On oikeasti täällä joku toinen ihailija. Älä sekoita minua häneen.
Ihan noin fanaattisesti en sinulle kirjoittelsi kuten joku toinen tekee.
Nainen sinulla
22
460
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olet muistanut syödä lääkkeesi ikioma epävakaani. Vaikutat taas suht normaalilta.
-Veera- - Anonyymi
Huomasin. Hankalaa ilman tunnisteita. Vähentyisi sekaannukset, jos selvittäisimme asioita Irl kuten maaliskuussa, mutta hyväksyn tilanteen oli miten vain
- Anonyymi
Selvitä sen toisen kanssa. Sen miehen joka kirjoittaa sinulle sydänverellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä sen toisen kanssa. Sen miehen joka kirjoittaa sinulle sydänverellä.
No en mä koe että eksän kanssa on mitään selvitettävää. Kaivatun kanssa ois ja hänen takia tääl oon.
- Anonyymi
En usko, että täällä on yhtään minulle kirjoittelijaa, saati sitten kahta.
- Anonyymi
Hän ammatti ja ulkonäkö on kuvailtu tänne. Kaikki täsmää juuri häneen naiseen.
Ja arvatenkin minun uskotaan hänelle täällä tulen palavasti kirjoittelevan. Voi sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ammatti ja ulkonäkö on kuvailtu tänne. Kaikki täsmää juuri häneen naiseen.
Ja arvatenkin minun uskotaan hänelle täällä tulen palavasti kirjoittelevan. Voi sentään.Niin, kyse ei ole minusta.
Tiedät varmaan kuitenkin, että esim. vaaleatukkaisia farmaseutteja tai tummatukkaisia projektipäälliköitä on Suomessa lukuisia. Kuvailut yleensäkin sopii useaan ihmiseen yhtä aikaa. Kyllähän sen näkee täälläkin, kun ketjut täyttyvät tunnistelijoista, jotka luulevat, että juuri heistä nyt kirjoitetaan.
- Anonyymi
Niin... A- naiselle täällä kovasti kirjoittelee T mies...
Mutta ei minulle 😞 - Anonyymi
Tuskin on ketään edes kaukaa menneisyydestä.
Enkä usko kenenkään kirjoittavan minulle täällä yleensäkään. Fanaattisesti tai ei.
Edes hänen jonka toivoisin, joka ei ole T.
Mutta liian vähän tunnisteita hänelläkin.
- A - Anonyymi
Kyl.
- Anonyymi
Millä tavalla sinä minulle kirjoittaisit jos oikeesti minua rakastaisit?❤️🔥
- Anonyymi
Sen mitä tuntisin.
Valhetelisin jos väittäisin olevani rakastunut häneen tällä hetkellä,
Joku toinen näyttäisi olevan ja toivon vain että ei sekoita minua häneen.
- Anonyymi
Aijaa🤔 kuka lie...
- Anonyymi
Miten fanaattisesti kirjoittaa?
- Anonyymi
Olen kyllä asioita pikkuisen ihmetellyt kieltämättä. En vsin keksi, kuka olisi noin sekopää.
- Anonyymi
Vittu te olette uuvatteja! Minä mies en ole kirjoittanut sitä ja tätä! Kuinka alhainen älykkyysosamäärä voi olla joka tuota passaa suoltaa🤪
- Anonyymi
Etunimä myöden täällä on ollut juttuja. Samasta työpaikasta löytyy kaikki joiden nimiä on mainittu ja ammatti myös. Sattumaako?
- Anonyymi
Miksi te murkut kiroilette niin paljon?
Meneekö noin helposti hermot täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te murkut kiroilette niin paljon?
Meneekö noin helposti hermot täällä?Älä vaivaa pientä päätäsi sellaisella turhaa! Kerro mieluummin kaikille suomen naisille palstan välityksellä ettet sinä anonyymi Aatu ole kirjoittanut sitä juttua tai tätä juttua🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimä myöden täällä on ollut juttuja. Samasta työpaikasta löytyy kaikki joiden nimiä on mainittu ja ammatti myös. Sattumaako?
Holhouksen alaisesta kuntoutuksesta ne kirjottelee.
- Anonyymi
K- nainenkaan ei kaipaa T eikä J miestä.Kiusaajan nimi on tiedossa.
- Anonyymi
Täällä pääsee helpommalla, kun ei lue muiden aloituksia. Silloin harvoin kun niitä luen
huomasin etten ole jäänyt mistään paitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253993- 702812
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362739- 1602631
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662534Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562385Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351872
- 501855
- 1291540