Pahastu jos oikeasti sitten syyskuussa kun kukaan ei näe hipaisen sinua salaa... Nopeesti.. ?
Ehän varmasti
6
374
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan pahastu. Olen ihan hys hys 🤫. Kaikki jää meidän väliseksi salaisuudeksi. Eli voit hipaista oikeen pitkään ja viipyilevästi. 🤭
- Anonyymi
Sitten tehdään niin 😂❤️❤️❤️
- Anonyymi
Meneekö miehelle? En pahastu. Kumpi kerkee ensin? Vai kerkeänkö kysymään jo numeroasi?
- Anonyymi
Tiedät että kaikki meidän välinen on meidän välistä ja jaetaan korkeintaan palstalla tunnistamattomana.🤭 Kai sinä mies jo minuun luotat? Syyskuussa olisi tarkoitus yrittää nähdä. Minä kirjoitin niin palstalle aiemmin.
- Anonyymi
Tapahtuuko tämä kenties salilla?
- Anonyymi
Onko aloitus naiselle vai miehelle? Jos naiselle,niin ei todellakaan haittaa 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492