Jotkut tykkäävät läpinäkyvistä asioista. Pitää muistaa että kyllä läpi näkyy. Vaikka miten yrittää peitellä.
Läpinäkyvää
36
601
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on. Veti hiljaseks.
- Anonyymi
En kyllä ymmärtänyt yhtään. Voisiko aloittaja selventää hämärää vihjaustaan?
- Anonyymi
Niin totta. Mitä enemmän jotakin koitetaan peitellä, niin monesti vain sitä enemmän näkyy läpi. Ihmiset on hyviä hoksaanaan kuitenkin.
- Anonyymi
Mistähän tässä aloituksessa on kyse?
- Anonyymi
Saapanöhdö Oulunkin hommia. Siinäkin melkoinen työsarka, kokonaisuudessaan, että homma toimii ja kaikki pelaa toivotulla tavalla.
- Anonyymi
Maybe the university has found place. There us space in the place Off old jail also.
- Anonyymi
Jos ajattelet et näe vaan olet unessa.
- Anonyymi
Teoriassa läpi näkyy. Käytännössä läpi haisee.
- Anonyymi
Puhdas läpi ei haise! Olen ihan itse haistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdas läpi ei haise! Olen ihan itse haistanut.
Kenellähön maksaa olla täysin puhdas läpi. Monella kulissia, vaikka olisi pastori tms, ei sen kummempaa voi olla. Kaikki ollaan ihmisiä, joillakin vain asenne että olen parempi ihminen pastorins.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellähön maksaa olla täysin puhdas läpi. Monella kulissia, vaikka olisi pastori tms, ei sen kummempaa voi olla. Kaikki ollaan ihmisiä, joillakin vain asenne että olen parempi ihminen pastorins.
Haisee se jos on kulissia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisee se jos on kulissia.
Kulissin läpileikkaus auttaisi.
- Anonyymi
Läpi näkyy vaan ei pääse.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18615227/kestaa-ryntaamisen-ja-pysayttaa-ihmisten-hallitsemattoman-etenemisen-raja-aita - Anonyymi
ap,,pedofiil varmaan siell uimahallissa kyttäilee
- Anonyymi
Taitaa olla kyse politiikasta.
- Anonyymi
Niin taitaa. Ja rahojen haaskuusta vastuuttomiin sijoituksiin
- Anonyymi
Jollekinhan se kostaa pitää.
- Anonyymi
Kyllä voi luottaa! 🤣
- Anonyymi
Kyllä niin varmaan. Kirkkoonkin voi luottaa.
- Anonyymi
Tosiasiassaa vain itseen, omiin voimacaroihin voi luittaa ja tarvittaessa pistää takaisin oikeusteitse. Usein vasn näyttäytyy kansalle jokin asia ilman raskaita oikeusprosesseja, jotka vievät vuosia.
- Anonyymi
Valheellista ja härskiä.
- Anonyymi
Läpinäkyvää tämä sinun kommentti.
- Anonyymi
Kopsahtiko kovaakin.
- Anonyymi
Eihän se vielä oikein riitä, jos vain toteaa että on läpinäkyvää. Kun ei ole.
- Anonyymi
Nimenomaan kaikkea muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan kaikkea muuta.
That is a good if you have an -a certificate and a licence:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
That is a good if you have an -a certificate and a licence:)
Hoono enklanti sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoono enklanti sulla.
Seurakynnassa ei tarvi osata. Mittään.
- Anonyymi
No niin. Valheella oli lyhyet jäljet. Hyssyttely ei tainnut onnistua. Läpi tosiaan näkyy.
- Anonyymi
"Pillit pussiin mutta olen puolellanne."
- Anonyymi
Se on kyllä farssi tämän läpinäkyvyys. Suurta myötähäpeää epäeettisyydestä…
- Anonyymi
Jos kuiskuttelee vain kahden kesken, näkyykö läpi?
- Anonyymi
Kiusaamisen ekspertti työpaikkakiusaajana.
- Anonyymi
Vasemmistoliitossa on opiskeltu Stasin oppeja.
- Anonyymi
Vasuriliitossa opiskelemme Stasin menetelmiä.
- Anonyymi
Vasurit osaavat, oppi on haettu derkuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549