Pitäis tehdä yksi kallis harrastukseen liittyvä hankinta.
Haluaisitko vähän sponssata?
Nainen hei
18
388
Vastaukset
- Anonyymi
Kortonkeja en osta!
- Anonyymi
Et pääse niin halvalla.
- Anonyymi
Näytänkö siltä et pinkka kunnossa hahah
- Anonyymi
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
Ei huono.
- Anonyymi
Ei minulta tämä.
Mieheltä - Anonyymi
Mitä vaan sinun vuoksesi
- Anonyymi
No arvaa olisinko edes sponssannu 😱😉
- Anonyymi
Ei kun jatkat vaan sen ukulelen kanssa kuten joskus muinoin teit :)
- Anonyymi
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutEn pyytänyt mitään itselleni. Hän toivoi jotain itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutPianoja saa nykyisin ilmaiseksi netistä.
- Anonyymi
Kysy mammalta
- Anonyymi
-sivusta nainen
Mulla on sun ostamat kortongit vielä tallessa oottamassa sua. Mitä muuta sais olla?- Anonyymi
Ällöä🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Joo kyl. Mäki tarviin silarit mun ”sivuharrastusta” varten ni jospa rahotat…..
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Eikö isäsi enää kustanna?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231385Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690