissäkin törmännyt vaikka minkälaisiin huuhaa juttuihin. jokainenhan voi vapaasti valita mutta ainakaan itsellä ei ole ylimääräistä rahaa niin haluan kyllä saada rahoilleni vastinetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosson nyt aloittaja tarkoittanut varmaan muunlaista energian puhdistusta kun että jonkun tulkinnan päälle hiukan ilmassa käsillä huidotaan.
Tuollaisia satoja euroja tuskin kukaan maksaa, minulle on myös tuo Näkijä Naomi tehnyt niin kehollisen energiapuhdistuksen, ja todella kohtuulliseen hintaan, auttoi, päänsäryt loppui, ja vaikean eroni jälkeen suoritti kodissani tilojen energiapuhdistuksen.
Nykyisin on jos jonkinlaisia palveluita tarjolla, olen noissa Facebookin ryhmissäkin törmännyt vaikka minkälaisiin huuhaa juttuihin. jokainenhan voi vapaasti valita mutta ainakaan itsellä ei ole ylimääräistä rahaa niin haluan kyllä saada rahoilleni vastinetta.Oot liikaa katsellut Astal tv.tä,jossa se yksi heilutti käsiään. Ei kukaan tee niin,paitsi eräs joku puhuu ns valonkieltä,ne heiluttaa hanskojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983