Sinun päivä on mennyt? ♥️♥️♥️
Murunen miten
17
206
Vastaukset
- Anonyymi
Hitaasti
Arki jees
Huomenna on parempaa - Anonyymi
Kiitos kysymästä. Katselin hubista videoita ja harrastin s*ksiä yksinäni. Miten sinä olet saanut päivän kulumaan? Oletko vielä mökillä? ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Olen vielä mökillä. Saunoin jo ja luin koko aamun ranskaa. Nyt lepäilen ja kirjoittelen tänne.
Aurinkoinen ilma ollut koko päivän vaikka piti sataa.
Minäkin varmaan illalla harrastan omia ilojani vielä. Elämän oma nautintohetki. ♥️♥️♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vielä mökillä. Saunoin jo ja luin koko aamun ranskaa. Nyt lepäilen ja kirjoittelen tänne.
Aurinkoinen ilma ollut koko päivän vaikka piti sataa.
Minäkin varmaan illalla harrastan omia ilojani vielä. Elämän oma nautintohetki. ♥️♥️♥️Katsotaanko yhdessä kanavaa Eveo 17 klo 00.15 ja jutellaan täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaanko yhdessä kanavaa Eveo 17 klo 00.15 ja jutellaan täällä?
Kyllä katsoisin jos olisin kotona. Kaapeli ei näy täällä mökillä 😭
Muistin tuon kun tänne lähdin ja harmitti jo silloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaanko yhdessä kanavaa Eveo 17 klo 00.15 ja jutellaan täällä?
Mökilläsi ei tainnut näkyä kanavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökilläsi ei tainnut näkyä kanavat?
Tulikin jo vastaus tähän😁 niin muistelinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikin jo vastaus tähän😁 niin muistelinkin.
Oli niin hauskaa katsoa kyllä... Parasta ikinä. Ehkä pysyn ensin viikonlopun kotona 😂♥️♥️♥️
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin hauskaa katsoa kyllä... Parasta ikinä. Ehkä pysyn ensin viikonlopun kotona 😂♥️♥️♥️
ApVoisit kutsua minut kylään 🤔 olisi mukavaa puuhailla yhdessä. 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kutsua minut kylään 🤔 olisi mukavaa puuhailla yhdessä. 💋
Kyllä voisin todellakin. Tervetuloa valkoiselle nahkadmsohvalleni ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Kerro mitä siellä tapahtuu sit jookos
- Anonyymi
En tiedä haluanko yksin katsoa sitä. Yhdessä olisi kivempaa.
- Anonyymi
Tämän elämän aikana tulkoon yksi ilta kun yhdessä katsomme sohvalla samassa osoitteessa ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Tämä täytyy toteuttaa ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ikinä katsonutkaan tuota kanavaa mistä täällä aina puhutaan.
- Anonyymi
Pe ja la öisin 00.15-1.00, muuten turha kanava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe ja la öisin 00.15-1.00, muuten turha kanava.
Eli turha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027