Löytyykö miestä joka arvostaa isoja ja nuoria rintoja, ne kaipais suukkoja, imemistä ja kaikkee mikä ois kivaa ja mielellää kauan.
Oon 19v, 175, 75, D ja vaalea ja Keski-suomesta
Oona
Jätkää hyväilemään isoja rintoja kauan?
9
354
Vastaukset
- Anonyymi
Toki,mutta oot liian kaukana
Mhki - Anonyymi
Jos löydät jonkun, niin pyydä miehistä öljyhierontaa rinnoillesi/ kehollesi. Koska se on alastonhierontaa, voivat tunteet herkistyä kunnon kiihotuksiin, orkuista puhumattakaan. Runsaasti vaan ihoöljyä.
Tuu tänne lappiin ruskareissulle, niin saat
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Mitäs et ole vieläkään mennyt esitteleen kykyjäsi. Täällä vielä vingut samasta asiasta.
- Anonyymi
Moi Oona,
Täällä olisi ihanien isojen rintojesi palvoja Jyväskylästä. Olisi todella kiihottavaa hyvillä, suukorella, imeä, näykkiä huulillani nännejäsi, hitaasti, kiusoitellen. 😋
-MJKL- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Buaahaa Mitäs olet utare vajakki. Etkö vieläkään luuseri tajuu nyt puhutaan naisten rinnoista. Ei sun reppanan fetismistä.
- Anonyymi
Moi! Täälläkin yksi halukas M62 Änekoskelta. Tex?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846