Mutta sitten et kuitenkaan paria viestiä enempää kommunikoinut. Nyt olen miettinyt reilun vuorokauden että mikäköhän homman nimi mahtaa olla. Toisaalta olen tottunut että mun kanssa vaan pelleillään. Toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin... Mieheltä Naiselle
Miksi laitoit viestiä monen kuukauden jälkeen?
Anonyymi-ap
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tämän viestin sait?
- Anonyymi
Lähetin viestiä jossain vaiheessa kesää, enkä todellakaan pelleillyt.
- Anonyymi
Yritin kysyä kuulumisia
Mutta en saanut enää vastausta
Jonka ymmärrän
Naiselta sivusta - Anonyymi
No voithan jatkaa sitä keskustelua? Ei kukaan halua 1 sanan vastauksia muru
- Anonyymi
Olet tekemisissä rot.an kanssa...
- Anonyymi
Se manipuloi sua tiiän kenestä kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se manipuloi sua tiiän kenestä kyse
Eiks se rotta viestittele kaikille miehilleen säännöllisesti ?. Ei kai se sullekaan pitkää paussia pitänyt?
- Anonyymi
Joskus kauan sitten tein näin ja sitä kadun.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että vastasin täällä viestiin ö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819