Pitäis tehdä yksi kallis harrastukseen liittyvä hankinta.
Haluaisitko vähän sponssata?
Nainen hei
18
347
Vastaukset
- Anonyymi
Kortonkeja en osta!
- Anonyymi
Et pääse niin halvalla.
- Anonyymi
Näytänkö siltä et pinkka kunnossa hahah
- Anonyymi
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martin Guitars D-200 Deluxe hinta 150.000€
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos sulle ei toi mun fender malst kelpaa ni annetaan olla sitte😛 ei väkisi☺️
Ei huono.
- Anonyymi
Ei minulta tämä.
Mieheltä - Anonyymi
Mitä vaan sinun vuoksesi
- Anonyymi
No arvaa olisinko edes sponssannu 😱😉
- Anonyymi
Ei kun jatkat vaan sen ukulelen kanssa kuten joskus muinoin teit :)
- Anonyymi
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutEn pyytänyt mitään itselleni. Hän toivoi jotain itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa se
Pääasia että jostain kiinnostutPianoja saa nykyisin ilmaiseksi netistä.
- Anonyymi
Kysy mammalta
- Anonyymi
-sivusta nainen
Mulla on sun ostamat kortongit vielä tallessa oottamassa sua. Mitä muuta sais olla?- Anonyymi
Ällöä🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Joo kyl. Mäki tarviin silarit mun ”sivuharrastusta” varten ni jospa rahotat…..
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Eikö isäsi enää kustanna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792