Pitäis tehdä yksi kallis harrastukseen liittyvä hankinta.
Haluaisitko vähän sponssata?
Nainen hei
18
367
Vastaukset
- Anonyymi
Kortonkeja en osta!
- Anonyymi
Et pääse niin halvalla.
- Anonyymi
Näytänkö siltä et pinkka kunnossa hahah
- Anonyymi
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
Ei huono.
- Anonyymi
Ei minulta tämä.
Mieheltä - Anonyymi
Mitä vaan sinun vuoksesi
- Anonyymi
No arvaa olisinko edes sponssannu 😱😉
- Anonyymi
Ei kun jatkat vaan sen ukulelen kanssa kuten joskus muinoin teit :)
- Anonyymi
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutEn pyytänyt mitään itselleni. Hän toivoi jotain itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutPianoja saa nykyisin ilmaiseksi netistä.
- Anonyymi
Kysy mammalta
- Anonyymi
-sivusta nainen
Mulla on sun ostamat kortongit vielä tallessa oottamassa sua. Mitä muuta sais olla?- Anonyymi
Ällöä🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Joo kyl. Mäki tarviin silarit mun ”sivuharrastusta” varten ni jospa rahotat…..
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Eikö isäsi enää kustanna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2446176Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.555007KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104306Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123051Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1243042Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,812517Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212466Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901699- 461659
- 691476