Vain purat tunteitasi täällä. Et koskaan halunnut meidän löytävän toisiamme täältä. Etkä aio tehdä mitään tunteillesi minua kohtaan. Molemmat varatut jäävät perheilleen. Hyvää työtä, dear mies 🙂👍
Totuus on että sie
Anonyymi-ap
9
426
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on kans aina ihan yhdentekeviä😂. Ite kaipailen pariakin miestä. Sinkkuna tosin. Paljonkin kaipailen… Hulluuteen asti. Sopii mulle kyllä.. Jos edessäni näen kyllä minä pystyn käyttäytymään. Että ei mene villiksi. Ehkä.
- Anonyymi
Teettekö yhdessä junan?
- Anonyymi
Näin on. Petturuus tuhoaa ihmiselämiä.
- Anonyymi
Huorat
- Anonyymi
Niille tunteille tekeminenhän ei vaadi tekemistä sun kanssa?
Ihan vaa omaa psyykkaamista - Anonyymi
Eikait täältä halua löytää edes itseään... milloin olette tavanneet ja missä merkeissä?
- Anonyymi
Kuka tietää 🧐
- Anonyymi
Mitä teet mulle 🫢
- Anonyymi
Hyvähän se on, että kaksi perhettä pysyy kasassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692