Nyt tarkkana nuotiopuheilla.Vaalit edessäpäin, ja varmat vastustajat pitää suolata jo ennen kaatoa. Nyt on yllättäjillä saumat!
Hirvenmetsästys +nuotiopiirin jutut
15
330
Vastaukset
- Anonyymi
Edestä vai takaapäin
- Anonyymi
Minkä ikäinen aloittaja on.
- Anonyymi
Eihän sodassakaan tiedä tuleeko luoti edestä, vai takaapäin. Mitenkäs se (21:13) varusmiespalvelus???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sodassakaan tiedä tuleeko luoti edestä, vai takaapäin. Mitenkäs se (21:13) varusmiespalvelus???
No enhän mä kertonut kuin naisen nusimasta takaapäin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sinulla minkälainen työhostoria, et pärjää minulle siitä oon varma 🤣
- Anonyymi
Paljon ei varusmiespalvelus auta kun venäläinen tarkka ampuja losauttaa 🤣
- Anonyymi
Kantasukujen lahjat paikalliseen rappioon, niitä ovat kateus , mustamaalaus ja valehtelu .
- Anonyymi
Oli todella viisaasti sanottu.
Minä ihailen ja palvon noin älykkäitä ihmisiä.
Niitä ei monta Suomessa ole.
Yksi harvoista on Pyhäjärvi-palstalla, ja hänen hengentuotteistaan olemme mykistyneinä.
- Anonyymi
Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi
Mikä sinua hermostuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua hermostuttaa?
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
elisa puhelinliittymä on acestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elisa puhelinliittymä on acestä.
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
Mikä sinua mo de hermostuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua mo de hermostuttaa?
Tervetuloa soittamaan ovikelloa🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154