Nainen sinulla

Anonyymi-ap

On oikeasti täällä joku toinen ihailija. Älä sekoita minua häneen.
Ihan noin fanaattisesti en sinulle kirjoittelsi kuten joku toinen tekee.

22

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi olet muistanut syödä lääkkeesi ikioma epävakaani. Vaikutat taas suht normaalilta.
      -Veera-

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomasin. Hankalaa ilman tunnisteita. Vähentyisi sekaannukset, jos selvittäisimme asioita Irl kuten maaliskuussa, mutta hyväksyn tilanteen oli miten vain

      • Anonyymi
        UUSI

        Selvitä sen toisen kanssa. Sen miehen joka kirjoittaa sinulle sydänverellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä sen toisen kanssa. Sen miehen joka kirjoittaa sinulle sydänverellä.

        No en mä koe että eksän kanssa on mitään selvitettävää. Kaivatun kanssa ois ja hänen takia tääl oon.


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko, että täällä on yhtään minulle kirjoittelijaa, saati sitten kahta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hän ammatti ja ulkonäkö on kuvailtu tänne. Kaikki täsmää juuri häneen naiseen.
        Ja arvatenkin minun uskotaan hänelle täällä tulen palavasti kirjoittelevan. Voi sentään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ammatti ja ulkonäkö on kuvailtu tänne. Kaikki täsmää juuri häneen naiseen.
        Ja arvatenkin minun uskotaan hänelle täällä tulen palavasti kirjoittelevan. Voi sentään.

        Niin, kyse ei ole minusta.

        Tiedät varmaan kuitenkin, että esim. vaaleatukkaisia farmaseutteja tai tummatukkaisia projektipäälliköitä on Suomessa lukuisia. Kuvailut yleensäkin sopii useaan ihmiseen yhtä aikaa. Kyllähän sen näkee täälläkin, kun ketjut täyttyvät tunnistelijoista, jotka luulevat, että juuri heistä nyt kirjoitetaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin... A- naiselle täällä kovasti kirjoittelee T mies...
      Mutta ei minulle 😞

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuskin on ketään edes kaukaa menneisyydestä.
      Enkä usko kenenkään kirjoittavan minulle täällä yleensäkään. Fanaattisesti tai ei.
      Edes hänen jonka toivoisin, joka ei ole T.
      Mutta liian vähän tunnisteita hänelläkin.
      - A

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyl.

    • Anonyymi
      UUSI

      Millä tavalla sinä minulle kirjoittaisit jos oikeesti minua rakastaisit?❤️‍🔥

      • Anonyymi
        UUSI

        Sen mitä tuntisin.
        Valhetelisin jos väittäisin olevani rakastunut häneen tällä hetkellä,
        Joku toinen näyttäisi olevan ja toivon vain että ei sekoita minua häneen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aijaa🤔 kuka lie...

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten fanaattisesti kirjoittaa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen kyllä asioita pikkuisen ihmetellyt kieltämättä. En vsin keksi, kuka olisi noin sekopää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vittu te olette uuvatteja! Minä mies en ole kirjoittanut sitä ja tätä! Kuinka alhainen älykkyysosamäärä voi olla joka tuota passaa suoltaa🤪

      • Anonyymi
        UUSI

        Etunimä myöden täällä on ollut juttuja. Samasta työpaikasta löytyy kaikki joiden nimiä on mainittu ja ammatti myös. Sattumaako?


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi te murkut kiroilette niin paljon?
        Meneekö noin helposti hermot täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te murkut kiroilette niin paljon?
        Meneekö noin helposti hermot täällä?

        Älä vaivaa pientä päätäsi sellaisella turhaa! Kerro mieluummin kaikille suomen naisille palstan välityksellä ettet sinä anonyymi Aatu ole kirjoittanut sitä juttua tai tätä juttua🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimä myöden täällä on ollut juttuja. Samasta työpaikasta löytyy kaikki joiden nimiä on mainittu ja ammatti myös. Sattumaako?

        Holhouksen alaisesta kuntoutuksesta ne kirjottelee.


    • Anonyymi
      UUSI

      K- nainenkaan ei kaipaa T eikä J miestä.Kiusaajan nimi on tiedossa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä pääsee helpommalla, kun ei lue muiden aloituksia. Silloin harvoin kun niitä luen
      huomasin etten ole jäänyt mistään paitsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe