Rehellinen minun on pakko nyt sinulle. Siksi kerron tämän koska haluan sinun tietävän minusta ja ymmärtävän myös käytöstäni. Myös sitä valtavaa kärsimystä jota koin sydämessäni, sitä jonka herätit pitkästä unesta puhuttelemalla minua sydämelläsi.
Kauan sitten ihastuin valtavasti erääseen naiseen. Hän oli ensimmäinen jota silloin nuori ja kokematon sydämeni lähestyi. Annoin hänelle lahjan ja olin silloin melko varma löytäneeni jonkun joka minua rakastaisi. Ehkä hän piti siitä, mutta hän paljastui myöhemmin varatuksi.
Sydämeni särjin hänen kanssaan. Kaikkiin rikkoutuneisiin haaveisiin ja murskattuihin unelmiin minä itseni tuhosin. Jälkeenpäin löysin syitä itsestäni vain ja annoin hänelle aivan kaiken anteeksi. Sen jälkeen kaipasin häntä rehellisesti monta vuotta, mutta vain hiljaa sydämessäni. Tänä keväänä sitten kerroin ääneen kaverilleni päässeeni viimein siitä ja hänestä yli. Sen jälkeen tuntui kuin elämäni olisi alkanut uudestaan ja paljon parempana.
Olin vapaa ja nuori komea mies. Nautin kesästä ja tein juttuja joita rakastin. Ilman naista elämässäni pärjäsin niin hyvin, kunnes yhtenä päivänä ärsyynnyin syvästi laittaessani pyykkejä narulle. Eräänä iltana sitten rukouksessani sitten nöyryin ja pyysin "Anna minulle vaimo" ja kuulin ovenkahvan käyvän kuin itsestään. Jotain merkittävää tunsin silloin...
Sitten kesä jatkui ja eräänä päivänä ihan keskellä kirkasta arkea löysin sinut edestäni. Kohtailtiin ja lopulta pelästyin kun huomasin sinussa kiinnostuksen merkkejä kohtaani. Herätit traumani rakkaudesta ja vielä sitten löit bensaa liekkeihin. Rautainen muuri karisi ja halkeili kuin itsestään ja se tunne on minulle kivuliaan pelottava.
Silti ne hetket ovat parhautta kanssasi. Siksi kaipaan luoksesi koko ajan, koska parannat osia minusta. Rakastat minua ihmisenä ja miehenä, ainakin siltä saat mut tuntemaan. Silti en tiedä mitä mysteerinen sydämesi minusta haluaa, mutta en anna sen haitata. Haluan nähdä sinua silti ja toivon että se on sinulle ok.
Sitten tämä mustasukkaisuus asia. Aloitan nyt sillä että sait minut taas kirjoittamaan palstalle. Joo kyllä, olen kirjoittanut tänne ennenkin. Sille naiselle kenestä alussa kerroin. Hän on perheellinen ja toivon hänelle onnea elämässä, mutta tavoittele tai kaipaa en häntä enää voi. Ei hän ole minun naiseni, vaan toisen. Sekoilen kuitenkin toivon mukaan, kun kuvittelen välillä hänen kirjoittavan minulle tänne...
Tämä on siis erittäin repivä paikka minulle. Sinulle täällä kirjoitan ja vain sinut haluan. Kiitos Herran kymmenestä käskystä. En riko itseäni vastaan, en riko sinua vastaan, enkä riko Herraa vastaan.
Sitten selitys sinulle miksi reagoin niin järkyttävän säikysti silloin kun lähestyin sinua. Teillä on melkein sama nimi... se herätti jonkin reaktion silloin... kukkia annoin molemmille...
En halunnut koskaan puhua sulle "eksistäni", joita minulla ei oikeasti edes ole. Koen nyt kuitenkin erittäin tärkeäksi antaa sinulle rehellisen sydämeni ja avata tämä haava sinulle tällä viestillä. Paranen kyllä tästä nyt kun se ei enää sisälläni muhi. Sinun kanssa elämäni haluan ja antaa menneisyydelle nyt anteeksi.
Rakennetaan kanssasi parempi maailma🤍
Sulatetaan tämä kivi sydämessäni
17
511
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus jollekin 👍
- Anonyymi
onhan tekstiä..🥵
- Anonyymi
Aivan liian pitkä sepustus.
- Anonyymi
Yeah
Mut ilman p.....aa
- Anonyymi
Ei minulta tämä.
Mieheltä- Anonyymi
Eikö sinulta Mieheltä aivanko tosi ! No huh käytkö palstan viestit läpi ja muistelet oliko tämä sinun vai jonkun toisen miehen?
- Anonyymi
Se tuli sydämestä 👍🏻
- Anonyymi
Pistäpä AP naisen tunteet tähän alle yhtä hyvin kuvaillen
Ettei kaikki huokaile perääsi
Sivusta- Anonyymi
Älkää ihmeessä ruvetko kuvailemaan toisten tunteita, se on ehkä häiriintynyttä
- Anonyymi
Kenelle naiselle tämä on?
- Anonyymi
"Kalasnikoville"
- Anonyymi
ei jaksa lukee, saisko tiktok tanssina?
- Anonyymi
Et riko Herraa vastaan mutta tavoittelet lähimmäisen puolisoa🤣 vai oletko sitä sakkia joka tulkitsee tekstit aina miten itselleen parhaaksi sopii?
- Anonyymi
En tavoittele toisen puolisoa. En ole koskaan tavoitellut.
- Anonyymi
Mitä tähän vuodatukseen vois sanoa, toksiset pimut ei varmaan mitään kun mies puhuttelee tässä nuorempaa itseään tmv skeidaa
- Anonyymi
Noin suurten tunteiden tuntiessa on se varmaan syvää tunnetta. Joskus se yhteys on niin vahvaa että ilmassa sinkoilee kuin pieniä kipinöitä. Näitä välähdyksiä on aina merkityksellisten asioiden ympärillä. Kaivatun kohtaamisessa ilma tuntuu olevan täynnä jotain selittämätöntä . Sekoittaa aistimukset todellisuuden ja energiamaailman välillä joskus niin hämmentävästi että tuon kohtaamisen pyörteissä voi olla vaikeaa pitää jalat niin sanotusti maassa. Sitä lähtee tunteiden mukana joskus kaukaa entisistä elämistä asti avautuvan tähtiportin läpi ihmeelliselle matkalle. Tuolla matkalla kohtaamme ennen kaikkea itsemme ja se on usein sielunkumppaneiden kohtaamisen tarkoituskin.Tunneyhteyden vahvuudesta huolimatta näiden ihmisten ei aina ole tarkoitus viipyä elämässämme kovin pitkään. Vain sen aikaa että kylvämme tähän hetkeen siemenen suurempaan sisäiseen kasvuun. Usein tuo kasvu tapahtuukin sitten kipeimpien kohtien tarkastelemisen kautta. Kuin siemen kasvaa ulos kotelostaan pimeästä päivänvaloon niin omakin tietoisuus kehittyy sielunkumppanuuden antamien ravinteiden kypsyttämänä että jokin on jäänyt kesken. Jokin perustavanlaatuinen asia joka vaatii kehittyäkseen oivallusta. Yleensä kohtaamisen tarkoitus on herättää meitä suurempaan rakkauteen. Menneisyyden tunnehaavat herättävä kohtaaminen toimii siihen katalyyttinä.
- Anonyymi
Ihana aloitus jollekin mutta miks täällä jos yhteys muualla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925