Pahastu jos oikeasti sitten syyskuussa kun kukaan ei näe hipaisen sinua salaa... Nopeesti.. ?
Ehän varmasti
6
375
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan pahastu. Olen ihan hys hys 🤫. Kaikki jää meidän väliseksi salaisuudeksi. Eli voit hipaista oikeen pitkään ja viipyilevästi. 🤭
- Anonyymi
Sitten tehdään niin 😂❤️❤️❤️
- Anonyymi
Meneekö miehelle? En pahastu. Kumpi kerkee ensin? Vai kerkeänkö kysymään jo numeroasi?
- Anonyymi
Tiedät että kaikki meidän välinen on meidän välistä ja jaetaan korkeintaan palstalla tunnistamattomana.🤭 Kai sinä mies jo minuun luotat? Syyskuussa olisi tarkoitus yrittää nähdä. Minä kirjoitin niin palstalle aiemmin.
- Anonyymi
Tapahtuuko tämä kenties salilla?
- Anonyymi
Onko aloitus naiselle vai miehelle? Jos naiselle,niin ei todellakaan haittaa 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482